Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gamer.no > all. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 *Kjøpe blomster* *Lage Glyph of Vanish* *10-doble kapital* Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 wihu, 4piece t6 bonus - bare så synd det er outdatet om en liten stund. =P Og endelig failmyst nede, though wow er så easy nå at kanke si det var et kill som smakte godt =( Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Herre, det er jo 10 minutters kø på serveren min! Om jeg da logger av for å installere addons, regner jeg med at jeg kommer inn i den samme lange køen igjen? 10 min kø bare? :O Gief! Begynner å bli ekstremt lei av å se "position in queue: 1000" og "estimated time left: 700 minutes" hver gang keg logger på etter 17:00. De 3 siste gangene jeg har gjort dailys på Isle of Quel'Danas har jeg blitt ganka så mye at jeg bare må gi opp, og hadde vennene mine som spiller på samme server som meg vært med på det hadde jeg transfera til pve-server for lengesiden. Ble corpsecampa en 5-6 ganger på mandag, blir ganka minst en gang per dag av en druid som heter Priimal. Eller, jeg så han ikke i dag, men han ganka meg på søndag, mandag og tirsdag. Hadde jeg hatt retrib gear skulle jeg gjerne tatt igjen, men har ikke gadda å geare opp til det, og har kun holy gear, og holy shock er ikke store greier for tiden, pluss at de somregel kommer i grupper på 5-6, så jeg hadde ikke klart meg lenge uansett, i tillegg liker de å vente til jeg har 2-3 mobs på meg før de begynner å angripe. Nå skal jeg ikke klage mer på dette. Har fått en veldig god ide nå nylig, siden jeg ikke finner noen som vil levle med meg med RaF, inviterte jeg en trial account jeg lagde selv, så lar jeg trialen følge etter meg, og får 3x xp på manen opp til 25. Er den første delen jeg hater mest med levling, og derfor er 3x xp på den delen ganske kjekt, og så har jeg noe å gjøre på mens jeg venter på WotLK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har ikke rørt dailies på 2-3 måneder eller noe. Forstår ikke hvorfor folk orker :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Spiller på PvE-server. Ingen kø, super guild og ikk'no problem. Skjønner ikke hva folk klager over. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Samme her. Ingen kø er kjempeflott. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Flytta fra medium server til full server for å spille med noen venner. Er litt slitsomt med kø av og til, men føler det er verdt det siden det alltid er noe som foregår. Alltid PUG til TK/BT/MH/ZA/gruul, så hvis jeg har lite å finne på er det lett å gjøre noe enn slitne heroics. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Raidcontent er latterlig atm, 4t 30min på å cleare swp + bt inc masse downtime for å bytte folk forran bosser for loot og setups. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vi hadde firstkill på twins idag, og hadde ikke tanks for M'uru. Så det ble 4x bosskills i Sunwell, og et fullt BT clear. EZ nowadays. Ikkeno demon form på Illidan heller. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg.. Heh. Av en eller annen grunn syntes jeg å raide nå blir så.. verdiløst. (Les: ikke for å rakke ned på de som liker det nå, altså!) Men nå er det liksom. Hvorfor? Om litt over en halv måned er det jo masse nytt content uansett. Hvorfor spille nå liksom? Er jo så klart kjempemoro. Tror jeg må kvitte meg med hele den "all tid pålogget må brukes til noe nyttig" -innstillingen. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den instillingen har jeg ikke hørt om en gang, men kanskje nettopp det er grunnen til at jeg er den tregeste levleren ever Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan jeg spørre hvorfor dere spiller WoW? Hvorfor sitter du på diskusjon.no? Jeg mente ingenting støtende, jeg har bare lyst til å vite hva som er så spennende: ) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 EZ nowadays. Ikkeno demon form på Illidan heller. hadde et ganske raskt kill på illidan vi og, http://wowwebstats.com/gnewk4q51fkfw?s=234954-263830&m Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Raiding i 3.0.2 er bare et tilltak blandt guildene så broen i IF ikke skal fylles opp Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Folk kan jo se flere bosser om man sto fast på opera for 1 uke siden osv. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) se og se... man får jo helt feil intrykk av bossene det er nå. Free loot alt sammen, er ikke slik sunwell skal være. -.- jeg liker det ikke... Endret 23. oktober 2008 av eXa Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Haha, støtte nettopp på en morsom debuff. Hvis du trykker på kassene i BB får du "the plague" debuffen. Etter 10min blir du til en zombie som må drepe folk for å overleve. Hvis du ikke dreper mister du liv overt tid. Du kan også smitte andre, så når de dør eller etter at det har gått 10min blir de også Zombier. Edit: Haha spredte det nettopp til halve ratched. Endret 23. oktober 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha. Fett. Skal prøves! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hvrdan blir man kvitt det zmobie greiene igjenn da? skal testes her og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå