Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen møter på en mage og en rogue i arena, (rogue med navnet Phospherous) prepare på en laaaaang kamp. Spesielt hvis dere spilelr samme setup som jeg og min kompis gjør. Resto dr00d og enhance shammy:) Magen var dead within 20 sek, mye grunnet mine 3-5k crits med WF + SS =) Men roguen derimot.. Han gikk i stealth. Sier ikke mer enn at kampen varte i 38 minutter -.-" XD

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Prince som warriortank med bare pvp-gear (brutal)?

Tenkte jeg skulle tanke Kara, men husker Lycan fikk en saftig crit eller crush (husker ikke) en gang for lenge siden så lurte på om jeg ville overleve en slik, 33% avoidance, 73% damage redux (inkludert defensive stance) og 14,5k HP selfbuffed ;) Så vil ha 16-17k tipper jeg.

 

Tror selv det vil gå greit, men greit å høre hva andre tror :)

Lenke til kommentar
Før TBC var jeg ingen stor raider. Jeg var på universitetet hver dag, og levlet derfor kun på kveldene. Tok meg 10 dager til 70. Levling tar ikke så lang tid. Trur ikke 70-80 blir veldig forskjellig.

 

Er nok rimelig enig der. Nå brukte jeg eksepsjonell lang tid fra 1 til 70, 20 dager, men regner med at setter jeg meg skikkelig inn i det så er det unnagjort på rimelig kort tid. Brukte i underkant av 2 dager på 66 til 70 og det var ren questing.

 

Nei, det blir nok fort unnagjort. Dessverre tipper jeg at områdene blir rimelig tettpakket i starten og med blizzards enormt gode ulogiske droprate kombinert med overkrampete områder blir vel å gjøre det litt vanskelig i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...