Jambimaster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Inkubasjonstid: 1 min We're screwed! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er dritt lei zombie opplegget jeg også. Ble drept med det samme jeg landet i orgrimmar tidligere idag. Også var alle NPC'r døde så jeg fikk ikke gjort noe på AH, eller flydd til en annen plass. Thumbs down, BLizzard. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Elsker Zombie event. Ganking ganking ganking! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Driver og levler en druid i westfall. Satte fra meg shaman i sentinel hill, det er jo umulig å få gjort noe som helst :S Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Drepte ALLE NPCs i Crossroads, og ganket alle som kom. Hahaha elsker denne eventen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er dritt lei zombie opplegget jeg også. Ble drept med det samme jeg landet i orgrimmar tidligere idag. Også var alle NPC'r døde så jeg fikk ikke gjort noe på AH, eller flydd til en annen plass. Thumbs down, BLizzard. Det skal vell vare helt frem til Wotlk release? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha, se humoren i det Kjempemoro når man idler i IF og måtte corpserunne hvert 10. minutt. He He. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Henger i Silvermoon nå, jeg. Så slepper jeg alt tullet. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Skulle logge inn timestid før raidtid for å finne ut at jeg hadde gått ut av gametid. Mamma er reist bort i 4 uker, og butikkene er stengt. En officer redda meg å betalte, nå sitter jeg her. En og en halvtime senere, Illidan nede (firstkill) og MH Warglaive på meg. Jeg er glad, jeg. Endret 26. oktober 2008 av GuQQa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis det er sånn her hele året på PVP-servere er jeg faen så glad jeg aldri har joina en. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er du syk? Kan egentlig ungå å bli ganka i hele tatt når du har dinga 70. Bare til å fly rett til instancene. Er noen plasser der du ikke kan fly til inngangen det kan være problem, men ikke så veldig stort. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da har man gjot Explore Eastern Kingdoms achievementen. Var mye mer gøy enn jeg hadde trodd! Fikk se at par plasser jeg aldri har sett før. Tar Kalimdor i morra og Northrend når LK er ute og jeg har Cold Weather flying så får jeg title Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Du kan ikke fly så mye når du skal grinde/queste da, imens du dreper mobs :> Endret 26. oktober 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er dritt lei zombie opplegget jeg også. Ble drept med det samme jeg landet i orgrimmar tidligere idag. Også var alle NPC'r døde så jeg fikk ikke gjort noe på AH, eller flydd til en annen plass. Thumbs down, BLizzard. Enig. Klin umulig å bruke lvl bankern min. Blir drept etter mas 5 sekunder. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du kan ikke fly så mye når du skal grinde/queste da, imens du dreper mobs :> Skal gjøre det når jeg bli 77 og har Cold Weather Flying, som sagt. Gjorde det i betaen, det tar 30 minutter maks. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du kan ikke fly så mye når du skal grinde/queste da, imens du dreper mobs :> Skal gjøre det når jeg bli 77 og har Cold Weather Flying, som sagt. Gjorde det i betaen, det tar 30 minutter maks. Var ikke deg jeg mente, det var Islanbadsj som sa at man kan unngå å bli ganka i det hele tatt på 70 :> Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Nå er jeg ganske sikker på at det kommer et innlegg av Knofle any second Gratz til Midgard@ Balnazzar EU for down av KJ Endret 26. oktober 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Var ikke deg jeg mente, det var Islanbadsj som sa at man kan unngå å bli ganka i det hele tatt på 70 :> Ah, ok. Innlegget ditt passa bare så godt med mitt som var rett over Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis du har problemer med å scanne AH eller lignende du vil gjøre i en hovedstad, dra til SMC, Exodar eller Darnassus. Det er så få der at det gikk helt fint å gjøre ting uten å bli til en ghoul. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skulle logge inn timestid før raidtid for å finne ut at jeg hadde gått ut av gametid. Mamma er reist bort i 4 uker, og butikkene er stengt. En officer redda meg å betalte, nå sitter jeg her. En og en halvtime senere, Illidan nede (firstkill) og MH Warglaive på meg. Jeg er glad, jeg. Grats, alliance eller horde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå