discostu Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Spiller også på balnazzar, under navnet blodskjegg. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Man kan forøvrig åpne .MPQ-filer med 7-zip om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gjett hvem som sovna når Onyxia var på 75% i går da? Herregud så kjedelig det er å soloe Onyxia, da spesielt som Warlock. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Solo?! Hvilken level er du? Kipt at de har tatt vekk attunment til henne, jeg kan aldri gå dit igjen:( Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hmm jeg har både en pala og en lock.... kansje jeg burde teste å soloe onyxia og. Hva for gear og specc burde jeg har for det egentlig? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har 4/5 Vengeful og Vindicator gearet med cirka 1375dmg selfbuffed. Saken er den at jeg rett og slett gjør for mye threat, jeg overaggroer om jeg slenger på noen dots, så egentlig står jeg bare der og channeler Health Funnel mens Felguarden dasker i vei, Fel Armor holder meg med nok health til at jeg kan funnele -og- Life Tap'e når Felguarden trenger det uten å dø. Skal prøve 22/39/0 med Voidwalker i dag siden det visstnok skal være en slags Voidwalker bug som gjør at den holder mer threat enn den skal. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 med RAF kan du levle en char til lvl 60 og fortsatt grante lvl, derimot 61 blir alle bonus lvler borte. Det man kan gjøre er å levle la oss si en char til lvl 30, med 99% på vei til 31, så granter man lvl, og man er 99% på vei til 61 Gjort dette selv Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 blargh... tenkte jeg skulle prøve ony som retri.... men jeg kommer jo ikke forbi onyxia warder engang. sinnsykt firedmg på di som jeg burde resistet siden di er lvl 63, men nei da. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Greide wardens så vidt på shamans også, men det gikk til slutt. Som elemental, kunne kanskje ha fungert bedre som resto Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det irriterer meg grønn, di som er 61 er cake, men det er 1 som er 63 og jeg klarer bare ikke å ta den. har riktignok ikke bubblet enda. HVA I H****** respawner di eller? plutselig ble jeg drpet mens jeg skrev her nå... -.- Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Uhuh, alle mobs i spiller respawner. Tror det er 1 time elns på Onyxian Warders. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 uhu, klarte warders tilslutt. Men jeg levde ikke lenge på ony selv heller... så er bare å gi opp som retri ihvertfall. Prot er nok bredre. har bedre prot gear og. Men først skal jeg prøve med locken.... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg og noen kompiser har nettopp startet med WoW igjen, men lurer på noe greier angående RAF-systemet. Hvem, hvor og når kan man grante levels? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den som er rekrutert - altså den accounten som ble invita til å spille wow, kan grante levler til den accounten som rekruterte. Du får 1 level per 2 levler som du lever - altså, du levler i fra 12-14 - så har du fått 1 level til å grante. Disse levlene teller like mye hele tiden - altså det er luret å bruke det i en 58-59 isteden for å bruke det i frå 1-2 fordi det krever bare 1000 xp eller noe lignende, mens 58-59 krever 1200000 xp. Er på skolen, ble litt mye rot. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Big blue tanker som en helt! Men på 79% så pullet jeg likevell aggro og dauet Men jeg hadde ikke fått fullført det uansett... ved nesten 80% kom det opp "server restart in 15min" Det er dårlig gjort det edit:Hva gjør man som lock når det kommer ørten whelps da? Endret 24. oktober 2008 av eXa Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil tippe det bare er å spare AE taunt til blåbæret til alle whelps er samlet og seed. Jeg har lyst til å prøve meg på onyxia selv nå. 2-set bonusen til t5 bør hjelpe til på å holde pet i live mens den tanker. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Man kan forøvrig åpne .MPQ-filer med 7-zip om jeg ikke husker helt feil. Takk for tipset, ikke første gangen jeg har vært borti mpq, men lenge siden sist og hvis andre skulle lure, blizz har klart å lage installeren som skjult fil på noen av dvd-ene. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kim Salabim, hva spiller du på Balnazzar? Knofle fra Midgard her. (: Kimsan - Shaman Kimsalabim - Mage pluss 2 andre 70s med crap gear. Har sett deg flere ganger, både før tbc og etter. Kalte meg Gaerddo på shaman før, hvis det sier deg noe^^ Det gjør det faktisk, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå