Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen er dette her for noe? var akkurat i SW også var den en rogue som dinga fra 30 til 58 på 3 min.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

 

 

Dette her er ikke på noe private server, det er på alakir. Sjekk armory OSV. Noen som veit hvordan han har fått til dette?

 

PS: legg merke til klokka på minimapet.

Lenke til kommentar
Hva faen er dette her for noe? var akkurat i SW også var den en rogue som dinga fra 30 til 58 på 3 min.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

 

 

Dette her er ikke på noe private server, det er på alakir. Sjekk armory OSV. Noen som veit hvordan han har fått til dette?

 

PS: legg merke til klokka på minimapet.

RaF

Lenke til kommentar
Hei har litt problemer med RAF. Har sendt en invitasjon til meg selv, til en annen e-mail tenkte å sette på spille på to og sette den andre på follow! Men når jeg prøver å sende invitasjon kommer det bare error på wow-europe sida, prøvde engang å trykke mange ganger på Sumbit og da funket det "Congratulations You've successfully referred a friend"

 

men får jo aldri mail jo! sendte forresten invitasjonen for 2 timer siden, og på All Referrals står de jeg har invitert på "Resend invite" det har jeg prøvd mange ganger også. har sendt til forskjellige mails som er mine, ingen av de har fått noe enda! Mainen jeg sendte fra er forresten linka med en annen account og. Har ingen invitasjoner igjen

 

 

ingen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Var på Spaceworld igår og la inn en preorder. Så kjekt, da. Bare betalte 50kr i depositum i kassa, så blir de 50 trekt fra prisen når jeg viser kvitteringa i butikken. Trenger ikke stå i kø fra kl 00:00 og slikt tøv. Han sa de reserverer forhåndsbestilte kopier i 2 dager. Regga jo med navn og tlfnr så.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Var på Spaceworld igår og la inn en preorder. Så kjekt, da. Bare betalte 50kr i depositum i kassa, så blir de 50 trekt fra prisen når jeg viser kvitteringa i butikken. Trenger ikke stå i kø fra kl 00:00 og slikt tøv. Han sa de reserverer forhåndsbestilte kopier i 2 dager. Regga jo med navn og tlfnr så.

Ja? Uten noen form for spydighet, men var det her noe nytt?

 

Jeg gjorde hvertfall det her for to uker siden nå. :)

Lenke til kommentar

Det kommer nok til å være nok spill til alle. I og med at Blizzard tjener mest penger på at flest folk får tak i spillet. Tviler på at de med vilje skulle gi ut for lite spill, slik at det blei høy etterspørsel. :p Blir vel kanskje mulig å laste ned WotLK fra Blizzard sine sider også? Slik som med WoW og TBC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...