Hansoen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har ikke noe å si hvor du fisker, man får skill uansett Eneste som har noe å si er hvor mange ganger du fanger fisken. Trengs flere jo høyere skill ofc, men gjør som jeg gjorde med warrioren min Fisk etter old ironjaw til han dropper mens du lvler fisking. Kor kan jeg fikse etter han? Noe Spesielt sted eller bare random? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Etter patchen har WoW hadt noen merksnodige bugger. Ramlet fra Ramparts til Blood Furnace her om dagen for plutselig å sitte i en meget tom Kara før jeg fikk en DC. Når jeg logger inn igjen var jeg, naturlig nok, død, uten gruppe og på kirkegården i Blades Edge. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ok folkens, jeg har et dilemma, og trenger hjelp. Mine avatars er som følger: Zennox, 70 Gnome Warlock - Haomarush PvP Threethree, 42 Night Elf Rogue - Haomarush PvP Korkash, 41 Undead Priest - Executus PvP ...og problemstillingen: Jeg er dritlei av alliance, og jeg hater priest-klassen. Har ikke lyst til å levle på nytt. What 2 do? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gå stille og rolig til Zett.no og bytt med noen Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ....det er uaktuelt Halve moroa er å ha levla accounten selv. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vent til wotlk kommer. Da har du hatt pause og så kommer nye ting. Så kan flammen tennes igjen. Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har ikke noe å si hvor du fisker, man får skill uansett Eneste som har noe å si er hvor mange ganger du fanger fisken. Trengs flere jo høyere skill ofc, men gjør som jeg gjorde med warrioren min Fisk etter old ironjaw til han dropper mens du lvler fisking. Kor kan jeg fikse etter han? Noe Spesielt sted eller bare random? Hvor som helst i IF, altså hvilket som helst vann Lykke til, tok meg nesten 8timer ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er det noe vann i IF å fiske i? Trodde det bare var et vann der og prøver du å fiske der kommer det opp at det ikke er fisk der ... Er i alle fall sånn jeg husker det Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er vel to vann? utenfor mage og warlock trainers Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kan visst også fikse av lavaen utenfor Warrior-trainerene og BG-mesterene... ... mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 haha, av lavaen Var da også en plass man kan fiske Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har ikke prøvd dette selv, men var noe jeg leste på forumet en dag på jobben. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ok folkens, jeg har et dilemma, og trenger hjelp. Mine avatars er som følger: Zennox, 70 Gnome Warlock - Haomarush PvP Threethree, 42 Night Elf Rogue - Haomarush PvP Korkash, 41 Undead Priest - Executus PvP ...og problemstillingen: Jeg er dritlei av alliance, og jeg hater priest-klassen. Har ikke lyst til å levle på nytt. What 2 do? lvle priestn til 55, og mekke en hord DK Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Rekruter en venn til wow, og levele en horde med han. 300% raskere leveling til 60, og det er morsomt å levele med RL venner. (HUSK: Quest rewards er også 300%, og gjør du f.eks. 10 quest, sørg for at vennen din er online, og inørheten + i party når du leverer inn.) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ok folkens, jeg har et dilemma, og trenger hjelp. Mine avatars er som følger: Zennox, 70 Gnome Warlock - Haomarush PvP Threethree, 42 Night Elf Rogue - Haomarush PvP Korkash, 41 Undead Priest - Executus PvP ...og problemstillingen: Jeg er dritlei av alliance, og jeg hater priest-klassen. Har ikke lyst til å levle på nytt. What 2 do? Kanskje dilemmaet er at du har oppdaget at alliance er full av shitkids? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er fint å ta seg en lengre pause på et par tre uker. Da får du liksom gnisten tilbake igjen når du kommer tilbake. Jeg spilte ikke på nesten et halvt år fordi jeg var så fed up av levelling. Så plukka jeg opp de gamle charene mine og begynte å ta dailies og slikt for å skaffe penger, bytte professions til 2x gathering for å selge alt på AH. Ble morsomt igjen når jeg så hvor mye cash jeg raka inn hver dag på AH. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hvor i Oslo det er natt åpent for å kjøpe wrath? Helst et sted hvor jeg kan lett kjøre til (uff t bane midt på natta ) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Spaceworld regner jeg med, eller nei de har kanskje ikke de? Endret 4. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kjøpesenter Gunerius skal holde nattåpent, tror jeg. Mener å ha lest det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå