Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ok folkens, jeg har et dilemma, og trenger hjelp.

Mine avatars er som følger:

Zennox, 70 Gnome Warlock - Haomarush PvP

Threethree, 42 Night Elf Rogue - Haomarush PvP

Korkash, 41 Undead Priest - Executus PvP

...og problemstillingen:

Jeg er dritlei av alliance, og jeg hater priest-klassen. Har ikke lyst til å levle på nytt. What 2 do? :p

Sjøl om du seier at du er lei av priest-klassen så er det jo nettopp ifra level 40 og oppover det virkelig begynner å bli heftig å spele priest (shadowform etc).

Utover det, så er det vel berre å bite tenna isammen og rerolle. Er sjøl litt i samme båt. Dritlei alliance, og har altfor mange alliancechars til å rerolle (føler eg). =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok folkens, jeg har et dilemma, og trenger hjelp.

Mine avatars er som følger:

Zennox, 70 Gnome Warlock - Haomarush PvP

Threethree, 42 Night Elf Rogue - Haomarush PvP

Korkash, 41 Undead Priest - Executus PvP

...og problemstillingen:

Jeg er dritlei av alliance, og jeg hater priest-klassen. Har ikke lyst til å levle på nytt. What 2 do? :p

lvle priestn til 55, og mekke en hord DK

Eller flytt warlocken til en PVE server og lag en horde DK. Koster litt, men du kommer til hvilken server du vil, og du kan alltids flytte DKen til en PVP server etterpå dersom du heller vil det.

Lenke til kommentar

Nå veit ikke jeg hva du/dere mener med "lei av alliance", men om det er spillerene det er snakk om, så ha i alle fall tenkt tanken at det ikke automatisk er mye lurere folk på horde-siden :)

Har chars på begge sider, på flere servere, som jeg har spilt i større eller mindre grad (OK, alliance er "main") og vel... har mildt sagt opplevt lure og mindre lure folk på begge sider. Du finner de fleste personligheter hos både horde og alliance, de som roper høyt, men egentlig burde holdt kjeft, finner du uansett.

Ikke helt sikker på hva som skal være festligere enn en gnomelock heller :!:

Lenke til kommentar

Skittfolk møter du uansett hvilken side du er på, uansett server.

Prest er kjempegøy som healer.

Men, den suverent beste levleren... Det må være druide. Når du krysser level 20 og 30, økes farten du levler betraktelig.

Og skaff deg en kompis via RAF-opplegget, så levler dere så fort dere ikke får råd til nye abilities. :D

Lenke til kommentar

Druid er da ikke den raskeste levleren (sikkert rask, men ikke raskest :p) må være Mage med AOE, eller warlock og hunter, siden de har pets slik at de kan tanke litt vanskeligere mobs, og de trenger nærmest aldri og drikke og sløse tid på og få mana igjenn.(aspect of the viper og div andre ting)

Lenke til kommentar

Min druid har vært resto siden 69, men nå samler jeg feralgear og skal levle som kattepus. Synes det er sykt morro å levle som feraldruid! Nedetid finnes ikke, og man kan jo tanke og dps'e og heale selv, så med litt gutsing er det ikke mye som skal stå i veien. Og om det gjør det likevel løper du fra alt :!:

Den store fordelen, mtp. hastighet, er jo +runspeed i katteform (som man stort sett er i), og dette er hele tiden. Mens man slåss, mellom hver eneste mob, når man bare skal "litt borti der" og ikke gidder mounte opp. (insta travelform ftw!)

Lenke til kommentar
Druid er da ikke den raskeste levleren (sikkert rask, men ikke raskest :p) må være Mage med AOE, eller warlock og hunter, siden de har pets slik at de kan tanke litt vanskeligere mobs, og de trenger nærmest aldri og drikke og sløse tid på og få mana igjenn.(aspect of the viper og div andre ting)

Mage!? Warlock? Hunter? Pff!

En mage har sykt mye Downtime. Drepe. Drepe. Drikke. Drepe. Drepe. Drikke....

Warlock? Går ca. det samme der. evt. Lifetappe og bandage og slikt.

