Twistedpair Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det noen som kommer inn på Grim Batol? Blir bare sittende i Logging in to game server.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Les i tråden, da. Det er server restart, og vi snakker ikke å reboote en Windows XP-maskin her. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det noen som kommer inn på Grim Batol? Blir bare sittende i Logging in to game server.. Er sånn på Frostmane også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er inne, driver og tar siste "Trick'n'treat" i Azeroth nå. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 holy... første gang jeg har ssett KØ for å komme inn på RC >.< Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Får fortsatt bare ''Logging in to game server'' når jeg prøver å komme meg inn på Aerie Peak. Voldsomt til tid denne restarten skulle ta på noen servers. Edit: Slik det ser ut så skal den ver i drift, men ikke petter om jeg kommer inn. Endret 19. oktober 2008 av Dewd Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan dere ikke syte i Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden. Er lei av å lese om det her. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan fjerner jeg den originale castbaren? Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan dere ikke syte i Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden. Er lei av å lese om det her. Jess, var på vei til å skrive det samme. Det er masse nye saker, det tar tid å fikse! Ordner seg til slutt! Se så. Er det noen som vet noe om en evt. balansepatch? Noen som vet om det kommer noen, i det hele tatt? (De trenger ikke gjøre det for min del, men det er vel ofte slik at Blizz fikser ting de mener er feil..) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Da skulle man logge på etter et par timer vekke, og blir møtt med en time kø -_- Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som har en tilsvarende addon til Cartographer? Standard mappet tar jo hele skjermen -_- Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen somv et hvorfor mange av mine addons ikke funker? har lastet ned nye patch-oppdaterte addons, men n oen av dem funker ikke(som Baudbag, får ikke åpnet bagene i det hele tatt og får opp et error vindu inni spillet) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) slett WTF mappa Endret 19. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan dere ikke syte i Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden. Er lei av å lese om det her. Husk å si at vi faktisk har en UI-tråd her også, forumet her trenger visst plutselig bare en stor rotetråd nå om dagen Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 holy... første gang jeg har ssett KØ for å komme inn på RC >.< Du spilte ikke på RC pre-tbc gjorde du? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Sykt mange servere som var locked nå da. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) holy... første gang jeg har ssett KØ for å komme inn på RC >.< Du spilte ikke på RC pre-tbc gjorde du? nei ? da spilte jeg på zenedar XD flytta til RC før sommerferien eller no Endret 19. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nettopp. Pre-tbc var helvette, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fortsatt noen servere som er nede dessverre. Jeg tror ikke det bare er patchen som gjør dette. Tror kanskje at det har kommet noen uforutsette hardware feil også.. Quel'Thalas er jo selvfølgelig nede enda, også jeg som kjeder meg på en søndag kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå