Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herre, det er jo 10 minutters kø på serveren min! Om jeg da logger av for å installere addons, regner jeg med at jeg kommer inn i den samme lange køen igjen?

10 min kø bare? :O Gief! Begynner å bli ekstremt lei av å se "position in queue: 1000" og "estimated time left: 700 minutes" hver gang keg logger på etter 17:00.

 

De 3 siste gangene jeg har gjort dailys på Isle of Quel'Danas har jeg blitt ganka så mye at jeg bare må gi opp, og hadde vennene mine som spiller på samme server som meg vært med på det hadde jeg transfera til pve-server for lengesiden. Ble corpsecampa en 5-6 ganger på mandag, blir ganka minst en gang per dag av en druid som heter Priimal. Eller, jeg så han ikke i dag, men han ganka meg på søndag, mandag og tirsdag.

Hadde jeg hatt retrib gear skulle jeg gjerne tatt igjen, men har ikke gadda å geare opp til det, og har kun holy gear, og holy shock er ikke store greier for tiden, pluss at de somregel kommer i grupper på 5-6, så jeg hadde ikke klart meg lenge uansett, i tillegg liker de å vente til jeg har 2-3 mobs på meg før de begynner å angripe. Nå skal jeg ikke klage mer på dette.

 

Har fått en veldig god ide nå nylig, siden jeg ikke finner noen som vil levle med meg med RaF, inviterte jeg en trial account jeg lagde selv, så lar jeg trialen følge etter meg, og får 3x xp på manen opp til 25. Er den første delen jeg hater mest med levling, og derfor er 3x xp på den delen ganske kjekt, og så har jeg noe å gjøre på mens jeg venter på WotLK.

Lenke til kommentar

Jeg.. Heh.

 

Av en eller annen grunn syntes jeg å raide nå blir så.. verdiløst. (Les: ikke for å rakke ned på de som liker det nå, altså!)

 

Men nå er det liksom. Hvorfor? Om litt over en halv måned er det jo masse nytt content uansett. Hvorfor spille nå liksom? :p

 

Er jo så klart kjempemoro. Tror jeg må kvitte meg med hele den "all tid pålogget må brukes til noe nyttig" -innstillingen. :hmm:

Lenke til kommentar

Haha, støtte nettopp på en morsom debuff. Hvis du trykker på kassene i BB får du "the plague" debuffen. Etter 10min blir du til en zombie som må drepe folk for å overleve. Hvis du ikke dreper mister du liv overt tid. Du kan også smitte andre, så når de dør eller etter at det har gått 10min blir de også Zombier. :wee:

 

Edit: Haha spredte det nettopp til halve ratched. :grin:

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...