Laffe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvorfor i alle dager vil du fjerne den?? Hvorfor ike? Har du noe imot det eller??? pfff Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nei. Men den er veldig nyttig, så om det er en grunn til at du faktisk vil få fjernet den annet enn å bare få den bort, kunne noen kanskje kommet med en bedre løsning. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Bare tenkte på release av f.eks. GTA4, der man ikke fikk ta i spillet i butikken før en uke etter fordi alt ble utsolgt første dagen. Tilogmed folk som hadde bestilt preorder fikk vite at de ikke hadde nok kopier til alle som preordret. Endret 26. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bare tenkte på release av f.eks. GTA4, der man ikke fikk ta i spillet i butikken før en uke etter fordi alt ble utsolgt første dagen. Tilogmed folk som hadde bestilt preorder fikk vite at de ikke hadde nok kopier til alle som preordret. Ja, det har du helt rett i. Men jeg fikk bare inntrykket av at det var noe helt nytt for deg, dette med pre-ordering. Det virker som jeg er skikkelig syrlig i tonen, men jeg er ikke det. Lover! Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Arrrgh. Prøver å logge på med det er uendelig kø på serveren. Jeg går ikke fram i køen jeg blir hele tiden fyttet bakover. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Arrrgh. Prøver å logge på med det er uendelig kø på serveren. Jeg går ikke fram i køen jeg blir hele tiden fyttet bakover. Har stått i kø i over en time nå, spiller på Grim Batol. Det er ikke første gang det skjer etter 3.0.2 heller. Har kun blitt flyttet bakover en gang helgivis! Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er Trial account, kan det ha noe med skaen å gjøre? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Æsj, estimated 2 timer og 30mins for å få spille World of Warcraft, på tide å bytte server I guess. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Oi, Grim Batol var ikke full heller da. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er Trial account, kan det ha noe med skaen å gjøre? Den jeg gikk opp med var trial også. Hmm. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skjer med Wow-europe.com om dagen? Masse error beskjeder mange ganver hver dag? :s Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ja, visst du har trial account blir du nedprioritert, så de som logger på med vanlig account kommer foran dere igjen Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Æsj, estimated 2 timer og 30mins for å få spille World of Warcraft, på tide å bytte server I guess. Alliance? Transfer Wildhammer! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Wildhammer har Affinity på Alliance siden, så det er no-no. Er horde forresten. Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Wildhammer har Affinity på Alliance siden, så det er no-no. Er horde forresten. Stormscale, da? Men den har vel kanskje like mye kø. Vet ikke. EDIT: Affinity, forresten? Detforno? Endret 26. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Stormscale er locked. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva i hule h€$£@€$@#¤¤ tenkte blizzard da de fant på denne j#"#¤&a dritten av et zombie event? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha, se humoren i det Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Make Flight master immune 2 zombie crap plz!!!!! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er den ikke det, da? Jeg fikk ikke til å infecte han, men med nok zombier døde han av damage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå