eXa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 For en gang skyld er jeg glad for at jeg er på trollbane. ingen kø der Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 hvorfor i huleste begynner du på den mest stappfulle serveren? :S Venn som spiller der. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Har lest litt om karakter-transfer mellom kontoer, men har ikke funnet et klart svar om det er mulig når kontoene kun har samme etternavn. Noen som har erfaringer rundt dette? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg fikk ikke gjort dette mellom min bror og min egen. samme etternavn, men det funka ikke... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Twins down lol =D største utfordringen var ledgen : P tror vi wipet 6 ganger pga idiots falt ned. jeje jeg fikk back så I is happy, kunne tatt shoulders men orker ikke være greedy på loot så passet til andre loladinen som healer. Onwards to Muru! Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg begynner også å bli ganske glad for at jeg ikke har noen high-char server... Men nå vurderer jeg igjen å abandone charactaren jeg plukket opp etter at jeg abandona han. Det er fristende å spille mage, med folk jeg kjenner hvertfall. Mye å tenke på! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen hordies her som har litt lite å gjøre i tiden før WLK, og vil være "fadder" for min soon to come horde-alt? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kommer PVP items i wotlk fremdeles til å koste marks? Har ikke sett sånn ut på de itemene jeg har sett på, men mulig at all infoen ikke har stått... Isåfall så leverer jeg inn alle marksene for honor nå! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 I følge atlas'n min så kommer til savage og deadly gladiator settene til å koste en mengde Emblem of Heroism. Nå har jeg ikke sett en eneste plass utenom på atlas akkurat dette, så ta det med en saltbøsse. Dog har jeg ikke sett noen items som foreløpig koster AV/AB/WSG/EOTS marks. I verste fall så får du levere inn disse marksene når WOTLK slippes, man kan i alle fall levere de inn på beta. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Får man exp av å levere marks i WotLK? Eller bare honor? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det er kl 4. PvP daylies resettes kl 3 Edit; server time det er snakk om. Daily pvp resesttes også klokka 4. How do I know? Gjorde det i natt da jeg ikke fik sove..=( Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Når jeg trykker I og velger "Looking for Zone ... " så viser den bare alternativer som jeg ikke har på quest-lista (SM), mens Gnomeregan som jeg har sikkert 6-7 av på questlista (L) synes ikke blandt alternativene. Hvordan fungerer egentlig den Looking for greia? ^^ Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Den går etter instancer som er beregnet for din level range. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ahh.. så i og med at jeg er lvl 33/34 så vil den ikke sende meg til Gnomeregan, fordi det er for lav lvl der? =) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det du kan gjøre er å bare velge noe tilfeldig, og så skrive hva du egentlig leter etter i /4 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ahh.. så i og med at jeg er lvl 33/34 så vil den ikke sende meg til Gnomeregan, fordi det er for lav lvl der? =) Det er korrekt! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Når gir halloween seasonal seg? Lurer på om bossen i kara er der enda når det kommer reset på onsdag. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lokking for zone går jo bare etter soner der du kan queste, ikke instancer. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Til fredag tror jeg.. Sjekk kalenderen ingame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå