decophly Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tanken i ramp/BF toppet dmg-meteren, yey! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er fordi Paladiner har blitt -for- kraftige. Dette er noe tilogmed Blizzard har fått med seg, og nødvendige forandringer vil bli gjort. Det blir litt dumt når retri-paladiner plutselig troner på topp i enhver PvP og PvE-sammenheng, altså. Hvorfor er det dumt at retri paladins kled og specced for damage skal nå endelig få gjøre litt skade? Før patchen var retri paladins en vits og ble utklassert av de aller fleste. Men jeg regner med at det blir kraftige endringer på paladins, så kraftig at ingen gidder å holde på med dem lengere. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=21976#303notes Her har du patch notes for 3.0.3, det er bare repentance (i pvp) som blir nerfa der foreløpig for retri. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Håper de ikke gjør noe i PvE sammenheng, går litt fortere å downe mobs nå samt at retri palas endelig har en rolle i instancer. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hadde jeg bare hatt retri gear på pallyen min, kan ikke si at shockadins er noe særlig nå heller Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er fordi Paladiner har blitt -for- kraftige. Dette er noe tilogmed Blizzard har fått med seg, og nødvendige forandringer vil bli gjort. Det blir litt dumt når retri-paladiner plutselig troner på topp i enhver PvP og PvE-sammenheng, altså. Hvorfor er det dumt at retri paladins kled og specced for damage skal nå endelig få gjøre litt skade? Før patchen var retri paladins en vits og ble utklassert av de aller fleste. Men jeg regner med at det blir kraftige endringer på paladins, så kraftig at ingen gidder å holde på med dem lengere. La oss skru tiden tilbake. Patch 2.0 kommer ut. Den nye supertanken er Bear Druids. De knuser warriors i tanking. Folket roper "NERF!", og Druidene roper "NOO!". Druidene blir smelt i bakken av Blizzard, og samtlige druids tar en /cry. Blizzard skjønner at nerfen var litt kraftig og de får en liten bonus igjen. Det er basically det som kommer til å skje nå. Paladiner er en multi-role-klasse. Paladiner, Shamaner og Druider er klasser som kan bli veldig gode på hver sine områder. Men er det rettferdig at en som kan være alle typer, knuser de som bare fokuserer på det ene? At en paladin knuser huntere og rogues i BT i DPS, når de har så og si samme gear, er rett og slett feil. At de får mer DPS er veldig velkommen. Ja, jeg støtter enhver nerf av paladiner, men jeg støtter også at de trengte litt mer fokus, noe som de vil få nå som hundretusner av spillere spiller paladin og prøver og feiler og ganker og alt det derre der. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Det er fordi Paladiner har blitt -for- kraftige. Dette er noe tilogmed Blizzard har fått med seg, og nødvendige forandringer vil bli gjort. Det blir litt dumt når retri-paladiner plutselig troner på topp i enhver PvP og PvE-sammenheng, altså. Er vel sant at Paladins er for kraftige slik det er nå, og at Blizzard kommer til å forandre på ting her og der er ikke til å løpe fra. Men hva er problemet? Talent tredet som nå er live var og er beregnet for level 80, ikke 70. Ting vil bli mer ''balansert'' opp mot og på level 80, og det er tross alt det som teller, ikke hvordan ting er nå. Spiller selv Rogue, Druid og litt Mage. Om en Paladin grisebanker meg, så griner jeg ikke over det. Og det samme går for PvE. La de få ha det gøy den lille måneden dette gjelder. Blizzard kommer som du sier garantert til å gjøre noe med det, og jeg ser ikke vekk fra at de ender opp med å gjøre de nermest ubrukelige bare for å gjøre andre tilfreds. Endret 21. oktober 2008 av Dewd Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Patch 2.0 kommer ut. Den nye supertanken er Bear Druids. De knuser warriors i tanking. Folket roper "NERF!", og Druidene roper "NOO!". Druidene blir smelt i bakken av Blizzard, og samtlige druids tar en /cry. Jeg liker folk som tror at Blizzard baserer klasse-balansering på fjortiss-spamming. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 La oss skru tiden tilbake. Patch 2.0 kommer ut. Den nye supertanken er Bear Druids. De knuser warriors i tanking. Folket roper "NERF!", og Druidene roper "NOO!". Druidene blir smelt i bakken av Blizzard, og samtlige druids tar en /cry. Blizzard skjønner at nerfen var litt kraftig og de får en liten bonus igjen. Det er basically det som kommer til å skje nå. Paladiner er en multi-role-klasse. Paladiner, Shamaner og Druider er klasser som kan bli veldig gode på hver sine områder. Men er det rettferdig at en som kan være alle typer, knuser de som bare fokuserer på det ene? At en paladin knuser huntere og rogues i BT i DPS, når de har så og si samme gear, er rett og slett feil. At de får mer DPS er veldig velkommen. Ja, jeg støtter enhver nerf av paladiner, men jeg støtter også at de trengte litt mer fokus, noe som de vil få nå som hundretusner av spillere spiller paladin og prøver og feiler og ganker og alt det derre der. Det er og noe som heter balanse samt noe som heter gear. De aller fleste som syter at en klasse er OP er personer med dritt gear som ikke kunne drept en knott om han så hoppa mot sverdet. Disse personene syter høyt at en annen klasse er OP, så nerfer Blizzard den klassen slik at den er under de andre klassene før de deretter oppdager at "oh fuck, vi gjorde en feil". Så retter de på det, og da begynner klagekoret igjen. Er ikke rettferdig at en hybridklasse skal overgå spesifik klassen, men er det rettferdig at de blir nerfet så innmari at de ikke har sjangs å finne noe gruppe fordi spesialiserings klassene overgår uansett? Som sagt det er noe som heter balanse. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hmm, hørt noe om at man får 3x xp for å levle med en venn, eller noe sånt? Kan noen utdype litt og si litt mer?? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hmm, hørt noe om at man får 3x xp for å levle med en venn, eller noe sånt?Kan noen utdype litt og si litt mer?? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=480 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som et hvor det er best å få gnome rep? har gjort alt i dun morogh, og alt i Gnomeregan. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har en tendens til å bli en del paladiner i BGene om dagen:P Greit nok at de har fått en buff, men er kjedelig å bare møte EN klasse og da... Noen som har betaerfaring fra lvl 80 her som kan si litt om hvordan paladinene ligger an på den levelen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har en tendens til å bli en del paladiner i BGene om dagen:P Greit nok at de har fått en buff, men er kjedelig å bare møte EN klasse og da... Noen som har betaerfaring fra lvl 80 her som kan si litt om hvordan paladinene ligger an på den levelen? .... jeg lola på meg Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vel, jeg er enig at Pallys kan få mere dmg, men når en pally gjør ca 50% mere skade enn mage og hunter i instanser, så synes jeg det er LITT ekstremt. Spillte MT i går(er mage) med 1 pally, 2 druids(1 tank) og en hunter. Pally moste tanken, meg og huntern så det sang på dmgmeteret! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har en tendens til å bli en del paladiner i BGene om dagen:P Greit nok at de har fått en buff, men er kjedelig å bare møte EN klasse og da... Noen som har betaerfaring fra lvl 80 her som kan si litt om hvordan paladinene ligger an på den levelen? .... jeg lola på meg BARE paladins, warriors og hunters Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Maverick... ikke helt sammenlingbart da. Retrien brukte antagelig cosnecrate mye og divine stomr treffer 4 targets. Så ja di gjør mye dmg på trash. på singeltarget fights er det ikke så mye forskjell på paller og andre klasser. Blir litt mye unødig syting her nå syns jeg. Endret 21. oktober 2008 av eXa Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har en tendens til å bli en del paladiner i BGene om dagen:P Greit nok at de har fått en buff, men er kjedelig å bare møte EN klasse og da... Noen som har betaerfaring fra lvl 80 her som kan si litt om hvordan paladinene ligger an på den levelen? .... jeg lola på meg BARE paladins, warriors og hunters Er jo faktisk minst èn rogue der også. ^^ Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Maverick... ikke helt sammenlingbart da. Retrien brukte antagelig cosnecrate mye og divine stomr treffer 4 targets. Så ja di gjør mye dmg på trash. på singeltarget fights er det ikke så mye forskjell på paller og andre klasser. Blir litt mye unødig syting her nå syns jeg. Hehe jeg syter ikke, gjør meg ikke så veldig mye, men jeg syns bare det blir litt ubalansert.. Nå er det jo ingen sak å gjøre 5 manns instanser med bare Paladins. Har alt du trenger der. Og nei, vi fightet aldri 4 targets. Som oftest 3, men også noen ganger bare 2. Uansett, å gjøre dobbelt så mye dmg som både mage og hunter synes jeg uansett er ekstremt...min personlige mening Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg syntes det blir litt feil når klasser som Druid, Paladin osv.. plutselig blir bedre enn "dedikerte" klasser? Paladin er en HYBIRD klasse, er en slags DPS / Tank / Healer.. kan litt av alt rett og slett. Da blir det i mine øyne FEIL at Paladin skal være best på noen av de områdene, det som burde kjennetegne en hybrid er at de kan litt av alt men ikke fullstendig mestre alt? En Paladin burde ha lavere DPS enn dedikerte DPS klasser som Mage og Rogue. Burde tanke dårligere enn Warrior og burde heale dårligere enn en priest. Alt annet blir smått urettferdig syntes jeg, hvorfor skal en spiller som er en dedikert DPS ala Mage gå rundt og ikke kunne heale seg selv, tåle latterlig lite og samtidig da ikke engang gjøre mer damage enn en klasse som kan alt fra overleve lenge (tanke), heale seg selv og gjøre insane damage? I mine øyne burde DPS blitt utdelt noe rundt dette her: 1: Mage 2: Rogue 3: Warlock 4: Hunter -------------------- Under her for de forskjellige hybrid klassene osv krangle med hver andre.. Men de dedikerte DPS-klassene burde alltid ha best DPS! Noe annet er da ikke logisk i det hele tatt? Samtidig så burde Mage siden de tåler så lite og ikke har noen pet / minion ta mest ren DPS, etterfulgt av Rogue som tåler litt mer men heller ikke har noen pet / minion, så Warlock som har minion men tåler mindre enn Hunter, også da til slutt Hunter siden de har pet og mail armour. Det at en Paladin skal kunne fly rundt med disse spell-skjolda sine, tung armour, healing spells og på toppen av det også ta mest DPS blir ikke riktig i mine øyne. Akkurat som en Druid i Bearform ALDRI burde være en bedre tank enn en warrior! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå