Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

De burde seriøst lære at Boomkin har insane burst...

Sier bare boomkin + destru warlock + en eller anna class i 3v3 = win

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

De kunne like så godt gått 3x Ret Paladins... møtte en ret paladin i 2v2 som healte 54k ) og outhealte boomkin og destru dps) og hadde snær 70% mana igjen.... va helt sånn... wtf?

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Har prøvd Arcane på magen i PvP nå.

Sinnsyk burst, med arcane barrage, pom-fireball (man når ikke ned til pyro i fire-treet), arcane barrage, fire blast, arcane barrage.

Jeg klarte å kjøre ut 33,7k damage på nøyaktig 15 sekunder slik. Hadde da slow oppe + speccet torment of the weak.

Jeg kom alene mot to mages og drepte begge en gang. Og palas dør av den sjuke bursten om de ikke popper shield. Men om de popper shield sliter jeg ganske, for da er alt på CD. :p

Lenke til kommentar
Ja for første gang hater jeg mage i pvp :p

Slow på 15 sekunder pluss ice lance osv. Jeg rakk ikke en gang å slå på han :S

Jeg synes det er kult å føle seg "imba" i PvP for en gangs skyld. Selv med S1 gear.

regner ikke med at vi blir "nerfa", men at vi rett og slett blir litt mer "normale" når alle kommer i level 80, da det er litt ubalansert nå.

Lenke til kommentar
Hvilken addon er det som kan gjøre at man kan flytte/ta vekk bilde av seg selv. f.eks hvis du trykker på en så kommer det jo opp det bilde eller hva enn nå det heter opp med venstre hjørnet.

mener du unti frame da eller? altså der du ser mana hp osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...