Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Har ikke noe å si hvor du fisker, man får skill uansett :D Eneste som har noe å si er hvor mange ganger du fanger fisken. Trengs flere jo høyere skill ofc, men gjør som jeg gjorde med warrioren min ;) Fisk etter old ironjaw til han dropper mens du lvler fisking.

Kor kan jeg fikse etter han? Noe Spesielt sted eller bare random?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter patchen har WoW hadt noen merksnodige bugger. Ramlet fra Ramparts til Blood Furnace her om dagen for plutselig å sitte i en meget tom Kara før jeg fikk en DC. Når jeg logger inn igjen var jeg, naturlig nok, død, uten gruppe og på kirkegården i Blades Edge.

Lenke til kommentar

Ok folkens, jeg har et dilemma, og trenger hjelp.

Mine avatars er som følger:

Zennox, 70 Gnome Warlock - Haomarush PvP

Threethree, 42 Night Elf Rogue - Haomarush PvP

Korkash, 41 Undead Priest - Executus PvP

...og problemstillingen:

Jeg er dritlei av alliance, og jeg hater priest-klassen. Har ikke lyst til å levle på nytt. What 2 do? :p

Lenke til kommentar
Har ikke noe å si hvor du fisker, man får skill uansett :D Eneste som har noe å si er hvor mange ganger du fanger fisken. Trengs flere jo høyere skill ofc, men gjør som jeg gjorde med warrioren min ;) Fisk etter old ironjaw til han dropper mens du lvler fisking.

Kor kan jeg fikse etter han? Noe Spesielt sted eller bare random?

Hvor som helst i IF, altså hvilket som helst vann ;) Lykke til, tok meg nesten 8timer ^^

Lenke til kommentar

...og problemstillingen:

Jeg er dritlei av alliance, og jeg hater priest-klassen. Har ikke lyst til å levle på nytt. What 2 do? :p

lvle priestn til 55, og mekke en hord DK

Lenke til kommentar

Rekruter en venn til wow, og levele en horde med han.

300% raskere leveling til 60, og det er morsomt å levele med RL venner. (HUSK: Quest rewards er også 300%, og gjør du f.eks. 10 quest, sørg for at vennen din er online, og inørheten + i party når du leverer inn.)

Lenke til kommentar

...og problemstillingen:

Kanskje dilemmaet er at du har oppdaget at alliance er full av shitkids?

Lenke til kommentar

Det er fint å ta seg en lengre pause på et par tre uker. Da får du liksom gnisten tilbake igjen når du kommer tilbake. Jeg spilte ikke på nesten et halvt år fordi jeg var så fed up av levelling. Så plukka jeg opp de gamle charene mine og begynte å ta dailies og slikt for å skaffe penger, bytte professions til 2x gathering for å selge alt på AH. Ble morsomt igjen når jeg så hvor mye cash jeg raka inn hver dag på AH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...