Purplehaze Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen rask måte og grinde 10k rep med gnomereagan exiles ettern at du har gjort alle qustene i Gnomereagan, Dun morogh og loch modan og wetlands? Hehe.. rask? Nei Men det er masse quest som gir deg rep til alle alliance factions selv om det ikke står det i loggen. Grinda Exodar rep en gang for å deale meg en elefant, og da fikk jeg MASSE rep hos de andre også, til og med Gnomeregan Exiles. Selv om det ikke sto et døyt om det i loggen. Ellers er det jo de udødelige Alliance Cloth Quartermasters! Clothgrinding er jo som kjent morro Lenke til kommentar
War Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hurra bare 2 uker til dem må i banken. Daily quest i 20 dager er det som skal til, ca 30-40 timer. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan blir det med flying mount nå? Blir det borte i Northrend? Eller hvordan blir det? Eller er det kanskje ikke sagt noe om det enda.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du får ikke brukt flying mount i northrend før level 77. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvorfor ikke? Synes det høres ekstremt ulogisk ut, men så igjen, logikk og World of Warcraft har aldri gått hand i hand. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvorfor ikke? Synes det høres ekstremt ulogisk ut, men så igjen, logikk og World of Warcraft har aldri gått hand i hand. Fordi du må skaffe deg cold weather flying og det krever lvl 77 Selvfølgelig er det ingen logikk i dette utenom at blizzard vil at man skal oppleve innholdet og ikke bare fly rundt over alt. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du kan ikke fly i Northrend før du har lært å fly i kaldt vær, som du kan først på lvevel 77(Cold wather flying). Det er fordi at man ikke skal kunne hoppe for langt fram i områdene, og må oppleve mer av spillet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Slik sett gir det logikk ja. Men det er lore messig totalt ulogisk så noe historiemessig grunn finnes ikke, drager t.o.m skal mytologisk sett være upåvirket av om det er kaldt eller varmt. 7 levler er dog ikke så mye for å få brukt sin bevingete venn så det må vel gå bra. Har min vante ganger og 120% mounted speed så det går så det suser uansett. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Alle burde fått seg et par Ram's til å ri på. Er jo ganske logisk at hestene, kanskje spesielt kodos, kommer til å slite i kulda? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vært fett om fuggeln din frøs til is og datt ned om du ikke hadde cold weater flying skillen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Alle burde fått seg et par Ram's til å ri på.Er jo ganske logisk at hestene, kanskje spesielt kodos, kommer til å slite i kulda? ja stakkars dyr, rams og wolfs for everyone raptor og bloodelf høna i snøen :/ kan ikke gå bra. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hva vil prisene på mountskillene koste i wotlk? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hva vil prisene på mountskillene koste i wotlk? Det samme. Men 1000g for å kune fly i Northrend. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er nesten så jeg må bruke marksa mine på å kjøpe AV ram til priesten min da, raptoren vil bli for kald. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sitter å lurer på om jeg skal lvle opp leatherworking på druiden min. Har 235 i skill atm, og har fått med meg at det koster en del. Så jeg lurer på om det er verdt det eller ikke? Kan jeg mekke meg noe bra gear til lvling? Tenker det blir balance spec. Kan man tjene gode penger på lw generelt? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 lalala, etter 2timer på KJ er beste attempt 48%, detta blir kill soon! morsom fight Lenke til kommentar
kafan Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kan det være at det ikke er dragen som skal lære å fly i kulda, men den som sitter oppå ? Prøv å kjør motorsykkel i 80km/t i 0 grader celsius Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvorfor ikke? Synes det høres ekstremt ulogisk ut, men så igjen, logikk og World of Warcraft har aldri gått hand i hand. Hvorfor mener du at det er ikke logisk? Er det mer logisk at folk kan være en nattalv som rir på en tiger, sett mye av det i virkeligheten? Eller en raptor, en sopelim, ett flyvende teppe som folk rir på eller at folk møter drager rundt hvert hjørne og særlig det at man møter kvinnelige karakterer som ikke nødvendigvis er kvinner i virkeligheten. Er jo også såklart kjempelogisk at når man dør så havner man i en spøkelsesverden der man kan prate med en engel og bli i live igjen med en tidsstraff før du er helt i orden igjen, eller at man løper til liket sitt og blir i live igjen. Å henge seg opp i når man kan bruke en mount i en ny expansion og påstå at det ikke er logisk er vel å oppsøke problemer og irritasjon for seg selv. Å klage over at loren i ett fantasy-spill ikke er logisk er vel omtrent det samme som å skyte seg selv i foten - begge deler gir lite mening. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 lalala, etter 2timer på KJ er beste attempt 48%, detta blir kill soon! morsom fight Prøvde KJ en gang før patch, og det var et helvete. Etter patch er det ikke stort som kreves av den enkelte raideren, ZEEERG. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 beste på 33% og da shutta serveren ned ^^ kult å ha sett fighten etc men det gir ikke akkurat en god følelsee av å ha kommet så langt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå