Skurupu Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Flytter du fra Ravencrest? Jeg flytter en karakter mellom to accounts jeg eier. Begge befinner seg på Ravencrest. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Wrath of air totem gir 5 % spellhaste, påvirker hevrken melee eller ranged. Kan si det samme om boomkin aura etc. som fortsatt bare gir spellcrit, men når det kommer til andre ting enn buffs er haste og crit osv. det samme for alle type klasser. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har en kompis som sier at denne zombie-plaguen har spredt seg i hele Shattrath. Høres kos ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Braaaaiiiins! Heya, Tom' it’s Bob from the office down the hall Good to see you, buddy; how’ve you been? Thing have been OK for me except that I’m a zombie now I really wish you’d let us in I think I speak for all of us when I say I understand Why you folks might hesitate to submit to our demand But here’s an FYI: you’re all gonna die screaming Søk på "RE: Your Brains" på Youtube. Hysterisk video =) Endret 23. oktober 2008 av Slimda Lenke til kommentar
peryy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor lang tid vil det ta det å flytte charen med Paid Character Transfer til en annen server? Jeg startet min for over 1 uke siden, den er fremdeles ikke fremme. Merkelig.. Har flyttet kanskje 4-5 ganger, aldri gått så sakte. Tregeste gikk vel på 1 dag. Har du sjekket mailen din etter den siste bekreftelsen? (Der hvor du bekrefter kjøpet) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Doh, dumme meg. Har ikke sjekka mailen min siden jeg satt igang transaksjonen. Men linken i mailen leder meg til en tom side, så da er jeg like langt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er zombiegrenene kun på testserverne eller er det live nå? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 It's live! Jeg infecta netopp halve SS, bwahahah. Digger World Eventsa til Blizzard. Gleder meg til å se utviklingen til denne plaguen! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 noen som har peiling på hvor lenge dette zombie greine skal vare? skal bli gøy og se hvordan det er når eg kommer hjem! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vil tippe minst frem til WotLk. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) se og se... man får jo helt feil intrykk av bossene det er nå. Free loot alt sammen, er ikke slik sunwell skal være. Det er vel det eneste valget blizz har for å la flere se highend bosser. Om noen uker kan jo alle stikke dit som lvl 80 men få kommer til å gjøre det tipper jeg. Det er jo ikke free loot da, om man synnes sunwell er free loot så var man sansynligvis i sunwell før patch. Som jeg kan se så fikk de fleste guilds clearet instancen de var i og ikke mer en det. De som hadde 3-4 i BT tok illidan De som hadde hysros og luker på farm clearet ssc De som hadde bare Kil'Jaeden igjen drepte han. Enda ikke sett mange guilds som hadde drept 2 bosser i BT som har drept Kil'Jaeden. Taktikkene er fortsatt mer avansert en BT og krever litt mer en ekstra dps eller 30% nerf. Endret 23. oktober 2008 av War Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Braaaaiiiins! Heya, Tom' it’s Bob from the office down the hall Good to see you, buddy; how’ve you been? Thing have been OK for me except that I’m a zombie now I really wish you’d let us in I think I speak for all of us when I say I understand Why you folks might hesitate to submit to our demand But here’s an FYI: you’re all gonna die screaming Søk på "RE: Your Brains" på Youtube. Hysterisk video =) søk på spiffworld på youtube og du finner flere slike videoer btw jonatan coulton lager de låtene (eller hav nå han heter ) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 noen som har peiling på hvor lenge dette zombie greine skal vare?skal bli gøy og se hvordan det er når eg kommer hjem! Sannsynligvis frem til WotLK, som flere sier. Lurer på om dette blir tatt opp i media på samme måte som ZG-sykdommen? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg tror grunnen til kjempenerfen av raid content er at blizz ikke vil gjenta naxxramas floppen før TBC. Det var jo yttest få guilds som i det hele tatt fikk se sistebossen, og selv mange "hardcore" guilds fikk ikke ned mer enn noen få bosser før expansion kom. Det ligger jo utrolig mye arbeid bak en så flott instance som naxxramas, og det er jo derfor de flyttet den til northrend, slikt alt arbeidet ikke skulle være forgjeves Endret 23. oktober 2008 av likferd Lenke til kommentar
4MB Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne en dream state spec for 3.0.2 ? For druids altså. EDIT: Hørt at det er bra å lvle med? Noen som har erfaring med det? Endret 23. oktober 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Braaaaiiiins! Heya, Tom' it’s Bob from the office down the hall Good to see you, buddy; how’ve you been? Thing have been OK for me except that I’m a zombie now I really wish you’d let us in I think I speak for all of us when I say I understand Why you folks might hesitate to submit to our demand But here’s an FYI: you’re all gonna die screaming Søk på "RE: Your Brains" på Youtube. Hysterisk video =) søk på spiffworld på youtube og du finner flere slike videoer btw jonatan coulton lager de låtene (eller hav nå han heter ) Har selvsagt alle sangene på "favorite". Sjekk også ut "A captain's wife's lament" ellerno. Genial sang om "seamen". Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg tror grunnen til kjempenerfen av raid content er at blizz ikke vil gjenta naxxramas floppen før TBC. Det var jo yttest få guilds som i det hele tatt fikk se sistebossen, og selv mange "hardcore" guilds fikk ikke ned mer enn noen få bosser før expansion kom. Det ligger jo utrolig mye arbeid bak en så flott instance som naxxramas, og det er jo derfor de flyttet den til northrend, slikt alt arbeidet ikke skulle være forgjeves Vil ikke si at Naxx var en flopp bare fordi ikke alle og enhver fikk knerte Kel'Thuzad. Synes nesten det må være noe content for "eliten" også. Er helt greit at de har nerfa alt med 3.0.2, men håper virkelig ikke det blir like lett i wotlk. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nei naxxramas var ikke en flopp, personlig synes jeg det var en kjempeflott instance. Men saken var at det var bare noe slikt som 3% av alle spillere som i det hele tatt fikk raidet naxxramas før expansion kom, og bare noen ytterst få som kom seg forbi four horsemen. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Braaaaiiiins! Heya, Tom' it’s Bob from the office down the hall Good to see you, buddy; how’ve you been? Thing have been OK for me except that I’m a zombie now I really wish you’d let us in I think I speak for all of us when I say I understand Why you folks might hesitate to submit to our demand But here’s an FYI: you’re all gonna die screaming Søk på "RE: Your Brains" på Youtube. Hysterisk video =) søk på spiffworld på youtube og du finner flere slike videoer btw jonatan coulton lager de låtene (eller hav nå han heter ) Har selvsagt alle sangene på "favorite". Sjekk også ut "A captain's wife's lament" ellerno. Genial sang om "seamen". digger i fell fantastic men dette kan vi lage en annen tråd om ellerno XD edit: foresten chiron beta prime er imba Endret 23. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ser at MoneyFu ikke fins lengre... noen som har noen bra lookalikes? Skal vise alt gullet jeg har på alle chars på den serveren, og g/hour Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå