Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig :)

forthehordeef1.th.jpgthpix.gif

forthehorde2uu9.th.jpgthpix.gif

Hvordan får man tak i disse? :)

For the Horde!

det med at man kan ha to specs blir inplementert fra dag 1 når wotlk kommer ut?

Såvidt jeg vet er det ingen som vet når eller hvordan dette blir implementert. Måten BluePosts har ordlagt seg på vil jeg påstå at de vil ha det klart fra dag 1, men dette er bare mine antagelser.

Lenke til kommentar
Dualspecs som det heter, er to forskjellige specs som man har, og som man kan skifte mellom under et raid. Når det kommer derimot, er uvisst. Snart, dog.

Digg! Slipper da og respece så ofte.

Da kan jeg gå Tank/Dps. Pvp spec har jeg ikke brukt for :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jepp. Det finnes to metoder.

Den første er den beste, betalt litt penger, så skifter du navn. Dette gjøres via "Manage Account":

Den andre, og langt verste metoden, er å slette karakteren din, opprette en ny med samme navn, og høre med GMer om du kan få tilbake karakteren din.

Lenke til kommentar

Ja.

www.wow-europe.com

Paid Name Change eller noe slikt.

Jepp. Det finnes to metoder.

Den første er den beste, betalt litt penger, så skifter du navn. Dette gjøres via "Manage Account":

Den andre, og langt verste metoden, er å slette karakteren din, opprette en ny med samme navn, og høre med GMer om du kan få tilbake karakteren din.

Det funker ikke lenger. GM's vil bare putte inn en ekstra bokstav der det passer. Het du "Slimda" før du slettet, vil du f.eks bli hetendes "Slimmda" når den er reinbursed.

Endret av GuQQa
Lenke til kommentar
Og ikke glem at både vakter og bosser nå er beregnet på lvl80...

Er ikke så veldig ille. Vaktene er lvl 75. Jeg soloet vaktene i Stormwind uten nevneverdige problemer.

De jalla-vaktene er 75 ja, men elite-vaktene som passer på f.eks sylvanas er level 80 elite. Skal mye til for å skade dem, for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...