Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er noe muffins med de for tida. Joiner man arena for fort, fucker den seg også.

AV funker her, men ikke noen av de andre.

...Også er jeg litt røten som resto shaman. Hva er greia? Poppe WF til melee på fronten, og trekke seg tilbake for deretter å bli tatt av rogue? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Er noe muffins med de for tida. Joiner man arena for fort, fucker den seg også.

Har vært sånn hele tiden :)

Har vunnet 6-7 matches mot 0 enemies på grunn av at vi er smart å vente. Free rating plx?

Lenke til kommentar

Bra. Kom netopp hjem fra trening, og når jeg prøver å logge på (er 2 og en halv time siden jeg var online sist) så står det at jeg har feil passord, og wow-europe.com funker heller ikke. :(

Edit:

Blæh - det hadde sneket seg inn et mellomrom rett før brukernavnet mitt x)

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Cyclone Battlegroup er oppe igjen :)

Edit: ikke får å bli helt offtopic her, folkens - men om noen gidder å teste denne quizen som jeg lagde i går, og gi en rask tilbakemld. blir jeg glad :-)

Tenkte å lage en v2 av den dærre dær hvis den blir pop ^^

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Edit: ikke får å bli helt offtopic her, folkens - men om noen gidder å teste denne quizen som jeg lagde i går, og gi en rask tilbakemld. blir jeg glad :-)

"Du hadde 13 av 15 riktige!"

En av de absolutt beste testene jeg har sett omhandlende PC/Konsoll spill.

Edit: På Start.no hvertfall :p

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar

Takk :) skal huske på det, hvis jeg skal lage en ny ;)

Er ganske ivrig sjøl, så tok liksom de fleste spørsmålene fra bakhodet, men skal passe på at det blir litt mer variert mht sjanger neste gang, lagde den dær på tre kvarter så. Men nok om det, skal ikke spore tråden helt av nu :)

Lenke til kommentar

Morsom quiz, men druid, Hunter, Warlock etc er vel stengt tatt class og ikke rase ;)

Lenke til kommentar

Morsom quiz, men druid, Hunter, Warlock etc er vel stengt tatt class og ikke rase ;)

Stussa litt på den jeg også, men ikke noe nevneverdig imo.

Lenke til kommentar

Trur ikke akkurat mange har blitt helt villedet av klasse/rase feilbeskrivelsen, men fikset det uansett nå :)

Håper jeg ikke gjør noen sure med at jeg la inn den linken her, slik at tråden skeier ut, men er nok av sider å ta av her - tydeligvis :D

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar
Noen som har problemer med å loge inn atm? Jeg står fast på Authenticating :/

samme her:\

Samme her. Blackout er også nede. Kommer seg sikkert litt etter hvert.

Er det forresten noen som vet om en lur nettside/forum der folk poster forslag til specs? Kunne tenkte meg å se på et eventuelt Fire-Destruction build, men finner liksom ingen gode tråder om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...