Dernel Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Når gir halloween seasonal seg? Lurer på om bossen i kara er der enda når det kommer reset på onsdag. Ferdig 2 november. Men kara bossen har vel med argent dawn og lich king å gjøre? Ikke halloween? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har egentlig ikkje anelse. Har ikkje spelt meir enn 2 dager etter patch så er lite oppdatert. Tok det berre for god fisk at det hadde sammenheng med halloween å gjere. =) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Siden du får questet fra en argent dawn-fyr og det står under "invasion" i questloggen, regner jeg med det ikke har med halloween å gjøre Endret 28. oktober 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hørte berre snakk om i guildchat at det var ny boss i kara, mens vi dreiv å cleara kara (ekstremt tilfeldig faktisk)...sjekka etter, og jaggu var det ikkje en fyr eg aldri har sett før der. =) Det er q på han også tydeligvis? Alt eg veit ^^ Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvor lenge kommer den bossen til å være der? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Han kommer til å være der i 10 dager. Husker ikke hvilken dag han kom, men tror at han blir borte tirsdag neste uke. Er dog ikke sikker. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er zombie-eventen over allerede? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det helvetes zombie greiene er det mest plagsomme eg har vore med på nokensinne. Å henge i IF blei jo etterkvart en risikosport. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Når gir halloween seasonal seg? Lurer på om bossen i kara er der enda når det kommer reset på onsdag. Ferdig 2 november. Men kara bossen har vel med argent dawn og lich king å gjøre? Ikke halloween? Tror Mirkblood forsvinner innen en uke hvis jeg ikke har hørt/lest feil;) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 VAr morsomt siden de tok det vekk så fort Om det hadde vært helt til Wotlk derimot Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Til Dernel ; Tar meg den frihet og siterer Macord fra et annet topic Litt info fra en bluepost jeg fant på MMO-champion: Her "Couple of other important notes: The scourge invasion will continue for a few more days. The prologue event is not over! More to come!! The Karazhan boss will be up for approximately another week still We increased the respawn rate of the Necropoli Zombie cure should kick in by around noon PST." Endret 28. oktober 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ny boss i KZ?! Drops? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har kun sett ei 2h øks..og et vanity pet. (vampire bat) som alle får. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er ikke hvilken som helst 2h øks heller, det er Arcanite RIPPER HOO! Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har noen raske spørsmål runt pets til Hunter. En kompis av meg som er lvl23 hunter (hans første char) og vi er begge to nybegynnere; - Kan han temme et hvilket som helst beast? uansett hva eller hvor han finner det? f.eks en edderkopp, eller er det restriksjoner på hva man kan ha som pet (fysisk størrelse etc.) - Hvordan er det med temming av beasts som er 3-4 levler høyere en han, er det mulig å temme dem slik at dem går ned til hans lvl, eller må de være lavere eller lik hans lvl? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har noen raske spørsmål runt pets til Hunter.En kompis av meg som er lvl23 hunter (hans første char) og vi er begge to nybegynnere; - Kan han temme et hvilket som helst beast? uansett hva eller hvor han finner det? f.eks en edderkopp, eller er det restriksjoner på hva man kan ha som pet (fysisk størrelse etc.) - Hvordan er det med temming av beasts som er 3-4 levler høyere en han, er det mulig å temme dem slik at dem går ned til hans lvl, eller må de være lavere eller lik hans lvl? Tror han kan temme hvilket som helst beast, og pettet må være hans lvl eller lavere Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har han ikke skillen Beast Lore? Den sier om ett beast er "tamable" eller ikke. Nå kan man jo gå fullt ut i Beast Master treet og få temme "Exotic Pets" også. Hunteren min er level 70, men har 0 talents, har ikke gidda å gjøre noe på den på leeeenge. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er ikke hvilken som helst 2h øks heller, det er Arcanite RIPPER HOO! Også kan du spille guitar hero på øksa :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå