Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Psilocybe:

Vi står i en halv måne rundt han.

Nesten alle bruker ranged dps, det er bedre fordi det er fort gjort å bli brent til døde av aoe.

Når man står i halv måne formasjon er det lett for en som blir bomba å løpe motsatt vei av der vi står i halvsirkel. Da ungår man lett at en blower raidet.

Også greit at de som er i gruppe plasserer seg gruppevis i sirkelen, da er det lettere å ha kontakt med hverandre. På denne bossen bruker vi hunters og casters som hoved dps.

Når dere får mer erfaring på bossen og de fleste vet hva de skal gjøre kan dere sende meele dps inn på bossen.

Vi gjorde ikke det i begynnelsen for å ha bedre kontroll og avlaste healers.

Denne taktikken fikk denne bossen til å virke veldig enkel. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, vi prøvde med ranged dps på hele hurven (minus MT, da), men jeg tror vi hadde for mange healere og warriors. Topp 5 damagedealers var en lock, en rogue, meg (warrior), en rogue til, og en mage, og under der var en haug med warriors. Nå har ikke Geddon så fryktelig mye hp, men man merker godt mangelen på dps.

Og, etterhvert forsvinner en del pga bombingen, og da stopper alt opp. :(

Lenke til kommentar
Jo, vi prøvde med ranged dps på hele hurven (minus MT, da), men jeg tror vi hadde for mange healere og warriors. Topp 5 damagedealers var en lock, en rogue, meg (warrior), en rogue til, og en mage, og under der var en haug med warriors. Nå har ikke Geddon så fryktelig mye hp, men man merker godt mangelen på dps.

5673241[/snapback]

Prøvde dere at Mt stakk mot dee når han pumper ut attacks? Så når MT har taunta/sundera går han mot midten igjen, og dps følger etter?

Lenke til kommentar
Jeg har selv blitt critta for 2k+ av Warriors på roguen min, og da er jeg død på to slag.

5665948[/snapback]

Tull. Du mener vel ikke FØR nerfene nå? :)

5666299[/snapback]

Jeg karte 1978 for 10 minutter siden.

5673230[/snapback]

Og du har bonereavers, episoden jeg snakket om var med Ashkandi, altså er det fult mulig.

Lenke til kommentar
Prøvde dere at Mt stakk mot dee når han pumper ut attacks? Så når MT har taunta/sundera går han mot midten igjen, og dps følger etter?

5673334[/snapback]

*Skrive bak øret til neste gang*

Psilo: folk skal ikke dø fra bomben... mage = iceblock, warriors skal ha nok hp til å overleve, rogues = heal og putt på HoTs, lock kan vel ha flaks..., druid = bearform osv...

Det kan jo selvfølgelig skje en glipp og at noen dør, men bombegreiene skal ikke være utslagsgivende.

5673371[/snapback]

Joda, det var mange som overlevde bomben i går. Selv klarte jeg meg fint én gang, bandasjerte opp (var et stykke fra healerne) og fikk en ny bombe løpende mot meg.

Lenke til kommentar

5673241[/snapback]

Viktig at folk står i ens tor sirkel rund Geddon med et godt mellomrom mellom seg og veggen slik at de kan løpe bakover når de blir bomben. Da ungår de å sprenge andre pluss at de kan stå under "kanten" slik at de ikke blir kastet høyt opp og meier ned resten av raidet. Da er det bare å gi dem et shield så dør de ikke av bomben heller. Ganske greit.

Det som egentlig er farlig på Geddon er den manadrainende debuffen. Den er ekkel.

Lenke til kommentar

Hvor er det bra for en Gnome Mage lvl 41 å queste + grinde? Er stranglethorn Vale plassen for meg nå, eller finnes det bedre alternativer? Har questet og grindet en god del i Badlands nå, føler det er på tide å prøve noe annet. Er særlig ute etter quester som gir godt med xp og gjerne gode items. Har kun grindet de siste 3 lvlene.

Endret av Riggs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...