Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

For all del, jeg er positiv til forandringen. Nå kan vi lett fly igjennom raids og få opplevd alt vi ikke fikk gjort.

 

Men på den andre siden, så blir kampen bagatellisert. Det er som å ta Molten Core nå, du bare ler deg igjennom.

 

Men pytt pytt, får presse på og være blant de beste i WotLK-tiden. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi cleara hele BT med alts. Tank i t4 og 4-5 healers i kara gear. Og ikke noe fire res tanks på Illidan.

 

Laaaaaaterlig.

 

Nå raider ikke jeg lenger, men guilden min har enda problemer med enkelte bosser i BT (selv om de har drept Illidan et par-tre ganger)), og de har heller ikke drept Archimonde. De har vel tier 5.5ish gear, altså en god del bt/mh loot. Virker på meg som at bossene fortsatt krever (et minimum av) skill selv om de er latterlig i forhold til pre-nerf.

 

(For mye drama, og litt for mange retards var grunnen til at jeg trakk meg bort fra raidinga i guilden jeg er i, gadd ikke finne ny raideguild såpass sent ute i TBC (juletider))

Lenke til kommentar

Hører det er noe forferdelig mye snakk om T5 gear og hele pakken, er man nødt til å ha en fullstendig pakke PvE gear for å raide eller er det like fult mulig med, som med meg, et lett assortemang av grønt, blått og lilla?

 

Edit:

 

Skurupu, les litt her. Ikke rart det har fått statusen det har fått...

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Flere som ser på My Name Is Earl her? I den nyeste episoden roper Randy "Leeeeroy Jenkins!".

 

Hahah, nice...har ikke sett den siste enda, må vel se den snart!

 

Hører det er noe forferdelig mye snakk om T5 gear og hele pakken, er man nødt til å ha en fullstendig pakke PvE gear for å raide eller er det like fult mulig med, som med meg, et lett assortemang av grønt, blått og lilla?

 

Tja, går vel sikkert bra etter 3.0-nerfen, litt avhengig av hvor du skal og hvor bra resten av raidet er. SWP (og bt/mh) ville jeg kanskje ha holdt meg unna.

Lenke til kommentar

Jeg leter ikke aktiv etter Raid vær dag, men er nå innom LFG menyen mens jeg pusler med andre ting. Gidder nemlig ikke farme noen verdens ting annet enn litt penger nå og da ettersom Wotlk kommer snart. Ser ikke helt poenget i å farme en masse utstyr og slikt når jeg mest sannsynelig får nye ting når jeg kommer til Northrend.

Lenke til kommentar

Jeg synes i allefall det er artig å prøve ut nye instancer, gear er jo ikke alt vet du :p

 

Kjørte selv (resten av) aq40 og naxramas etter jeg dinga 70, mest fordi jeg hadde lyst til å se de bossene jeg ikke fikk gjort på level 60. Regner med at jeg kommer til å ta de 3-4 siste bossene jeg ikke har gjort i BT, samt Archimonde og SWP på level 80 engang.

Lenke til kommentar

Har forsøkt å komme meg flere plasser, har lyst å se så mye som mulig før Wotlk kommer og gjør det umulig å finne gruppe for TBC instanser like mye som det er umulig å finne grupper for normal WoW instanser (fra 30 og opp til rundt 41 var jeg gjennom en Scarlet del eller RFD/RFK del toppen 2 ganger). Samt at alle går ut fra at du mener heroic når du søker etter gruppe og når de finner ut at jeg ikke har nøkkelen til heroic (fordi jeg ikke har rep nok til å kjøpe den) så ender det med hodet ut av døra.

 

Har nå heldigvis nøkkelen til Caverns of Time, Coilfang og Hellfire så får se om jeg klarer å snike meg med på en heroic en dag.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Om jeg husker korrekt, er Shattrath umulig å få honored med, uten å gjøre instansene.

 

The Sha'tar du mener nå? Det er isåfall bare å gjøre Aldor/Scryer quests siden du får 50% av gain med Aldor/Scryer i tillegg som The Sha'tar rep. Legg da til de Sha'tar questene som finnes så er det ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar
Vi cleara hele BT med alts. Tank i t4 og 4-5 healers i kara gear. Og ikke noe fire res tanks på Illidan.

 

Laaaaaaterlig.

 

Nå raider ikke jeg lenger, men guilden min har enda problemer med enkelte bosser i BT (selv om de har drept Illidan et par-tre ganger)), og de har heller ikke drept Archimonde. De har vel tier 5.5ish gear, altså en god del bt/mh loot. Virker på meg som at bossene fortsatt krever (et minimum av) skill selv om de er latterlig i forhold til pre-nerf.

 

(For mye drama, og litt for mange retards var grunnen til at jeg trakk meg bort fra raidinga i guilden jeg er i, gadd ikke finne ny raideguild såpass sent ute i TBC (juletider))

Archi er vanskelig fordi en retard kan wipe hele raidet. Så hjelper ikke hvor "lett" det har blitt når noen ødelegger :p

Lenke til kommentar
Gjør man? Jeg husker at på samtlige karakterer som ikke gjorde instanser, så endte jeg opp med 5 999 / 6000 rep, eller noe frustrerende lignende.

 

Nesten riktig det. Det lengste du kan komme fra scryer/aldor rep turninn er 11999/12000, etter det kreves enten rep fra quest eller TK instanser

 

Og ougo:

Vi cleara hele BT med alts. Tank i t4 og 4-5 healers i kara gear. Og ikke noe fire res tanks på Illidan.

 

Laaaaaaterlig.

nesten sant, men vi hadde fireres tanker:P

Endret av Dext
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...