Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha. Jaja, det er nok rekti.

 

Hva er anbefalt som andre major glyph for mages? Har nå mana gem i tillegg til Scorch, som er uvurdelig. Er det mana gem som er den beste?

 

For øvrig syntes jeg det er litt sprik i kvalitet på glyph, men er det en måte å nerfe på fra Blizz' side? Jeg mener, warlocks har jo flere som er mer direkte innbydende enn mage. Har ikke kikket så mye på noen andres, men syntes mageglyphene er kjipe i forhold. :p

Lenke til kommentar

Og noen klasser har minor glyphs some faktisk er gode, mens andre klasser har kun minor glyphs som er morsomme.

 

Selv har jeg Glyph of Scorch og Glyph og Mage Armor på magen. Mage Armor slik at jeg alltid har 50% mana regen (80% med talents), digg under farming (og nå snart levling).

 

Ellers har jeg polymorph penguin, slow fall (ingen light feathers lenger^^) og billigere buffs.

Lenke til kommentar

Woho, 1 drop rate kanskje fikset. Nå la oss håpe de gjør noe med andre ulogiske drop rates slik som Zevra hoves i Barrens, hvordan en hest med 4 hover presterer å bruke 4 timer på å droppe 4 hover er for meg uforklarlig. Eller Ogre i Nagrand som ikke dropper skallen sin 100% av tiden.

 

Ah slike ting gjør at jeg skriker i frustrasjon samtidig som jeg ler, for det er så totalt latterlig som det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Nå må blizzard ha gjort noe med dropraten på cobra scales. Fikk jo en hel stack i løpet av 20 minutter eller noe :D

Da har du bare hatt flaks. Selv har jeg farmet jeg ganske mange etter patch (mange som får nytt gear pga nerf, så selger bra), og min droprate er fortsatt rundt 10%. Ingen indikasjon i patch-notes heller som sier noe ;)

Lenke til kommentar
Hei

 

 

Jeg er i 53 og har nå gått for felguard, men hva er det jeg kan bruke de resterende talent pointsa? Affliction? ifso hvilke?

 

 

Takk ;D

Hvis du allerede har gått for felguard så speccer du 5/5 bane neste, og bruker resten på å fylle ut demo-treet.

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Noen som har problem med å koble seg til wow? Får error:

"Unable to connect. Please try again later. If the problem persists, please contact technical support at ...."

 

Har jo internett, skriver jo her. Gikk tidligere i dag, men funker ikke nå - etter at jeg ble discet pga jeg har vært for lenge AFK.

 

Edit; kom inn nå. Sikkert bare en liten bug.

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...