bruker234 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Må huske at du får mindre EXP av å være i gruppe, og det er gruppe EXPen som skal ganges med x3.Tviler på at den boosten har noe spesielt for seg før du nærmer deg 15 - 20 uansett, må huske at du får x3 av quest EXP også da! Nei, fikk ikke mer av quest :/ edit: JO, dæsken, snakket med GM og nå funker alt smooth Endret 24. oktober 2008 av blaxtro Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sikker? Få se noe skjermskudd eller noe. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hmm merkelig, jeg får da virkelig det med min mage og paladin på level 54 nå? Eneste jeg ikke ser ut til å få er disse her gratis levelene du skal kunne gi bort til alts? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Et siste spørsmål Hvis jeg sletter brukeren, cancel ikke på wow-europe, går det å bruke CD key'n jeg brukte for å lage han da? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei. Og om det ikke virker kontakt en GM. Trolig gjør du noe feil. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hmm. Tenkte de hadde fjerna Hand of a'dal tittelen? Fikk den nettopp da jeg leverte kael og vashjs vials. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Uff, dette zombiegreiene begynner å slå meg som en JÆVLA dårlig ide. Må jo gå overalt fordi flightmastere er drept i alle byer, og får alt gear Rødt fordi man dør så mange ganger og må respawne. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 men så er du sunwell geared og da Har også snakket med folk som har klart det siste ukene nå uten sr fordi bossen dør så raskt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Laster man opp patcher ei stund etter at de har kommet ut? Hvis ja, er det evt en måte å disable det på? Modemet monger totalt hvert 5 min pga for mange connections (tror jeg) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Uff, dette zombiegreiene begynner å slå meg som en JÆVLA dårlig ide. Må jo gå overalt fordi flightmastere er drept i alle byer, og får alt gear Rødt fordi man dør så mange ganger og må respawne.Blizz sitter nok å ler godt av det ja Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hmm. Tenkte de hadde fjerna Hand of a'dal tittelen? Fikk den nettopp da jeg leverte kael og vashjs vials. slik jeg har forstått det fjernes den i neste patch eller til wotlk. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Questa er borte, om du hadde de i loggen før 3.0.2 så kan du i teorien kanskje få titteln etter patchen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Uff, dette zombiegreiene begynner å slå meg som en JÆVLA dårlig ide. Må jo gå overalt fordi flightmastere er drept i alle byer, og får alt gear Rødt fordi man dør så mange ganger og må respawne. Cure disease <3 hehe, men er enig. Må jo swappe rundt i byer for å signe arena, haha. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 http://www.nossral.org/slagg/banneord_v2002.htm hvis dere vil lære maaaaaaaaange banneord XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva har det med wow å gjøre? Og når ble Brannbil et banneord? :S Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 jaja da får men jo en pause XD hva er i beien med og stoppe ganke folk og ta en tur og lære ting:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lære at brannbil er et banneord? Jeg er lost.. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) mye man ikke hvet ja men kompis av meg fant denne: snørrpøk Endret 24. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) og dette har hvilken sammenheng med WoW? ... Endret 24. oktober 2008 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 brannbil Folk med rødt hår og i 50 åra ble mobbet som brannbil da de var små. Noen som vet hvoran serverene til blizz ser ut? Er for eks Arathor i rack skap med mye hardware eller er det en pc på et gulv. Ser de ligger i forskjellige datasenter, da er det vel ingen som jobber der med de leier plass som har 24/7 sikkerhet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå