Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og bare noen ytterst få som kom seg forbi four horsemen.

Det er dems egen feil, om 1 stakk og pullet an annen boss og døde exploderte bossen og hele naxx kom på en lav % og akkuratt da pullet de 39 andre horsemen og aoe dem ned. Den bossen var jo den letteste i loot Vs sec.

Lenke til kommentar
Hm, når jeg avslutter WoW for så å logge på igjen så er UI scalen min på 100% igjen. Dette har skjedd de 3-4 første gangene jeg har åpnet WoW på denne PC-en, og det skjer fortsatt. Utrolig irriterende, noen som vet hva problemet kanskje kan være?

 

Sjekk at du har skriverettigheter til WoW mappen

Lenke til kommentar
og bare noen ytterst få som kom seg forbi four horsemen.

Det er dems egen feil, om 1 stakk og pullet an annen boss og døde exploderte bossen og hele naxx kom på en lav % og akkuratt da pullet de 39 andre horsemen og aoe dem ned. Den bossen var jo den letteste i loot Vs sec.

 

Joda, er klart at det er folk som ikke exploitet sin feil at de ikke tok ned bosser..

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Hm, når jeg avslutter WoW for så å logge på igjen så er UI scalen min på 100% igjen. Dette har skjedd de 3-4 første gangene jeg har åpnet WoW på denne PC-en, og det skjer fortsatt. Utrolig irriterende, noen som vet hva problemet kanskje kan være?

 

Sjekk at du har skriverettigheter til WoW mappen

 

Hm, den var skrivebeskyttet, men så tok jeg det vekk. Kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar

Jeg vet dette høres lit teit ut, men er det noen som kan bruke den Scroll of Resurrection på meg? Har kanskje tenkt til å begynne med WoW igjen, men har litt lyst til å prøve det først. Det hadde vært snilt :O

Tenkte først på å laste ned test realm, men klienten tar så evig lang tid å laste ned :/ Også har jeg mest lyst til å spille på en ordentlig realm.

Og hvis jeg virkelig bestemmer meg for å begynne igjen får du jo 30 dager gratis, så hva har du å tape på det?

 

 

Emailen min er [email protected]

 

Tusen takk på forhånd!

Endret av kidnet
Lenke til kommentar
Jeg vet dette høres lit teit ut, men er det noen som kan bruke den Scroll of Resurrection på meg? Har kanskje tenkt til å begynne med WoW igjen, men har litt lyst til å prøve det først. Det hadde vært snilt :O

Tenkte først på å laste ned test realm, men klienten tar så evig lang tid å laste ned :/ Også har jeg mest lyst til å spille på en ordentlig realm.

Og hvis jeg virkelig bestemmer meg for å begynne igjen får du jo 30 dager gratis, så hva har du å tape på det?

 

 

Emailen min er [email protected]

 

Tusen takk på forhånd!

Done :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...