Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Retri er en dps-tre, som bor sammen med tanke-treet og healer-treet i hundremeterskogen. Om du vil dpse, reroll da vel?

 

Blizzard har allerde utalt at alle dps-specs skal ha noenlunde lik dps, så folk må bare slutte å syte. Hybrids døde i wow når TBC kom.

 

Vel, da får de gi mager, roguer, warlocker og huntere heals, for da ser jeg ærlig talt ikke poenget med å spille noe annet enn hybrid.

 

Om Blizzard mener at hybrid klasser som fokuserer på DPS skal være fult på nivå med dedikerte DPS-klasser som da ikke har mulighet for noe annet enn DPS så burde de jo nesten ærlig talt gi oss healing osv også ja..

 

Selvsagt går jo ikke det, det vil jo bli fullstendig kaos og da er jo plutselig alle klasser helt like?

Men er jo det som er poenget, klassene skal være FORSKJELLIGE og når hybrid klasser plutselig skal være fult på nivå med dedikerte healere om du fokuserer på healing, fult på høyde med tanks om du fokuserer på det og fult på høyde med DPS om du fokuserer på det så blir det feil, hvert fall i mine øyne.

 

Hvorfor skal man velge noe annen enn en Druid, Shaman eller Paladin da? Om du speccer DPS så tar du like mye damage som de beste DPS-klassene, speccer du healing er du fult på høyde med de beste dedikerte healerne, speccer du tank så er du fult på høyde med om ikke bedre på grunn av at du har healing enn hva de dedikerte tankene er?

 

En person som har spesialisert innen et bestemt område burde alltid kunne være bedre enn de som ikke er det, ergo burde rene dedikerte DPS-klasser alltid ha minst 5% høyere DPS enn hva noen hybrid klasse kan få, klart om du speccer en DPS-klasse feil så burde jo en godt speccet hybrid klasse være på nivå med deg, men om en fullstendig rent specca DPS Mage fremdeles sliter med å gjøre mer DPS enn en hybrid klasse da er det noe galt, da burde det automatisk være slik at en riktig specca DPS-klasse alltid skal kunne være rundt 5% bedre enn hva en hybrid klasse har muligheten til. Samme gjelder healing og tank også..

 

Hva skal du med en priest, når du har en paladin om paladinen har like bra healing? Palading har bedre skjold spells, Paladin tåler en god del mer enn en Priest og tar også mer liv enn en priest? Hva er meningen med en priest da?

 

Hva skal du med en Mage i en gruppe når du har en paladin som tar like mye damage og samtidig tåler 10x så mye julig og attpåtil i nødstilfeller kan heale seg selv om han må det?

 

Hva skal du med en warrior som er avhengige av healers osv.. når du kan bruke en paladin med gode skjold formeler, healing og bra DPS?

 

 

Hvorfor velge noe så begrenset som en dedikert klasse om du har hybrid klasser som gjør jobben like bra?

Dette var jo i en stor periode et nokså stort problem da paladin var så foretrukket som tanks at warrior ble så lite ettertraktet at det var nesten tragisk.

 

 

En klasse som kan litt av alt, burde aldri kunne være bedre enn dedikerte klasser, men det er nå bare min mening.

 

Tror nok de fleste er enige med deg, men det du snakker om er da ikke tilfellet heller. men det er snakk om at når en hybridklasse speccer DPS, så skal den være nærmere fullblodsDPSklassene enn hva de har vært før.

 

Det tilfellet som er med paladin om dagen skal for det første nerfes, og for det andre så er det lagd for å være balansert på level 80.

 

Pre-TBC var det mer slike tilstander som jeg får inntrykk av at du vil ha det. DPSen til hybridene var ikke bra nok, kunne ikke måle seg i det hele tatt med rogues/mages/walocks, og det endte opp med at var du druid, shaman eller paladin, og ville raide, så måtte du specce healing. Synes du det er mer riktig?

 

Synes det er flott at blizzard gir hybridene muligheter til å bruke alle speccene sine. Gir jo spillet mer bredde. :)

 

 

Men som jeg nevnte tidligere, mage/rogue/warlock/hunter vil fremdeles gjøre mest damage, men dpstreene til hybridene vil være nærmere, sånn at de, med sin utillity, blir brukbare i raiding...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men som jeg nevnte tidligere, mage/rogue/warlock/hunter vil fremdeles gjøre mest damage, men dpstreene til hybridene vil være nærmere, sånn at de, med sin utillity, blir brukbare i raiding...

 

Og at skill vil ha mer og si slik at mage/rogue/warlock/hunter faktisk må jobbe for å ligge på topp på dmg meter... (som tydeligvis er sykt viktig for noen)

Lenke til kommentar
Om Blizzard mener at hybrid klasser som fokuserer på DPS skal være fult på nivå med dedikerte DPS-klasser som da ikke har mulighet for noe annet enn DPS så burde de jo nesten ærlig talt gi oss healing osv også ja..

 

Selvsagt går jo ikke det, det vil jo bli fullstendig kaos og da er jo plutselig alle klasser helt like?

Men er jo det som er poenget, klassene skal være FORSKJELLIGE og når hybrid klasser plutselig skal være fult på nivå med dedikerte healere om du fokuserer på healing, fult på høyde med tanks om du fokuserer på det og fult på høyde med DPS om du fokuserer på det så blir det feil, hvert fall i mine øyne.

 

Hvorfor skal man velge noe annen enn en Druid, Shaman eller Paladin da? Om du speccer DPS så tar du like mye damage som de beste DPS-klassene, speccer du healing er du fult på høyde med de beste dedikerte healerne, speccer du tank så er du fult på høyde med om ikke bedre på grunn av at du har healing enn hva de dedikerte tankene er?

 

En person som har spesialisert innen et bestemt område burde alltid kunne være bedre enn de som ikke er det, ergo burde rene dedikerte DPS-klasser alltid ha minst 5% høyere DPS enn hva noen hybrid klasse kan få, klart om du speccer en DPS-klasse feil så burde jo en godt speccet hybrid klasse være på nivå med deg, men om en fullstendig rent specca DPS Mage fremdeles sliter med å gjøre mer DPS enn en hybrid klasse da er det noe galt, da burde det automatisk være slik at en riktig specca DPS-klasse alltid skal kunne være rundt 5% bedre enn hva en hybrid klasse har muligheten til. Samme gjelder healing og tank også..

 

Hva skal du med en priest, når du har en paladin om paladinen har like bra healing? Palading har bedre skjold spells, Paladin tåler en god del mer enn en Priest og tar også mer liv enn en priest? Hva er meningen med en priest da?

 

Hva skal du med en Mage i en gruppe når du har en paladin som tar like mye damage og samtidig tåler 10x så mye julig og attpåtil i nødstilfeller kan heale seg selv om han må det?

 

Hva skal du med en warrior som er avhengige av healers osv.. når du kan bruke en paladin med gode skjold formeler, healing og bra DPS?

 

 

Hvorfor velge noe så begrenset som en dedikert klasse om du har hybrid klasser som gjør jobben like bra?

Dette var jo i en stor periode et nokså stort problem da paladin var så foretrukket som tanks at warrior ble så lite ettertraktet at det var nesten tragisk.

 

 

En klasse som kan litt av alt, burde aldri kunne være bedre enn dedikerte klasser, men det er nå bare min mening.

 

Men om hybrid klassene skulle bli 5% dårligere enn dedikerte klasser, hva er da vitsen med å kjøre hybrid? Da er det like greit å levle 3 forskjellige chars, en tank, en DPS og en heal, som alle er dedikert til nettopp sin oppgave.

 

En retribuild paladin kan ikke heale, såre enkelt. Skal man heale må man kjøre gear for healing og specc for healing. De hybrid klassene gir valg til er nettopp at du kan bruke samme klasse til forskjellige ting men du er nødt å velge hvilken ting du vil fokusere på. Du får det til å høres ut som hybrid klassene kan effektivt kjøre alle 3 jobbene uten å tenke på konsekvenser av valg, noe som er ytterst svada. Du må velge, tank, healing eller DPS. Hvorfor skal du effektiv nerfes fordi du er effektiv i jobben du har valgt? Om du har bedre gear enn en priest f.eks er det ikke da naturlig at du skal gjøre en bedre jobb da som healer f.eks?

 

En healer skal vel aldri være under angrep, det er tanken sin jobb. Om priesten dør fordi han blir angrepet så er det fordi tanken ikke gjør jobben sin skikkelig nok. En fordel med en paladin som healer er dog at en paladin kan overleve litt lengere enn en priest om han er stauk hakke dum nok til å stå stille som en staur når mobben kommer mot han. Priesten har nok av hjelpesmidler å ta av, de begjærer mer på personen som spiller, har han kunnskap nok til å vite hva han skal gjøre når han får aggro. Jeg har sett prester som har sprungi som hodeløse høns vekk fra tanken fremfor å springe mot tanken. Resultatet er at enten dør healer eller så må tanken ut på hønejakt over hele feltet. Hadde et tilfelle hvor priesten nettopp gjorde dette (var Mana Tombs forøvrig). Dette var før patchen og var heldig nok å få være med som DPSer. Resultatet av prestens aggro og hodeløse springing var et jeg og en annen paladin måtte tanke, heale og DPSe til tanken hadde fått kontroll over situasjonen, imens sprang priesten som en hodeløs høne og kjeftet på gud og værman for deres dårlige jobb.

 

I PvE sammenheng ser jeg ingen grunn til at paladins skal nerfes. De har endelig fått litt DPS å vise for og for en gangs skyld er faktisk mages og locks nødt til å tenke på gear for å gjøre god damage. Har du rævva gear, sorry, du blir utklassert av en paladin. Har du bedre gear en paladinen, greit, du overgår. Fine saker. Enkelte har hadt uber spells som de kan ta av som slår sinnsvakt hardt uten at gear har så forferdelig mye å si. Dette er rettet litt mer på nå.

 

Samt, er det ikke bra å ha med seg en paladin retribuild som med sin divine storm faktisk kan livnære gruppen med litt HP når det sårt trenges? Det ser ut som alle hater paladins til de får rævva si reddet fra den sikre død fordi paladinen klarte å heale de 2k HP enn trengte for å unngå å dø. Men inntill da er man bare en kvalme, byll på ræva. Fin logikk.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Om Blizzard mener at hybrid klasser som fokuserer på DPS skal være fult på nivå med dedikerte DPS-klasser som da ikke har mulighet for noe annet enn DPS så burde de jo nesten ærlig talt gi oss healing osv også ja..

 

Selvsagt går jo ikke det, det vil jo bli fullstendig kaos og da er jo plutselig alle klasser helt like?

Men er jo det som er poenget, klassene skal være FORSKJELLIGE og når hybrid klasser plutselig skal være fult på nivå med dedikerte healere om du fokuserer på healing, fult på høyde med tanks om du fokuserer på det og fult på høyde med DPS om du fokuserer på det så blir det feil, hvert fall i mine øyne.

 

Hvorfor skal man velge noe annen enn en Druid, Shaman eller Paladin da? Om du speccer DPS så tar du like mye damage som de beste DPS-klassene, speccer du healing er du fult på høyde med de beste dedikerte healerne, speccer du tank så er du fult på høyde med om ikke bedre på grunn av at du har healing enn hva de dedikerte tankene er?

 

En person som har spesialisert innen et bestemt område burde alltid kunne være bedre enn de som ikke er det, ergo burde rene dedikerte DPS-klasser alltid ha minst 5% høyere DPS enn hva noen hybrid klasse kan få, klart om du speccer en DPS-klasse feil så burde jo en godt speccet hybrid klasse være på nivå med deg, men om en fullstendig rent specca DPS Mage fremdeles sliter med å gjøre mer DPS enn en hybrid klasse da er det noe galt, da burde det automatisk være slik at en riktig specca DPS-klasse alltid skal kunne være rundt 5% bedre enn hva en hybrid klasse har muligheten til. Samme gjelder healing og tank også..

 

Hva skal du med en priest, når du har en paladin om paladinen har like bra healing? Palading har bedre skjold spells, Paladin tåler en god del mer enn en Priest og tar også mer liv enn en priest? Hva er meningen med en priest da?

 

Hva skal du med en Mage i en gruppe når du har en paladin som tar like mye damage og samtidig tåler 10x så mye julig og attpåtil i nødstilfeller kan heale seg selv om han må det?

 

Hva skal du med en warrior som er avhengige av healers osv.. når du kan bruke en paladin med gode skjold formeler, healing og bra DPS?

 

 

Hvorfor velge noe så begrenset som en dedikert klasse om du har hybrid klasser som gjør jobben like bra?

Dette var jo i en stor periode et nokså stort problem da paladin var så foretrukket som tanks at warrior ble så lite ettertraktet at det var nesten tragisk.

 

 

En klasse som kan litt av alt, burde aldri kunne være bedre enn dedikerte klasser, men det er nå bare min mening.

 

 

Men om hybrid klassene skulle bli 5% dårligere enn dedikerte klasser, hva er da vitsen med å kjøre hybrid? Da er det like greit å levle 3 forskjellige chars, en tank, en DPS og en heal, som alle er dedikert til nettopp sin oppgave.

 

En hybridklasse gir bonuser på andre områder enn bare DPS. Hva gir en rogue? Så og si ingenting. Hva gir en paladin? Blessings, Aura ol. Hva gir en mage? Mat, vann og intellect. Hva gir en druide? 5% crit for hele raidet, ol.

 

Hva er vitsen med en hybrid-klasse? Jo, de er den perfekte klassen til å fylle et tomrom. En hybrid-klasse skal ikke være bedre enn sin motpart, men like god, evt, pittelitt dårligere. Dette er fordi, hvis guildet ditt trenger en healer, så kan du respecce og fylle rollen bra nok. Hvis de trenger en DPS, samme der.

 

En retribuild paladin kan ikke heale, såre enkelt. Skal man heale må man kjøre gear for healing og specc for healing. De hybrid klassene gir valg til er nettopp at du kan bruke samme klasse til forskjellige ting men du er nødt å velge hvilken ting du vil fokusere på. Du får det til å høres ut som hybrid klassene kan effektivt kjøre alle 3 jobbene uten å tenke på konsekvenser av valg, noe som er ytterst svada. Du må velge, tank, healing eller DPS. Hvorfor skal du effektiv nerfes fordi du er effektiv i jobben du har valgt? Om du har bedre gear enn en priest f.eks er det ikke da naturlig at du skal gjøre en bedre jobb da som healer f.eks?

 

En Retri-paladin kan ikke heale bra nok til å holde i livet en tank, MEN en retri-pala KAN heale en healer om ting går litt stygt for seg. En Retri-paladin KAN respecce til holy/prot (dual-speccing snart). Når jeg har spilt druid, har jeg alltid samlet både Feral-DPS, Feral-Tank, Resto og Boomkin-gear. Dette tar selvsagt sinnsyk plass, men det veier opp med det faktum at jeg kan ta enhver rolle i et raid om de trenger meg. DET er en hybrid sin jobb, ingen andres.

 

En healer skal vel aldri være under angrep, det er tanken sin jobb. Om priesten dør fordi han blir angrepet så er det fordi tanken ikke gjør jobben sin skikkelig nok. En fordel med en paladin som healer er dog at en paladin kan overleve litt lengere enn en priest om han er stauk hakke dum nok til å stå stille som en staur når mobben kommer mot han. Priesten har nok av hjelpesmidler å ta av, de begjærer mer på personen som spiller, har han kunnskap nok til å vite hva han skal gjøre når han får aggro. Jeg har sett prester som har sprungi som hodeløse høns vekk fra tanken fremfor å springe mot tanken. Resultatet er at enten dør healer eller så må tanken ut på hønejakt over hele feltet. Hadde et tilfelle hvor priesten nettopp gjorde dette (var Mana Tombs forøvrig). Dette var før patchen og var heldig nok å få være med som DPSer. Resultatet av prestens aggro og hodeløse springing var et jeg og en annen paladin måtte tanke, heale og DPSe til tanken hadde fått kontroll over situasjonen, imens sprang priesten som en hodeløs høne og kjeftet på gud og værman for deres dårlige jobb.

 

Jeg kan fortelle deg at under større instanser, som Black Temple og lignende, er raid-skaden langt større enn blant vanlige 5-manns-instanser. Der er vanligvis presten død på ett slag, mens en paladin vil kunne boble seg bort til sikkerhet.

 

I PvE sammenheng ser jeg ingen grunn til at paladins skal nerfes. De har endelig fått litt DPS å vise for og for en gangs skyld er faktisk mages og locks nødt til å tenke på gear for å gjøre god damage. Har du rævva gear, sorry, du blir utklassert av en paladin. Har du bedre gear en paladinen, greit, du overgår. Fine saker. Enkelte har hadt uber spells som de kan ta av som slår sinnsvakt hardt uten at gear har så forferdelig mye å si. Dette er rettet litt mer på nå.

 

Det er nøyaktig i PvE-sammenheng det burde nerfes. La meg trekke frem en kompis. Greit nok, han lå lavt nede hele tiden, det skulle fikses. Nå knuser han plutselig samtlige folka i raidet. Dette her er snakk om BT/Sunwell-gear, og plutselig så knuser han alle med flere % på total damage done? Er det meningen at en hybrid skal knuse folk med bedre gear?

 

Samt, er det ikke bra å ha med seg en paladin retribuild som med sin divine storm faktisk kan livnære gruppen med litt HP når det sårt trenges? Det ser ut som alle hater paladins til de får rævva si reddet fra den sikre død fordi paladinen klarte å heale de 2k HP enn trengte for å unngå å dø. Men inntill da er man bare en kvalme, byll på ræva. Fin logikk.

 

Det er absolutt deilig at Paladiner får seg en buff, slik de blir mer brukte i raids. Dette var et puff i riktig retning, men litt for langt. Dette er noe Blizzard tester nå, og vil etter hvert redusere slik det blir mer normalt. Skal jeg hente frem sitater fra Blizzard selv, kanskje?

Lenke til kommentar
En hybridklasse gir bonuser på andre områder enn bare DPS. Hva gir en rogue? Så og si ingenting. Hva gir en paladin? Blessings, Aura ol. Hva gir en mage? Mat, vann og intellect. Hva gir en druide? 5% crit for hele raidet, ol.

 

Hybridklasser gir ingenting lenger ettersom buffs er raidwide og ikke stacker. Med 10 personer i raidet har du dekket alle buffs i spillet, så hvis "hybrids" gjør dårligere dps vil det aldri være noen grunn til å ta med mer enn 1 og de 15 resterende plassene (-antall healers) bruker bare til å stacke mage/lock/hunter/rogue.

 

Men ja, ret palas/balance druids/osv skal ikke gjøre mer dmg enn andre klasser, men det gjør de ikke heller på lvl 80. Sånn som det er nå ligger de fremdeles et stykke bak og folk vil at de skal nerfes? Tåpelig. Blizzard har balansert spillet rundt lvl 80 og ikke de 3-4 ukene på lvl 70 som ikke betyr noe.

Lenke til kommentar
En hybridklasse gir bonuser på andre områder enn bare DPS. Hva gir en rogue? Så og si ingenting. Hva gir en paladin? Blessings, Aura ol. Hva gir en mage? Mat, vann og intellect. Hva gir en druide? 5% crit for hele raidet, ol.

 

Glemte du disse under mage?

 

- 3% spellcrit til noen i raidet + til seg selv.

- 10% spellcrit til hele raidet.

Lenke til kommentar

Hvem som gjør mest DPS eller ikke kunne ikke brydd meg mindre - om det jeg går ut for å gjøre blir fullført på en god og effektiv måte har det ingenting å si for meg hvilken klasse som muliggjør det hele. Vil heller kunne vurdere å ta med alle klasser til en oppgave, enn å måtte lete etter spesifikke klasser for å få gjort noe.

 

Hurra for PvE-endringene i 3.0.2/WotLK!

 

Ser på de neste ukene som en mulighet til å prøve ut forskjellige specs og ha det moro med noe nytt, så får jeg håpe at alle klasser er brukbare på level 80.

 

Forresten; for min egen del hadde jeg en viss idé om hva jeg gikk til når jeg startet nye klasser, og hvordan de forskjellige klassene gjør oppgavene sine teller mye mer for meg enn hvilken som ligger på topp på damagemeters, healingmeters eller damage taken. Jeg foretrekker langt på vei warriortanking kontra druidetanking, shamanhealing kontra druidehealing og roguedps kontra warriordps.

Lenke til kommentar

Hurra, mitt første innlegg fra min nye PC! :)

 

Uansett, jeg fikk med World of Warcraft, av en eller annen grunn, det fulgte visst automatisk med. Men det var bare en CD som lå inni. Jeg har lånt mine CD-er ut til en kompis, så jeg håper virkelig at det går an å installere med kun én CD?

 

Er på 25% nå etter 5 minutter, ser ut som at det går som det skal, men er uansett litt skeptisk.

Lenke til kommentar

Blizzard har endret på buffene ganske enkelt for å bli kvitt det evige maset om at "vi må ha denne klassen, for uten den overlever vi ikke". Det skal fokuseres på gode spillere, ikke gode klasser.

 

Men bare vent, tiden blir god fremover, selv om paladiner blir litt nerfet. :)

 

Hurra, mitt første innlegg fra min nye PC! :)

 

Uansett, jeg fikk med World of Warcraft, av en eller annen grunn, det fulgte visst automatisk med. Men det var bare en CD som lå inni. Jeg har lånt mine CD-er ut til en kompis, så jeg håper virkelig at det går an å installere med kun én CD?

 

Er på 25% nå etter 5 minutter, ser ut som at det går som det skal, men er uansett litt skeptisk.

Du kan laste ned WoW-klienten fra hjemmesiden deres. :)

Lenke til kommentar
Retri er en dps-tre, som bor sammen med tanke-treet og healer-treet i hundremeterskogen. Om du vil dpse, reroll da vel?

 

Blizzard har allerde utalt at alle dps-specs skal ha noenlunde lik dps, så folk må bare slutte å syte. Hybrids døde i wow når TBC kom.

 

Vel, da får de gi mager, roguer, warlocker og huntere heals, for da ser jeg ærlig talt ikke poenget med å spille noe annet enn hybrid.

 

Om Blizzard mener at hybrid klasser som fokuserer på DPS skal være fult på nivå med dedikerte DPS-klasser som da ikke har mulighet for noe annet enn DPS så burde de jo nesten ærlig talt gi oss healing osv også ja..

 

Selvsagt går jo ikke det, det vil jo bli fullstendig kaos og da er jo plutselig alle klasser helt like?

Men er jo det som er poenget, klassene skal være FORSKJELLIGE og når hybrid klasser plutselig skal være fult på nivå med dedikerte healere om du fokuserer på healing, fult på høyde med tanks om du fokuserer på det og fult på høyde med DPS om du fokuserer på det så blir det feil, hvert fall i mine øyne.

 

Hvorfor skal man velge noe annen enn en Druid, Shaman eller Paladin da? Om du speccer DPS så tar du like mye damage som de beste DPS-klassene, speccer du healing er du fult på høyde med de beste dedikerte healerne, speccer du tank så er du fult på høyde med om ikke bedre på grunn av at du har healing enn hva de dedikerte tankene er?

 

En person som har spesialisert innen et bestemt område burde alltid kunne være bedre enn de som ikke er det, ergo burde rene dedikerte DPS-klasser alltid ha minst 5% høyere DPS enn hva noen hybrid klasse kan få, klart om du speccer en DPS-klasse feil så burde jo en godt speccet hybrid klasse være på nivå med deg, men om en fullstendig rent specca DPS Mage fremdeles sliter med å gjøre mer DPS enn en hybrid klasse da er det noe galt, da burde det automatisk være slik at en riktig specca DPS-klasse alltid skal kunne være rundt 5% bedre enn hva en hybrid klasse har muligheten til. Samme gjelder healing og tank også..

 

Hva skal du med en priest, når du har en paladin om paladinen har like bra healing? Palading har bedre skjold spells, Paladin tåler en god del mer enn en Priest og tar også mer liv enn en priest? Hva er meningen med en priest da?

 

Hva skal du med en Mage i en gruppe når du har en paladin som tar like mye damage og samtidig tåler 10x så mye julig og attpåtil i nødstilfeller kan heale seg selv om han må det?

 

Hva skal du med en warrior som er avhengige av healers osv.. når du kan bruke en paladin med gode skjold formeler, healing og bra DPS?

 

 

Hvorfor velge noe så begrenset som en dedikert klasse om du har hybrid klasser som gjør jobben like bra?

Dette var jo i en stor periode et nokså stort problem da paladin var så foretrukket som tanks at warrior ble så lite ettertraktet at det var nesten tragisk.

 

 

En klasse som kan litt av alt, burde aldri kunne være bedre enn dedikerte klasser, men det er nå bare min mening.

 

Er egentlig enig med deg, men på den annen side syter prester MYE over lav dps..

Hva skal de med de? De er jo dedikerte healere.

Og hvorfor skal warriors kunne yte så stor dps som de gjør? De skal jo tross alt tanke.

 

Håper du skjønner poenget mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...