DisplayName123 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Med mindre det er kommet en oppgradering til Cartographer som jeg ikke har fått med meg, fungerer den langt ifra perfekt. Med mindre man synes det er perfekt at man ikke kan zoome på kartet. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som har hørt noe mer om expantion pack - collectors edition? Vurderer og kjøpe den, men vet ikke helt hva som er ekstra eller om det bare er et fancy nytt cower som følger med. Noen som vet hva som følger med elns? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Tar deg ca. 2 sekunder å søke på google. The Wrath of the Lich King expansion pack, helpfully jammed onto a DVD-ROM (take that, floppies!) A 208-page WotLK art book ... full of art Frosty, the baby frost wyrm – an exclusive in-game pet (what, no plushie?) A DVD jam-packed with dev interviews, intro cinematic (plus director's commentary) Soundtrack CD, featuring the #1 hit single: "Waltz of the Lich King" Mouse pad (adorned with a handy map of Northrend) Two starter decks for the collectible card game (see: collectors!) and two exclusive cards Ikke akkurat esensielle greier med mindre du har 900kr å kaste bort. Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tar deg ca. 2 sekunder å søke på google. The Wrath of the Lich King expansion pack, helpfully jammed onto a DVD-ROM (take that, floppies!) A 208-page WotLK art book ... full of art Frosty, the baby frost wyrm – an exclusive in-game pet (what, no plushie?) A DVD jam-packed with dev interviews, intro cinematic (plus director's commentary) Soundtrack CD, featuring the #1 hit single: "Waltz of the Lich King" Mouse pad (adorned with a handy map of Northrend) Two starter decks for the collectible card game (see: collectors!) and two exclusive cards Ikke akkurat esensielle greier med mindre du har 900kr å kaste bort. Gadd ikke Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) hva er de offesielle norske prisene på WoTLK pakkene? Endret 29. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fant problemet nå, Alt som alle andre og meg selv skriver i trade, general, whisper, guildchat, Hva som helst, vises ikke. Sletta WTF-mappa men det funka jo ikke. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Disable alle out-of-date addone og prøv på nytt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forresten, vil det gå noe fortere å levle fra 1-70 når WOTLK kommer ut? Tviler. For noen patcher siden gjorde de leveling fra 20-60 eller noe raskere, og nå i site patch gjorde de det samme med level 60-70, så det meste er allerede blitt boostet ganske kraftig. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva tar over for primals i Wotlk? I vanilla var det Essence of [Element], i BC er det Primal [Element] og i WotLK får vi? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) THRALL DOWN, 29/10 - 2008 - Bronzebeard. Endret 29. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva tar over for primals i Wotlk? I vanilla var det Essence of [Element], i BC er det Primal [Element] og i WotLK får vi? Eternal tror jeg. Eternal fire feks Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Med mindre det er kommet en oppgradering til Cartographer som jeg ikke har fått med meg, fungerer den langt ifra perfekt. Med mindre man synes det er perfekt at man ikke kan zoome på kartet. Kom en ny versjon for noen dager siden som fungerer utmerket, kan zoome helt ned til ingame maps nå, selv uten å måtte være på det respektive kontinentet (som var en nødløsning noen kom med for litt siden, men nevnte feil). Så nedlast Cartographer 3.0 v0.10.3! Dernel, sleit med samme problemet. Gamle utdaterte addons er årsaken, men skummelt ofte så er det Deadly boss mods og Bigwigs som går igjen. Prøv å disable disse to om du bruker de, og om det hjelper så oppdaterer du dem fra wowinterface.com. Curse er som oftest litt bak wowinterface, selv om de fleste addons skulle vært wotlk oppdaterte nå. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 THRALL DOWN, 29/10 - 2008 - Bronzebeard. thrall er piece of cake sammenlignet med Cairne... HAN er hard! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Netherwing grinding på g her... *trøtt* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Cartographer 3 er møkk, den er "experimental" og har masse funksjoner man ikke trenger som skaper bugs i andre addons. Nyeste Cart. 2.x funker fint etter den ble patchet opp. Samme dag som 3.0.2 gikk live, kom det en fix til cartographer 2.1 også, laget av noen andre enne teamet bak cartographer. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Om den er møkk eller ei får være din personlige mening, jeg for min del liker den langt mer enn 2 versjonen. At den er lablet som experimental er jo en grei måte for utvikler å si at han ikke tar ansvar for enkelte feil som måtte oppstå, slik at de som bare må grine over den minste ting uten å komme med konstruktiv kritikk kan ta seg en bolle. I tillegg til at man kan forandre på hele prosjektet. At vedkommende droppet Cart2 for å utvikle cart3 sier vel egentlig det meste, så får du kose deg med cart2 mens vi som liker en sømløs kartaddon koser oss med cart3. Endret 30. oktober 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
zennox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Åååååå tå tinna!! I lol'd Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) tå tøtt, nerdrage når man ikke kan argumentere for teg! See what I did there? Endret 30. oktober 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå