Slimda Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er ikke faksjonslederene "Boss"? Thrall er iallefall det, og det betyr at han er "3" levler over en vanlig spiller, med tanke på resistance og slikt. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Endelig Hvordan får man tak i disse? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 det med at man kan ha to specs blir inplementert fra dag 1 når wotlk kommer ut? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Endelig Hvordan får man tak i disse? For the Horde! det med at man kan ha to specs blir inplementert fra dag 1 når wotlk kommer ut? Såvidt jeg vet er det ingen som vet når eller hvordan dette blir implementert. Måten BluePosts har ordlagt seg på vil jeg påstå at de vil ha det klart fra dag 1, men dette er bare mine antagelser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dualspecs som det heter, er to forskjellige specs som man har, og som man kan skifte mellom under et raid. Når det kommer derimot, er uvisst. Snart, dog. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Dualspecs som det heter, er to forskjellige specs som man har, og som man kan skifte mellom under et raid. Når det kommer derimot, er uvisst. Snart, dog. Digg! Slipper da og respece så ofte. Da kan jeg gå Tank/Dps. Pvp spec har jeg ikke brukt for Endret 21. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 er det noen som har erfaring med å drepe alle ally lederene? hvor mange mann trengs? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 er det noen som har erfaring med å drepe alle ally lederene? hvor mange mann trengs? måtte le litt her. JÆVLIG MANGE! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg spurte nettopp det spørsmålet selv, Dovito, og jeg fikk svar. Skaff deg et 40manns-raid med gode spillere, så er det nok i boks. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og ikke glem at både vakter og bosser nå er beregnet på lvl80... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og ikke glem at både vakter og bosser nå er beregnet på lvl80... Er ikke så veldig ille. Vaktene er lvl 75. Jeg soloet vaktene i Stormwind uten nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er det mulig å få skiftet navn på karakterene ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jepp. Det finnes to metoder. Den første er den beste, betalt litt penger, så skifter du navn. Dette gjøres via "Manage Account": Den andre, og langt verste metoden, er å slette karakteren din, opprette en ny med samme navn, og høre med GMer om du kan få tilbake karakteren din. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ja. www.wow-europe.com Paid Name Change eller noe slikt. Jepp. Det finnes to metoder. Den første er den beste, betalt litt penger, så skifter du navn. Dette gjøres via "Manage Account": Den andre, og langt verste metoden, er å slette karakteren din, opprette en ny med samme navn, og høre med GMer om du kan få tilbake karakteren din. Det funker ikke lenger. GM's vil bare putte inn en ekstra bokstav der det passer. Het du "Slimda" før du slettet, vil du f.eks bli hetendes "Slimmda" når den er reinbursed. Endret 21. oktober 2008 av GuQQa Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 kan og transfere til ein server kor du har oppretta ein char med same navn=) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Greit, da kan vi glemme metode to. Aldri brukt den, da jeg velger skikkelige nick med en gang. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og ikke glem at både vakter og bosser nå er beregnet på lvl80... Er ikke så veldig ille. Vaktene er lvl 75. Jeg soloet vaktene i Stormwind uten nevneverdige problemer. De jalla-vaktene er 75 ja, men elite-vaktene som passer på f.eks sylvanas er level 80 elite. Skal mye til for å skade dem, for å si det slik. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Takk for svar til WotLK spørsmålet mitt. Var bare preorder-boks ja. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må si jeg liker meget godt de oppdateringene og talentene som er gjort på Paladins. I går tok jeg ned Bach'lor (67 elite) alene og i dag falt Banthar (67 elite). Synd at Paladins garantert blir nerfed i neste patch. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er fordi Paladiner har blitt -for- kraftige. Dette er noe tilogmed Blizzard har fått med seg, og nødvendige forandringer vil bli gjort. Det blir litt dumt når retri-paladiner plutselig troner på topp i enhver PvP og PvE-sammenheng, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå