olegunnaro Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tipper du finner nok lesestoff på elitistjerks.com Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 hva er det som skjer?! når jeg logger inn på wow stopper den på Authenticating, har latt wow stå på i kanskje 10 minutter nå og slått av og på maskinen. ingen ting som skjer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 WoW er helt på trynet i dag, har lagga og blitt disconnected om hverandre i hele dag. Sikkert noe kødd med world server. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Var en del som klaget på lagg og sånt på Burning Legion for et par minutter sia, jeg merket ingenting, men alle de som relogga har ikke kommet inn igjen. Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 hva er det som skjer?! når jeg logger inn på wow stopper den på Authenticating, har latt wow stå på i kanskje 10 minutter nå og slått av og på maskinen. ingen ting som skjer! Samme her! AMAGAD må SPIELE! Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvis du flytter øyene litt til venstre for der du skriver inn navn og passord så ser du at login-serverne er nede. (for noen av realmsene i hvertfall) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Når login er nede, samles alle på forumet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tipper det er en del flere folk i Norge som spiller WoW enn de 20-30 stk som er regulars i denne tråden, men.. Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvis du flytter øyene litt til venstre for der du skriver inn navn og passord så ser du at login-serverne er nede. (for noen av realmsene i hvertfall) Nei, for det har eg ikkje sett :O Hehe:P Var meininga med ein litt ironisk post tbh. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pactha ferdig på min bærbare og da jeg starter er jeg stuck på authentating. Åpner wowmappa og der er hele realmlist-fila borte. Er det bare og lage en ny i notisblokk? Jeg skal hvertfall prøve, men hva står det i deres realmlist? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Virker som realism.wtf er borte.. Helt sikkert noe med alle de private serverne. Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pactha ferdig på min bærbare og da jeg starter er jeg stuck på authentating. Åpner wowmappa og der er hele realmlist-fila borte.Er det bare og lage en ny i notisblokk? Jeg skal hvertfall prøve, men hva står det i deres realmlist? Borte her og... Selve fila. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Virker som realism.wtf er borte.. Helt sikkert noe med alle de private serverne. Oh please! Mange her har prøvd privatserver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Virker som realism.wtf er borte.. Helt sikkert noe med alle de private serverne. Oh please! Mange her har prøvd privatserver. uhm ja? Derfor Blizzard har fjernet realmlist "dokumentet", slik det blir vanskeligere å koble seg til en privat server. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Bah! Stuck at authenticating nå etter at jeg logget av for å oppdatere addons siden onscreen messages er borte (Can't do that while stunned! Explored: Whatever!" etc.) I tilleg så er WoW-EU forumet nede -.- Endret 18. oktober 2008 av flakken Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) oppe?..? Edit: jeg kom inn og datt ut Endret 18. oktober 2008 av flickflack Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Her er det som kommer opp dersom jeg prøver å logge inn: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå