brrah Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 brannbil Folk med rødt hår og i 50 åra ble mobbet som brannbil da de var små. Noen som vet hvoran serverene til blizz ser ut? Er for eks Arathor i rack skap med mye hardware eller er det en pc på et gulv. Ser de ligger i forskjellige datasenter, da er det vel ingen som jobber der med de leier plass som har 24/7 sikkerhet osv. Brannbil forbinder jeg selvsagt med en brannbil, men også det å peise ei som har mensen. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tok ssc igår og all trach ble aoe tanket og aoe dps av locks og mages 0 CC og da så jeg på total dmg for alt og fant en retripala på toppen ^^ Hyjal nå og se om han slår alle locks og mages der også. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan fjerner man den linja mår man kaster spell.. eller "lader" opp til ;p Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvorfor i alle dager vil du fjerne den?? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tok ssc igår og all trach ble aoe tanket og aoe dps av locks og mages0 CC og da så jeg på total dmg for alt og fant en retripala på toppen ^^ Hyjal nå og se om han slår alle locks og mages der også. Gjorde det samme i SSC i går. Wipa en gang fordi en healer bad meg pulle, viste seg at han var eneste healer og ikke klarte å holde meg oppe... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan fjerner man den linja mår man kaster spell.. eller "lader" opp til ;p hvis du leter litt så tror jeg du finner den i instilingene Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen måte å få silvermoon city rep på utenom quests i startområde og runecloth? Type levere ting i AV eller gjøre noe funky i EotS? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvorfor i alle dager vil du fjerne den?? lurer jeg også på Når en "hardcore" gamer, så er man nesten avhengig av Quartz og den "røde streken" Det er sykt hva man kan få ut av den ved å bruke den riktig. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) rogue uten quartz/cast bar = bad rogue quartz Endret 25. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Porten til Halls of Legends var plutselig stengt helt av seg selv! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Serverne står nok i brann og bombesikre serverrom i meter på meter med racks med Firewire-harddisker i. Sånne med håndtak i fronten så de er lett å skifte ut uten å skru på noenting. Endret 25. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Neh, satser nå på at de bruker SCSI / SAS disker og ikke noe med firewire grensesnitt Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei har litt problemer med RAF. Har sendt en invitasjon til meg selv, til en annen e-mail tenkte å sette på spille på to og sette den andre på follow! Men når jeg prøver å sende invitasjon kommer det bare error på wow-europe sida, prøvde engang å trykke mange ganger på Sumbit og da funket det "Congratulations You've successfully referred a friend" men får jo aldri mail jo! sendte forresten invitasjonen for 2 timer siden, og på All Referrals står de jeg har invitert på "Resend invite" det har jeg prøvd mange ganger også. har sendt til forskjellige mails som er mine, ingen av de har fått noe enda! Mainen jeg sendte fra er forresten linka med en annen account og. Har ingen invitasjoner igjen Endret 25. oktober 2008 av Simenrf Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Scourge Invasion er tilbake, eller? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 En ting som er helt sikkert, er at det tar utrolig lang tid å installere WoW fra bunnen av.. To pathcer på 2.7GB hver som skal lastes ned og patches inn. Blir nok ikke noe spilling på meg i kveld gitt. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jaja, var artig med scourge invasjonen, venter på att deet skal dukke opp fleire zigurats, fikk 106 necrotic stones, 2 * Plate chest, 1 lether pants og 1 mail pants + Drøm party FTW Endret 25. oktober 2008 av imastard Lenke til kommentar
Macord Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jaja, var artig med scourge invasjonen, venter på att deet skal dukke opp fleire zigurats, fikk 106 necrotic stones, 2 * Plate chest, 1 lether pants og 1 mail pants QFT! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jaja, var artig med scourge invasjonen, venter på att deet skal dukke opp fleire zigurats, fikk 106 necrotic stones, 2 * Plate chest, 1 lether pants og 1 mail pants QFT! QFToT Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jaja, var artig med scourge invasjonen, venter på att deet skal dukke opp fleire zigurats, fikk 106 necrotic stones, 2 * Plate chest, 1 lether pants og 1 mail pants + Drøm party FTW Fikk bare 1 Cloth chest og 1 Plate legs. Har 149 Necrotic Stones tho. Drømparty, yesyes? Endret 25. oktober 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hmm.. Prøver å logge inn nå men får bare beskjed om "discconnected from server" i det jeg trykker login? Hvordan har det seg når jeg alt er logget inn med min andre konto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå