Grand Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ok, trodde den hadde synket i pris siden WOTLK kommer ... Spørt litt rundt om kring på servern, de sier 350g. Men synes det var litt i det minste laget. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Recruit a friend er skøy Lvl 40 på 14 hours /played nå Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har en issue hær. Banned account med en character på server 1. Heter Doppler og jeg vil ha dette navnet. Active account med en character på server 2. Vil ha navnet Doppler. Begge kontoene står i mitt navn. Får jeg slettet charactern som er på server 1 hvis jeg kontakter blizz? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nekter jeg å tro desverre. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan for å være helt ærlig ikke helt skjønne hvorfor du vil hete "Doppler".... (no offense ) Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fungerer eu armory hos dere? Får bare error når jeg søker Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Armory fungerer ikke her heller. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Armory er nede frem til etter LK slippes. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hah, Muru ned og jeg fikk endelig byttet ut mine pro t4 gloves! onwards to KJ! Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan for å være helt ærlig ikke helt skjønne hvorfor du vil hete "Doppler".... (no offense ) Hva Doppler betyr for meg. Erlend Loes bok "Doppler" er genial. Doppler, noe som får en tilbakevirkende effekt. Slå meg, så slår jeg deg. Har hatt navnet helt fra min første druid. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Er det en bug med seal of wisdom judget på en boss som healer? Har addet en major som gjør at holy light healer folk rundt for litt men her flasher jeg og folk rundt får heals. Skjer bare når jeg judger en boss for å få 10% haste 1 min buffen. Endret 29. oktober 2008 av War Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 VAr morsomt siden de tok det vekk så fort Om det hadde vært helt til Wotlk derimot Syns det var helt rått jeg, elsker å ødelegge for andre i slike spill, bare synd det ikke varte lengre. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 VAr morsomt siden de tok det vekk så fort Om det hadde vært helt til Wotlk derimot Syns det var helt rått jeg, elsker å ødelegge for andre i slike spill, bare synd det ikke varte lengre. Jeg ser ikke helt poenget med å ødelegge for andre. Da jeg ble zombie løp jeg bare ut av Shatt evnt Org, vekk fra alle andre og sprengte meg selv. Jeg var en av liek 15 stk som gjorde det. og det flotte var at det var noen spiller som la merke til det og "hyllet" oss i trade x) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Var nå ganske artig å "smitte" alle som var ved AH Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 joooo!! når jeg har blitt plaga av det noen hundre ganger.. syns jeg skal få plage andre noen ganger:).. og jeg liker det! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Blei irritert jeg, hver gang du skulle levere quest var fyren eneten dau eller zombie :S Noen som vet sånn her og nå når 3.0.3 slippes? har bare sett litt grovt på google. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Synes det er bra at Zombiegreia er over. Det gikk jo helt over styr! Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Synes det er bra at Zombiegreia er over. Det gikk jo helt over styr! Hakkar-disease v2 Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nerf the Lich King! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå