Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

brannbil

Folk med rødt hår og i 50 åra ble mobbet som brannbil da de var små.

 

Noen som vet hvoran serverene til blizz ser ut?

Er for eks Arathor i rack skap med mye hardware eller er det en pc på et gulv.

Ser de ligger i forskjellige datasenter, da er det vel ingen som jobber der med de leier plass som har 24/7 sikkerhet osv.

 

Brannbil forbinder jeg selvsagt med en brannbil, men også det å peise ei som har mensen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok ssc igår og all trach ble aoe tanket og aoe dps av locks og mages

0 CC og da så jeg på total dmg for alt og fant en retripala på toppen ^^

Hyjal nå og se om han slår alle locks og mages der også.

 

Gjorde det samme i SSC i går. Wipa en gang fordi en healer bad meg pulle, viste seg at han var eneste healer og ikke klarte å holde meg oppe...

Lenke til kommentar

Hei har litt problemer med RAF. Har sendt en invitasjon til meg selv, til en annen e-mail tenkte å sette på spille på to og sette den andre på follow! Men når jeg prøver å sende invitasjon kommer det bare error på wow-europe sida, prøvde engang å trykke mange ganger på Sumbit og da funket det "Congratulations You've successfully referred a friend"

 

men får jo aldri mail jo! sendte forresten invitasjonen for 2 timer siden, og på All Referrals står de jeg har invitert på "Resend invite" det har jeg prøvd mange ganger også. har sendt til forskjellige mails som er mine, ingen av de har fått noe enda! Mainen jeg sendte fra er forresten linka med en annen account og. Har ingen invitasjoner igjen

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...