Huntere? En hunter uten mana gjør liten DPS, noe som igjen gjør at det tar lang tid å drepe ting med auto-shot.

En Druide har DPSen til en rogue, healingen til en prest og livet til en warrior.

Jeg har levlet en hunter, mage og to druider til 70, og jeg vil si at druiden var den absolutt letteste måten å levle på, uten tvil.

Lenke til kommentar

bleh, prøvde Prisguiden og det funka dårlig. Går det ann å forhåndsbestille/bestille Wrath (collectors edition) i en nettbutikk og få den på releasedatoen?

Lurer også på hvor mye det koster.

edit: doh, 999kr hos cdon hvertfall O_O

edit #2: hmmm 599 hos lefdal.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Zennox, hvis du er interessert skal jeg levle en char med RaF fra 1-60 i helgen.

Har to alternativer til deg.

Overta kontoen min (RaF'n) for en symbolsk sum, da får du med et par chars fra 35 til 58 og kan være med å levle en char fra 1 til 60 i helgen (24 timer /played maksimum) eller du kan kjøpe en account du linker med meg og vi levler gamle metoden sammen i helgen med trippel-xp.

Hvertfall to måter du kan få levlinga til å gå fort som faen.

Har du hvertfall en mulighet til å få gjort det fort :)

Horde @ Sylvanas btw.

Lenke til kommentar
Kompis av meg hadde 223 dps i ZA her om dagen. Hadde garantert blitt kicka hvis ikke gruppa bestod av IRL venner. Vet ikke helt hvordan han klarte det egentlig.

Defense cap er 490, hitcap er 142 Hit Rating.

Hehe, jeg har en kompis. Han spiller paladin. Han wipet oss fordi han boblet og mistet aggro. Veldig usikker på hvordan han klarte det altså.

Lenke til kommentar
Kompis av meg hadde 223 dps i ZA her om dagen. Hadde garantert blitt kicka hvis ikke gruppa bestod av IRL venner. Vet ikke helt hvordan han klarte det egentlig.

Defense cap er 490, hitcap er 142 Hit Rating.

Hehe, jeg har en kompis. Han spiller paladin. Han wipet oss fordi han boblet og mistet aggro. Veldig usikker på hvordan han klarte det altså.

Hihi, så sint!

Lenke til kommentar

I løpet av de snart tre årene jeg har spilt WoW, har spillet aldri krasjet - inntil i går kveld, men da krasjet det til gjengjeld flere ganger. Jeg bestemte meg til slutt for å kjøre en "repair", men bare for å få følgende melding:

"The amount of data required to repair World of Warcraft is too large. Please reinstall"

Heldigvis har jeg en komplett, og 100% velfungerende, kopi av hele WoW-installasjonen på en ekstern harddisk nettopp i tilfelle noe sånt skulle oppstå. Den er fra like før siste patch. Jeg kopierte alt over, men problemet vedvarer - WoW krasjer fortsatt og jeg får samme melding om jeg kjører "repair".

Jeg har sjekket, og dobbeltsjekket, at maskinen er fri for virus, trojanere etc. Ingen "bad sectors" på harddisken. Ingen feil på minnemoduler. Ingen problemer med høye temperaturer. Jeg har ikke tilgang til loggene da jeg sitter på en annen maskin, men mener "Error 132" var nevnt.

Jeg vil nødig gå i gang med å reinstallere alt dersom det ikke blir tvingende nødvendig, spesielt med tanke på at jeg vet med sikkerhet at backupen er uten feil, men dette skjønner jeg absolutt ingenting av lenger.

Er det noen som har opplevd noe tilsvarende, og som har tips om hva jeg kan forsøke for å få WoW opp og kjøre stabilt igjen? Noe er helt åpenbart galt, men hva?

Lenke til kommentar
Slett mappen du har lokalt først, før du kopierer over. :)

Det ble gjort, noe jeg selvfølgelig glemte å si :)

Det eneste jeg måtte gjøre var å laste ned siste patch på nytt da backupen ble tatt et par dager før den kom ut. Dette kunne knapt ha skjedd på et mer ubeleilig tidspunkt - nå, like før WotLK slippes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...