Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har man gjot Explore Eastern Kingdoms achievementen. Var mye mer gøy enn jeg hadde trodd! Fikk se at par plasser jeg aldri har sett før.

Tar Kalimdor i morra og Northrend når LK er ute og jeg har Cold Weather flying så får jeg title :)

 

Får man noe av å gjøre dette?

 

 

Og hvordan blir det ved Wotlk release? Kan du dra til Nothrend right away etter du har installert det, eller er det et gitt tidspunkt på døgnet ting vil "åpne"?

 

Er det verdt det å stå i kø for å motta sin kopi tidligst mulig liksom?

Lenke til kommentar
kos deg i 3uker med den =>

 

gz

 

Blir nok å vare litt ut i Northrend den der, tipper du må opp på rundt 76-77 før du finner noe blues some overgår den. Tror faktisk det blir slik med alle som har epic PvE gear, at det varer et godt stykke ut i spillet. Hvis ikke hadde Blizzard fått en klagestorm mot seg.

Lenke til kommentar

Vel, Blizz dreit seg jo ut med dette i TBC siden rimelig få hadde fått farmet Naxx tilstrekkelig. T1 og T2 ble stort sett byttet ut med de første greens og ihvertfall lenge før 70.

 

Men, de har sagt dette har endret seg. Og som jeg ser i betaen så er det våpen som først blir byttet. Men man har fint T6/ Sunwell loot til 80 og enda litt til.

Endret av TheInfamous
Lenke til kommentar

Hei.

 

Sitter vakt på et skolelokale i dag, fra 08 til 20. 12 timer ja, thats right. Begynner å kjede meg, og kan ikke se film med lyd fordi jeg sitter vakt på et bibliotek.

 

Noen som har en enkel og grei link til et "smutte seg rundt brannmur/sperrer" program slik at jeg kan få gjort noen achievments mens jeg sitter her? :)

 

Evt. kan sende meg en melding om noe lignende?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Sitter vakt på et skolelokale i dag, fra 08 til 20. 12 timer ja, thats right. Begynner å kjede meg, og kan ikke se film med lyd fordi jeg sitter vakt på et bibliotek.

 

Noen som har en enkel og grei link til et "smutte seg rundt brannmur/sperrer" program slik at jeg kan få gjort noen achievments mens jeg sitter her? :)

 

Evt. kan sende meg en melding om noe lignende?

Du burde gå foran med et godt eksempel og sitte stille på plassen din og ikke gjøre noe du :D
Lenke til kommentar
Å levle fra 70 til 80 tar nok godt under 3 uker. Så er ikke sikkert den varer så lenge engang. Våpen byttes relativt fort. Men det er fett å ha den uansett. Jeg raider fortsatt SWP hver uke, har lyst på gearet uansett om det blir kastet snart.

 

Kommer jo ann på den som levler det da, og det er ikke noen garanti at du får drops fra dungeons. Men siden du/dere levler SWP så er dere vel litt gira på å nå 80 fort, så å dinge 80 gjør dere nok på under 3 uker.

Og det ser ut som physical dmg våpen blir raskere oppgradert enn spellpower våpen, merkelig nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...