Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Du må fjerne http://http// fra linken. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Flott at imp wand blir tier 1 talent, da slipper jeg å sløse 5 poeng på stun resistance talentene. Edit: er det sånn at imp shield ikke lenger reducer den debuffen? det suger jo, kan ikke kaste nytt shield mellom hver kamp lenger. Endret 23. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Nå spiller jeg for tida på warlocken. Veldig underholdende klasse. Tok en lvl 11 elite på lvl 10 nå Edit: Kjøpte også Pattern: Robe of the Void Endret 23. februar 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Det er jo opplagt at den nye alliance rasen kommer til å bli Murlocs. Ingen tvil. "Cut off my arm and poke out my eye if Im wrong" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Se så, Magmadar nede på tredje forsøk, Mana igniting cord, Nightslayer pants og Medallion of steadfast might droppet. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg synes at Magmadar kan avogtil være en av de mest irriterende bossene i MC for å være helt ærlig. Fikk BF bracelets btw Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Nja, det er noe dritt når MT blir fearet, men ellers var det temmelig enkelt. Det viktigste denne gangen var egentlig bare det at dps var klar over at de ikke fikk heals, tidligere har de dødd mens de ventet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Der ble roguen level 16 og jeg måtte avslutte grunnet veeeldig varm og dårlig laptop. Jeg ønker meg psilocybes effektivitet! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Nja, det er noe dritt når MT blir fearet, men ellers var det temmelig enkelt. Det viktigste denne gangen var egentlig bare det at dps var klar over at de ikke fikk heals, tidligere har de dødd mens de ventet. 5656607[/snapback] Hæ? hmm.. be han fikse en zerk stance + zerk rage macro. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Det er jo opplagt at den nye alliance rasen kommer til å bli Murlocs. Ingen tvil. "Cut off my arm and poke out my eye if Im wrong" 5656513[/snapback] Jeg tipper Draenai(eller hva pokker de heter). Div. armor ville jo se helt ødelagt ut på en murloc, siden den ikke ligner på et menneske, noe som draenai gjør. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 haha..se for deg murlocks tanke ragnaros f.eks. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Murloc! Alle sammen! A-brl-brl-brl-brl! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Personlig håper jeg Worgen blir alliance-rasen, med racial som forvandler de til en worg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Nja, det er noe dritt når MT blir fearet, men ellers var det temmelig enkelt. Det viktigste denne gangen var egentlig bare det at dps var klar over at de ikke fikk heals, tidligere har de dødd mens de ventet. 5656607[/snapback] Og har dere ikke Fear ward? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Nja, det er noe dritt når MT blir fearet, men ellers var det temmelig enkelt. Det viktigste denne gangen var egentlig bare det at dps var klar over at de ikke fikk heals, tidligere har de dødd mens de ventet. 5656607[/snapback] Og har dere ikke Fear ward? 5657616[/snapback] lol, han er horde. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Hva med shaman totems da? er det ikke noen mot fear? Jeg mener å huske at jeg ikke får fearet shamans med et totem ute.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Hva med shaman totems da? er det ikke noen mot fear? Jeg mener å huske at jeg ikke får fearet shamans med et totem ute.. 5657786[/snapback] Du tenker vel på tremor totem, men jeg vet ikke hvordan det er med bosser og sånt, om de er immune. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Joda, tremor totem funker greit, men den gjør ikke folk immun, den bare dispeller fear/charm/sleep med jevne mellomrom. Blir MT fearet, kan det ta et par sekunder før totemet gjør jobben, og da kan Magmadar være midt blandt healerne og skvette flammer på dem. Det blir stance-dance (og armorsmith-trinket) som må til. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Nja, det er noe dritt når MT blir fearet, men ellers var det temmelig enkelt. Det viktigste denne gangen var egentlig bare det at dps var klar over at de ikke fikk heals, tidligere har de dødd mens de ventet. 5656607[/snapback] Og har dere ikke Fear ward? 5657616[/snapback] lol, han er horde. 5657749[/snapback] hehe det er sant! Jeg er så vant med fearward at jeg tenkte ikke klart Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Det er mulig å gjøre han uten noe fearward , vi har gjort det ett par ganger når ingen av de 2-3 dwarf priestene er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå