Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

5000g er akkurat ikke så mye nå heller siden man har drøssevis av daily quests hver dag i tilegg at man kan tjene godt på professions.

Spar meg.. "Jeg har sjempemasse gull og har ingen problemer jeg for jeg spiller ni timer hver dag" osv. ;)

5000G er mye for en som spiller for å ha det moro, da. Spesifikt nok..

Tilbake til wow med seg.

Tja det er nesten litt sløvt å QQ'e om epic flying, det er ekstremt enkelt å skaffe seg. Fiksa det på under en uke med min første lvl 70 char (ikke noe juks med gullkjøping fyi, driver ikke med den slags), dette var da sommern 07' før alle lette daily quest etc. Det er ca 1000g-1500g per sone du kan queste i via exp-->gold @ 70.

Men nå er det enda lettere når du har mulighet til å gjøre alle daily questene og tjene en god slump penger på proffesions etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5000g er akkurat ikke så mye nå heller siden man har drøssevis av daily quests hver dag i tilegg at man kan tjene godt på professions.

Spar meg.. "Jeg har sjempemasse gull og har ingen problemer jeg for jeg spiller ni timer hver dag" osv. ;)

Tilbake til wow med seg.

Tja det er nesten litt sløvt å QQ'e om epic flying, det er ekstremt enkelt å skaffe seg. Fiksa det på under en uke med min første lvl 70 char (ikke noe juks med gullkjøping fyi, driver ikke med den slags), dette var da sommern 07' før alle lette daily quest etc. Det er ca 1000g-1500g per sone du kan queste i via exp-->gold @ 70.

Men nå er det enda lettere når du har mulighet til å gjøre alle daily questene og tjene en god slump penger på proffesions etc.

Hvem QQ'er? Ser ingen andre enn deg selv...

Poenget mitt var ikke at de har satt prisene for høyt - men at det finnes de som spiller alt for mye - og etterpå påstår at "nei det var jo ikke noe stress i det hele tatt".

Jeg sa aldri det var vanskelig å skaffe. Men tidkrevende. Og kjedelig i mine øyne, gjøre det samme om og om igjen...

Men der ser du jo! Det er jo derfor jeg ikke har epic den dag i dag. :wee:

Lenke til kommentar
...Tok nøyaktig tre dager og fire cents før jeg var tilbake som enhancement. Og det er bedre enn noen gang før!

Jeg må ærlig innrømme at det er ingen classes jeg sliter nevneverdig med. Er man i undertall, så klart, men det er i få 1v1-situasjoner jeg befinner meg død, og jeg har ikke nevneverdig bra pvp-gear. Kun gladiator's. Ikke noe arenagear. Whatsoever.

Så får man håpe de ikke nerfer FOR mye. Selv om, til og med for meg selv som spiller classen, er vel instant heal/cast litt i overkant. Hvertfall så ofte som den proccer nå.

(Maelstrom Weapons i enhancement-treet for den som ikke skjønner)

EDIT: Okei, som vanlig er rogues ett unntak. :wee:

Da jeg ikke har den nødvendige trinket'en, er all form for stun såklart sjempesjempefarlig. Og med ingen cc's of my own blir det tricky.

Hvordan får du det til? Har enda til gode å tape en duel/1vs1 i BG mot en ench shaman. Spiller Shadow priest fyi. Også Druids, Palas, Mages, Rogues & Warlocks ser ut til å ha god kontroll på ench shamans :p

Lenke til kommentar
...Tok nøyaktig tre dager og fire cents før jeg var tilbake som enhancement. Og det er bedre enn noen gang før!

Jeg må ærlig innrømme at det er ingen classes jeg sliter nevneverdig med. Er man i undertall, så klart, men det er i få 1v1-situasjoner jeg befinner meg død, og jeg har ikke nevneverdig bra pvp-gear. Kun gladiator's. Ikke noe arenagear. Whatsoever.

Så får man håpe de ikke nerfer FOR mye. Selv om, til og med for meg selv som spiller classen, er vel instant heal/cast litt i overkant. Hvertfall så ofte som den proccer nå.

Da jeg ikke har den nødvendige trinket'en, er all form for stun såklart sjempesjempefarlig. Og med ingen cc's of my own blir det tricky.

Hvordan får du det til? Har enda til gode å tape en duel/1vs1 i BG mot en ench shaman. Spiller Shadow priest fyi. Også Druids, Palas, Mages, Rogues & Warlocks ser ut til å ha god kontroll på ench shamans :p

Riktig, spriests og mages er av de verre. Problemet blir som sagt stun/fearlock. Men her er det plassering av grounding totem som gjelder. Sluker den fear'en din, nemlig - blir det med èn gang litt verre, for som clothie vil du ikke ha deg innpå meg, så klart. Rett og slett, jeg bruker ikke grounding totem til å sluke annet enn fear. :)

Nå har ench sham to instant melee attacks også, som du kanskje vet - så skulle du være så uheldig å få deg innpå meg (Jeg er så klart speccet godt beskyttet mot sloweffecter) vil du dø ganske fort med heldig windfury.

Beklager langt, kjedelig svar; tl;dr - jeg kommer meg innpå deg. :p

Lenke til kommentar

Tilbake til wow med seg.

Tar desverre ikke 9 timer å gjøre alle daily questene. Får lett 200g om dagen bare på dailies.

Lenke til kommentar

*snip*

Kast alle DOT's, pop trinket & spring som f*** .. dispersion er litt av en lifesaver den også ser du ;) Bruk opp shield på SW:Death, siden du purger det uansett osv. Nei, ench shamans er ikke allverdens. Nå har jeg ikke akkurat imba gear, 240resilience ca, men tar fortsatt s2/3 ench shamans. s4 outgearer meg ganske kraftig, så blir litt mer close race der gitt :)

Hva tycker folk om arena nå da? Retpala/rogue er visstnok nye flavour of the month. Av en 30 kamper idag var hvertfall 50% av motstanderne Retpala/rogue :p hehe

Lenke til kommentar
Kast alle DOT's, pop trinket & spring som f*** .. dispersion er litt av en lifesaver den også ser du ;) Bruk opp shield på SW:Death, siden du purger det uansett osv. Nei, ench shamans er ikke allverdens. Nå har jeg ikke akkurat imba gear, 240resilience ca, men tar fortsatt s2/3 ench shamans. s4 outgearer meg ganske kraftig, så blir litt mer close race der gitt :)

Hva tycker folk om arena nå da? Retpala/rogue er visstnok nye flavour of the month. Av en 30 kamper idag var hvertfall 50% av motstanderne Retpala/rogue :p hehe

Det var som jeg sa, bare jeg kommer meg innpå deg... ;)

Frost shock, GotN (for å kontre DoTs til en viss grad),shamanistic rage, purge vekk alt av buffs, bytte til water shield for litt mana, tilbake til lightning for ekstra dps, poppe trink, purge shield, frost shocke, Stormstrike, den nye spell'n jeg ikke husker navn på, slå og forhåpentlilgvis vinne...

Men slik kan vi fortsette i evigheter. Det er druid som vinner uansett. :wee:

Mjo, jack. Du har nok rett. Men å reise fram og tilbake for å gjøre dailies er ikke det jeg ser som moro - og jeg spiller for å ha det moro (Ooo føkkings originialt, whateeeever...). Hvilke dailies gjør du for å tjene 200? De på Quel' gir vel bare 100 eller noe sånt?

EDIT: Personlig har jeg bare 280 res - men, man kan jo ikke sitte her og si at "druids klarer jeg lett", det er jo bare ikke sånn det funker. Alt avhenger jo av hva slags type folk man møter/duellerer, deres spillestil vs din osvosv..

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Vi hadde litt lite å gjøre på serveren vår, så vi tok en 50-60 mans raid mot treningsdukka i IF. 65% av alle slagene mine parry den og hvis man traff gjorde man 30 dmg, 800 dmg i crit. Så det tok en god halvtime eller mer å få ned alle hans 9 449 000 HP. Alle ble en del skuffet nå man fant ut at han kunne ikke dø....

19889217gg7.png

Lenke til kommentar
RC er nede?

Tror det, låser seg i loading screen hos meg. Får meg heller ikke inn på Aerie Peak, ''Logging in to game server''.

låser seg hos meg og men mener og ha lest at den skulle være nede tl kl 3 men blir litt usikker når man kommer på char screen

edit: kom inn nå :)

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...