Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, noen ganger savner jeg gamle serveren. Som jeg levlet opp på, min GROBUNN så å si; Grim Batol.

 

Men når jeg hører om forferdelige køer, så er det kanskje en god ting. Vet ikke.

 

Akk, blot en drag eh kommer ikke på flere ord som skjaerer hjärtet uhma som deler som et epleskall?

 

Ja, men sånn er det nå. Må prøve å bli kjent med folk på Wildhammer, da.

Lenke til kommentar
Uff, noen ganger savner jeg gamle serveren. Som jeg levlet opp på, min GROBUNN så å si; Grim Batol.

 

Men når jeg hører om forferdelige køer, så er det kanskje en god ting. Vet ikke.

 

Akk, blot en drag eh kommer ikke på flere ord som skjaerer hjärtet uhma som deler som et epleskall?

 

Ja, men sånn er det nå. Må prøve å bli kjent med folk på Wildhammer, da.

 

Grim Batol har over 1000 i kø etter klokka 7, tar noen ganger 1 time å logge inn. Nå var visst world server down og :p

Lenke til kommentar

Husker at jeg leste på dette for 1 år siden:

 

og her er tråden fra den gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=696408

 

Den gangen var det servere i Frankrike (og Tyskland, hadde glemt det). Grim Batol var lokalisert i Hamburg. Ingenting i Sverige.

 

With the recent announcement of TeliaSonera handling WoW in Europe, site visitor Paladia decided to investigate further regarding servers being based in Stockholm, Sweden. After getting in touch with TeliaSonera, he was eventually pointed to the Blizzard Europe team. He managed to get some clarification on the server locations and they have confirmed that the WoW servers will solely be based in Paris with TeliaSonera handling the connectivity. So for Swedish fans who thought they would get some nice local connectivity, I'm afraid you're out of luck.

 

NB: denne quoten er gammel, så ting kan ha forandret seg.

 

I den tråden var det linket til WoWWiki linken du har over, og der sto det Tyskland på Grim Batol. WoWWiki har blitt edited til å si Sverige. Og det er ikke umulig, men med tanke på det vi vet, så vil jeg ikke si det er sannsynlig at en server flyttes geografisk når det først er opprettet. Jeg ville gjettet på at Grim Batol står i Tyskland ennå og at WoWWiki informasjonen er edited av en person tilsvarende de som den gangen (feilaktig) påsto at den sto i Sverige.

Lenke til kommentar
Kim Salabim, hva spiller du på Balnazzar? Knofle fra Midgard her. (:

Kimsan - Shaman

Kimsalabim - Mage

pluss 2 andre 70s med crap gear.

Har sett deg flere ganger, både før tbc og etter. Kalte meg Gaerddo på shaman før, hvis det sier deg noe^^

 

Skal ganke dere begge neste gang jeg ser dere :p

Lenke til kommentar

Et par spm angående RAF.

 

Jeg og en kamerat kommer til å duo-levle chars. Siden begge da er innenfor 4 levels av hverandre så får begge 300% xp, gjelder dette både kills og quest xp?

Regner med det kan gå rimelig kjapt selv om jeg ikke har en #3-konto å booste med.

 

En annen ting.

Siden man blir "un-linked" når den nye spilleren blir level 60, kan man da levle opp for eks 3 characters til level 59, også delegere 87 leveler totalt? Eller mer for den saks skyld.

 

Edit:

Med RAF, trenger den som blir rekrutert å kjøpe spillet separat eller blir det lag til et "fee" og bare oppgradert ved kontonivå?

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Man får 3x xp for quest også. Man kan level så mange man vil til 59 og gi bort levels, men det er bare den som blir reqruited som kan gi bort levels.

Den som blir rekrutert må kjøpe spillet, men 1 månede gratis gametime følger med vanlige wow. Du kan også oppgradere kontoen med account management, men da trenger du visakort.

Lenke til kommentar
Man får 3x xp for quest også. Man kan level så mange man vil til 59 og gi bort levels, men det er bare den som blir reqruited som kan gi bort levels.

Den som blir rekrutert må kjøpe spillet, men 1 månede gratis gametime følger med vanlige wow. Du kan også oppgradere kontoen med account management, men da trenger du visakort.

Takker, så (nesten) for hver 2 vi levler opp hver, så kan jeg få en (nesten) 60 "gratis", men ikke han.

 

Regner da med at han ikke må oppgradere til BC med en gang? (Skal ikke spille paladin) At han da bare kan oppgradere trial'en til vanilla-WoW også oppgradere til BC når/om han vil fortsette etterpå, yes?

Regner med konto-oppgraderingen er noe som også går ganske kjapt (automatisk) slik som om man kjøper det i butikken?

Edit:

Tror jeg misforstod FAQ'en litt først.

Det er altså slik at jeg kan levle de helt til 60 og xp gain slutter kun på de char's som er 60, men kontoene blir ikke "unlinked" uansett før etter 90 dager?

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...