NuckChorris Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da var WoW-comebacket et faktum. Gigantiske patcher er lastet ned og jeg logger inn til instant disconnect, samtidig som wow-europe.com er nede. Samme gamle med andre ord. Herlig å være tilbake Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) gjorde aq 40 i går, skulle ta Cthun òg, men seffølgelig var de to Emperor bossene bugga og ville ikke spawne:( og GM bruker minst 3 timer på å svare... da ble det en tur i zg istede:P Endret 25. oktober 2008 av TheJan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da har jeg 4/4 Undead-settet på druiden min, jeg har petten ifra ny-bossen i Karazhan, og jeg banket to necropoliser som resulterte i en overflod av runes. Litt kjapt ferdig, med andre ord... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva er det scourge invasjon greiene noen snakket om en side bak her? Virker som jeg har gått glipp av noe, eller har det noe med de i Light's Hope å gjøre? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har vel med Wotlk og gjøre, der det er kommet nye necropolis rundt om kring byene nå Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva faen er dette her for noe? var akkurat i SW også var den en rogue som dinga fra 30 til 58 på 3 min. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette her er ikke på noe private server, det er på alakir. Sjekk armory OSV. Noen som veit hvordan han har fått til dette? PS: legg merke til klokka på minimapet. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da var WoW-comebacket et faktum. Gigantiske patcher er lastet ned og jeg logger inn til instant disconnect, samtidig som wow-europe.com er nede. Samme gamle med andre ord. Herlig å være tilbake Hjertelig velkommen skal du være. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva faen er dette her for noe? var akkurat i SW også var den en rogue som dinga fra 30 til 58 på 3 min. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette her er ikke på noe private server, det er på alakir. Sjekk armory OSV. Noen som veit hvordan han har fått til dette? PS: legg merke til klokka på minimapet. RaF Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 ja, men det er gjort på 3 min ... Trodde ikke det tok så kort tid. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 er vell det der grant adds level greiene med raf? Nå har jeg spilt med en Paladin og Mage fra level 18 - 58, hvor havner dissa og hvordan bruker jeg disse gratis levelene? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Les i RaF tråden, den som er på den rekruterte kontoen høyreklikker deg og velger grant lvl og du trykker OK Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei har litt problemer med RAF. Har sendt en invitasjon til meg selv, til en annen e-mail tenkte å sette på spille på to og sette den andre på follow! Men når jeg prøver å sende invitasjon kommer det bare error på wow-europe sida, prøvde engang å trykke mange ganger på Sumbit og da funket det "Congratulations You've successfully referred a friend" men får jo aldri mail jo! sendte forresten invitasjonen for 2 timer siden, og på All Referrals står de jeg har invitert på "Resend invite" det har jeg prøvd mange ganger også. har sendt til forskjellige mails som er mine, ingen av de har fått noe enda! Mainen jeg sendte fra er forresten linka med en annen account og. Har ingen invitasjoner igjen ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg sliter med Recruit a friend tingen her. Står bare: Sorry, but there has been an error with your request. * Go back to the previous page * Return to main Hjelp anyone? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg sliter med Recruit a friend tingen her. Står bare: Sorry, but there has been an error with your request. * Go back to the previous page * Return to main Hjelp anyone? Ja jeg har akkurat det samme problemet som deg! Kommer bare error og back to the previous page! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg sliter med at når jeg går inn på wow-europe.com så blir jeg tossa til en eller annen wow-europe xml side Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Var på Spaceworld igår og la inn en preorder. Så kjekt, da. Bare betalte 50kr i depositum i kassa, så blir de 50 trekt fra prisen når jeg viser kvitteringa i butikken. Trenger ikke stå i kø fra kl 00:00 og slikt tøv. Han sa de reserverer forhåndsbestilte kopier i 2 dager. Regga jo med navn og tlfnr så. Endret 26. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Var på Spaceworld igår og la inn en preorder. Så kjekt, da. Bare betalte 50kr i depositum i kassa, så blir de 50 trekt fra prisen når jeg viser kvitteringa i butikken. Trenger ikke stå i kø fra kl 00:00 og slikt tøv. Han sa de reserverer forhåndsbestilte kopier i 2 dager. Regga jo med navn og tlfnr så. Ja? Uten noen form for spydighet, men var det her noe nytt? Jeg gjorde hvertfall det her for to uker siden nå. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det kommer nok til å være nok spill til alle. I og med at Blizzard tjener mest penger på at flest folk får tak i spillet. Tviler på at de med vilje skulle gi ut for lite spill, slik at det blei høy etterspørsel. Blir vel kanskje mulig å laste ned WotLK fra Blizzard sine sider også? Slik som med WoW og TBC? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 noen som har black war bear her Xd? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 noen som har black war bear her Xd? Jepp, har skaffet meg den... Begynner vel å bli et par hundre som har den på serveren (Magtheridon) nå tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå