Iver. Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Har hørt at Pillar of ash er veldig bra også.. trur du owlbeasts er bedre? med tanke på loot penger /h og xp /h? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 strongholdet i bs.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Strongholdet i bs er überbra for rogues, grinda der fra 57-60 på roguen min, og det gikk utrolig fort. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Ok, takker forraske svar : ) Pillar of ash og Stronghold er jo ikke så lang unna hverandre, så jeg kan vel pendle litt. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 PÅ high-populated servere kan det til tider være litt for mange folk ved stronghold, 2 stk går greit, men når det er 3-4+ blir det for lite spawns som går ut over xp/h. Ellers er vel ogrene i Deadwind pass også finfine. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Ååå! Nå angrer jeg så sykt på at jeg valgte warrior! Finner ingen brukbare end-game guilds, og kan ikke gå PvP(siden alliance vinner hele tiden). Dessuten er vi en gimpa klasse! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Ååå! Nå angrer jeg så sykt på at jeg valgte warrior! Finner ingen brukbare end-game guilds, og kan ikke gå PvP(siden alliance vinner hele tiden). Dessuten er vi en gimpa klasse! 5665782[/snapback] gimpa? Warrior er gear avhengig, og langt fra gimpa, en warrior med überepics kan two-shotte rogues. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Ååå! Nå angrer jeg så sykt på at jeg valgte warrior! Finner ingen brukbare end-game guilds, og kan ikke gå PvP(siden alliance vinner hele tiden). Dessuten er vi en gimpa klasse! 5665782[/snapback] gimpa? Warrior er gear avhengig, og langt fra gimpa, en warrior med überepics kan two-shotte rogues. 5665903[/snapback] Ikke nå lenger. I alle fall ikke ubuffet! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg har selv blitt critta for 2k+ av Warriors på roguen min, og da er jeg død på to slag. Endret 25. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har selv blitt critta for 2k+ av Warriors på roguen min, og da er jeg død på to slag. 5665948[/snapback] Tull. Du mener vel ikke FØR nerfene nå? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jeg har selv blitt critta for 2k+ av Warriors på roguen min, og da er jeg død på to slag. 5665948[/snapback] Tull. Du mener vel ikke FØR nerfene nå? 5666299[/snapback] Jeg hukser faktisk ikke hvilken patch dette var i, men jeg mener å huske at det var etter speed fixen, men jeg følger ikke med på warriors buffs og nerfs, så kan godt hende det har skjedd noe drastisk etter det. Endret 26. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Hva er den instance portal med gitter foran inni SW til ? BTW, var i MC, tok: Sulfuron Golemagg Majordomo Ragnaros gikk til helvete som vanlig =/ "Ragnaros hit you for 6000dmg" ikke koslig droppet ikke så mye jeg hadde lyst på, en ting ihvertfall det var Talisman of Ephemeral Power Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har selv blitt critta for 2k+ av Warriors på roguen min, og da er jeg død på to slag. 5665948[/snapback] Tull. Du mener vel ikke FØR nerfene nå? 5666299[/snapback] Jeg hukser faktisk ikke hvilken patch dette var i, men jeg mener å huske at det var etter speed fixen, men jeg følger ikke med på warriors buffs og nerfs, så kan godt hende det har skjedd noe drastisk etter det. 5666327[/snapback] Kansje noe så drastisk som at enrage bare gir 25% mer damage istedet for 40% Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Nåja..Nå fikk jeg inn en 1700 Ms _uten_ impale på en mage forleden. Tok forresten en rogue på to slag senest i "kveld". Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Nåja..Nå fikk jeg inn en 1700 Ms _uten_ impale på en mage forleden. Tok forresten en rogue på to slag senest i "kveld". 5666719[/snapback] Hadde ikke vært i nærheten av 2k med impale heller. Og den roguen kan ikke hatt i nærheten av normal HP for en rogue med epics. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Nåja..Nå fikk jeg inn en 1700 Ms _uten_ impale på en mage forleden. Tok forresten en rogue på to slag senest i "kveld". 5666719[/snapback] Hvordan gear har du nå Danzel? Er så lenge siden jeg gamet på Sylvanas Tror du akkurat dignet 60 da jeg sluttet der ellerno.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Nåja..Nå fikk jeg inn en 1700 Ms _uten_ impale på en mage forleden. Tok forresten en rogue på to slag senest i "kveld". 5666719[/snapback] Hadde ikke vært i nærheten av 2k med impale heller. Og den roguen kan ikke hatt i nærheten av normal HP for en rogue med epics. 5666720[/snapback] Joa, muligheten er der. Angående roguen..har oeb, hysj! Nightkeeper: joa, er lilla nok, men jeg er jo dps-warrior, så det er vanskelig å få tak i noe som helst i mc. Har Oeb, breatplate of chromatic flight, lionheart, shifting cloak, cloudkeeper, stronghold gauntlets, darkmoon amuleten og litt annet fjas. Og sist men ikke minst; dkp-monopol Satser på onslaught, spinal/bonereaver, wristguards (majordomo) og blastershot, siden swordspecc gimper critten noe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Seså, da har jeg fått Anathema. Var en annen priest som tok den samtidig, jeg logget på to minutter før questgiveren spawnet og han prøvde. Så, da stod jeg bare i ro og tittet på, og fikk completed. Nå må bare en av +30dmg-enchanterne logge på. Total sum for hele sulamitten: 190g for EoS, 400g for EoD, 30g for respec frem og tilbake, 5-6g for en del oil of immolation, 25g for Flask of distilled wisdom (aldri brukt), og rundt 200g for enchant-mats. Endret 26. februar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Gratulerer Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Gratulerer, ja, Psilo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå