Bytex Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva er "zombiegreiene"? Har sittet på jobb i hele dag/ettermiddag og ikke fått med meg slikt. Er det noe i en instance eller en spesiell event eller plass ellernoe? Vil finne zombier når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Om du går til Booty Bay og roter i noen bokser der, får du infeksjon, og vil bli en zombie om 10 min, eller om du dør før det (evt. tape duell), med mindre noen dispeller deg. Når du er zombie får du 5 skills, og du kan leke selvmordsbomber får å gi infeksjon til alle i nærheten. Alle utenom Zombies vil bli Hostile. Yay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Frister å skille opp Inscription på en 50 pala.. Kommer det til å hjelpe meg noe særlig, både til presten og i penger? Har mining og tailor (wey) på priesten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Men blir jeg pvp enablet da? Skjønner ikke helt..hvem blir hostile? Andre spillere er jo ikke NPC'r.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Om du går til Booty Bay og roter i noen bokser der, får du infeksjon, og vil bli en zombie om 10 min, eller om du dør før det (evt. tape duell), med mindre noen dispeller deg. Når du er zombie får du 5 skills, og du kan leke selvmordsbomber får å gi infeksjon til alle i nærheten. Alle utenom Zombies vil bli Hostile. Yay. Hvor er disse skillsene? finner dem ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du blir fiender til ALT untatt zombies. Inkluderer spillere. (Du blir derimot venn med horde zombies.) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mine kom automatisk opp på 1-2-3-4-5. (Ja, bruker blizz-interface siden jeg er for lat til å oppdatere addons etter patch ...) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Om du går til Booty Bay og roter i noen bokser der, får du infeksjon, og vil bli en zombie om 10 min, eller om du dør før det (evt. tape duell), med mindre noen dispeller deg. Når du er zombie får du 5 skills, og du kan leke selvmordsbomber får å gi infeksjon til alle i nærheten. Alle utenom Zombies vil bli Hostile. Yay. Hvor er disse skillsene? finner dem ikke Baren din skal bli bytta ut med de 5 skillsa. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Actionbar1 i hvert fall. Vet ikke om addons påvirker dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Okay så du kan ikke bli drept av horde-folk? Eller bare horde-zombies? Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Folk tjener bøttevis med penger på inscription, ja.. Ikke har jeg 375 leatherworking heller, bare i skinning. Uffa mai. Blir som vanlig ikke noe finanstrumf i end game.. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jo, du kan drepe horde, og horde kan drepe deg. Du kan drepe, og bli drept, av ALLE bortsett fra Zombier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du kan ikke drepe horde zombies om du er ally zombie? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Æsj, må da være et helvete å få tak i herbs til inscription uansett, når alle noob-områdene er stappfulle av 70-folk som skal ha herbsene for å skille opp. Holder meg til mining og skinning jeg. Tjener fortsatt masse cash på de tingene. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Drepte Mother på andre forsøk, for en vits. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Når du er Zombie kan du bare drepe alle andre enn zombies. Når du ikke er zombie kan du drepe som vanlig+zonbies. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 DING!! Der var sjette lvl 70 i boks. Ble shammy denne gangen. Gleder meg som en unge til å maine deathknight. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, gratulerer. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Argh, massiv item lag (kan ikke crafte, mounte move items i bags) men resten funker fint. Relogget og er nå stuck på authenticating -.- Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jupp, startet akkurat WoW og er stuck på authenticating... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå