Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken addon er det som kan gjøre at man kan flytte/ta vekk bilde av seg selv. f.eks hvis du trykker på en så kommer det jo opp det bilde eller hva enn nå det heter opp med venstre hjørnet.

mener du unti frame da eller? altså der du ser mana hp osv?

Ja. Burde vel heller nevnt det;p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Spilte før med xPerl og Bartender3 siden lvl 40 og begynner å bli vant med å spille med standard UI på under ei uke.... Ganske merkerlige greier :o

Lenke til kommentar

...Tok nøyaktig tre dager og fire cents før jeg var tilbake som enhancement. Og det er bedre enn noen gang før!

Jeg må ærlig innrømme at det er ingen classes jeg sliter nevneverdig med. Er man i undertall, så klart, men det er i få 1v1-situasjoner jeg befinner meg død, og jeg har ikke nevneverdig bra pvp-gear. Kun gladiator's. Ikke noe arenagear. Whatsoever.

Så får man håpe de ikke nerfer FOR mye. Selv om, til og med for meg selv som spiller classen, er vel instant heal/cast litt i overkant. Hvertfall så ofte som den proccer nå.

(Maelstrom Weapons i enhancement-treet for den som ikke skjønner)

EDIT: Okei, som vanlig er rogues ett unntak. :wee:

Da jeg ikke har den nødvendige trinket'en, er all form for stun såklart sjempesjempefarlig. Og med ingen cc's of my own blir det tricky.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Har dem planer om å senke prisen på noen av dem da? Epic f.eks?

Koster vel.. en god del for mye nå.

Det er ingen planer om å senke prisene :/

Cold weather flying koster ikke mye da, 1000g. Og om du kjøper fra Kirin'Tor i Dalaran, kan du grinde Kirin'Tor rep først, og få den enda billiger.

Fikk nok gull bare fra drops og quest rewards jeg ikke trengte og quests osv fra 70-80 til å kjøpe den bjørnen for 700g (Husker ikke hva den heter.), cold weather flying og litt til overs! Brukte ikke AH en eneste gang, så det blir lett å skaffe.

Lenke til kommentar
5000g er akkurat ikke så mye nå heller siden man har drøssevis av daily quests hver dag i tilegg at man kan tjene godt på professions.

Spar meg.. "Jeg har sjempemasse gull og har ingen problemer jeg for jeg spiller ni timer hver dag" osv. ;)

5000G er mye for en som spiller for å ha det moro, da. Spesifikt nok..

Tilbake til wow med seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...