Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Flott at imp wand blir tier 1 talent, da slipper jeg å sløse 5 poeng på stun resistance talentene.

 

Edit: er det sånn at imp shield ikke lenger reducer den debuffen? det suger jo, kan ikke kaste nytt shield mellom hver kamp lenger.  :(

5655152[/snapback]

 

 

Er standard i spellen at det weaken soul kun varer i 15 sek.

 

Det betyr 15 sek og i tillegg bruke tallentpointsa i at skjoldet tåler mer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

This bug is located at the Alter of Storms (and possibly other places) in the Blasted Lands. The mobs walking around there tend to have a bug with weapon drops. If the mob is going to drop a weapon or offhand, you will see them carrying it around instead of their normal default staff, sword, etc.

 

This is very useful to scan around for epic drops, seeing as the Krol Blade and Glowing Brightwood Staff have the potential of dropping here! Thus, you can run around scanning the mobs, and if one is holding a Glowing Brightwood instead of their boring staff or sword, you are guaranteed the staff when you kill it!

 

 

:dribble::whistle:

Lenke til kommentar
Dah DAAH! Eye of divinity. Nå må jeg bare bli ferdig med MC, så er det epic quest på meg. :D

5660558[/snapback]

 

skal du respecce til disc\holy eller holy\disc eller skal du prøve med shadow build? (som jeg regner med du har, siden du bruker priesten i BG's)

 

 

War: har du vært å sett?

 

edit: mente å spørre om du skal prøve med shadow build eller ikke for questet :p

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar

Nå er Gnome Magen min lvl 40. :) Men jeg har allikevel et problem. Jeg mangler 400 rep for å få honored i Gnomreagen Exiles. Noen tips til hvordan jeg kjapt tjener opp dette? Har levert inn det jeg kan av materialer, uten at det hjalp så veldig. Er ganske desperat nå, ettersom jeg har lyst på billig mount. Og det snarest mulig. På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Nå er Gnome Magen min lvl 40. :) Men jeg har allikevel et problem. Jeg mangler 400 rep for å få honored i Gnomreagen Exiles. Noen tips til hvordan jeg kjapt tjener opp dette? Har levert inn det jeg kan av materialer, uten at det hjalp så veldig. Er ganske desperat nå, ettersom jeg har lyst på billig mount. Og det snarest mulig. På forhånd takk for svar.

5661699[/snapback]

Tja, er vel bare å queste litt? Eventuelt levere litt til war effort om det fortsatt er oppe på din server.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fy faen, Razorfen Kraul er en jævla drit instance! Fikk en kompis til å hjelpe meg for å skaffe meg Corpsemaker. (jeg=29 shaman, han 55 druid). Vi tok instancen 6 ganger, og hver eneste gang så droppet den stygge hjelmen! Nå gidder jeg ikke mer. :wallbash:

Lenke til kommentar
Blæh. Første forsøk på epic-questen gikk i dass, gikk tom for mana i begynnelsen av fjerde bølgen. Har nu respeccet til holy/disc, så får vi se om Holy nova gjør susen. :)

 

Edit: såh, mer manapots og Flask of distilled wisdom innkjøpt.

5662242[/snapback]

 

få med ein druid til å Innervate deg?

Lenke til kommentar
Blæh. Første forsøk på epic-questen gikk i dass, gikk tom for mana i begynnelsen av fjerde bølgen. Har nu respeccet til holy/disc, så får vi se om Holy nova gjør susen. :)

 

Edit: såh, mer manapots og Flask of distilled wisdom innkjøpt.

5662242[/snapback]

 

få med ein druid til å Innervate deg?

5662782[/snapback]

 

Går det da? må ikke druiden være i samme party som priesten da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...