Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke slik med priest-questen som med hunter-questen? Altså at all form for hjelp utenfra despawner alt?

5663471[/snapback]

Det vil jeg tro, men vet ikke, og jeg bare påpekte at man ikke trenger å være i party :p Man kan jo ikke heale hunterne, så kan sikkert ikke buffe priesten under kampen heller, kan jo starte questet med en innervate på da :w00t:

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Jo, men "hjelp" er litt dårlig definért. Man kan ha paladins med retributionaura rett ved hulen, og så lenge han/hun står stille, dreper skjelettene seg selv.

Det skrives også om at mager og warlocker kan stå bom stille og bruke blizzard/rain of fire uten at det vil ødelegge. Mana tide og innervate hadde virkelig vært kjekt, men jeg har lite lyst til å kaste bort to timer på å prøve det ut.

Lenke til kommentar
Omfg, driver å grinder med min lvl 52 priest alt, og den er helt imba! Nesten 600 spirit med spirit tap, så jeg trenger ikke å drikke, og jeg har masse +dmg gear, så tar ned mobs ekstremt fort. Og denne klassen skal bli buffa i neste patch.  :dribble:

5664506[/snapback]

Omg, her sitter jeg og kjeder livet av meg med den prot speccede warrioren min! Blir knust av alt slags klasser (t.o.m. som arms spec) ekstremt fort! Og denne klassen blir helt sikkert nerfa i neste patch! :cry:

(ja jeg er litt gretten på at priests blir buffa :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...