Skurupu Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 "[Oguobougo] har earned the achievement [Temple of Ahn'Qiraj]". ZERG! Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er noe muffins med de for tida. Joiner man arena for fort, fucker den seg også. AV funker her, men ikke noen av de andre. ...Også er jeg litt røten som resto shaman. Hva er greia? Poppe WF til melee på fronten, og trekke seg tilbake for deretter å bli tatt av rogue? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er noe muffins med de for tida. Joiner man arena for fort, fucker den seg også. Har vært sånn hele tiden Har vunnet 6-7 matches mot 0 enemies på grunn av at vi er smart å vente. Free rating plx? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Bra. Kom netopp hjem fra trening, og når jeg prøver å logge på (er 2 og en halv time siden jeg var online sist) så står det at jeg har feil passord, og wow-europe.com funker heller ikke. Edit: Blæh - det hadde sneket seg inn et mellomrom rett før brukernavnet mitt x) Endret 18. oktober 2008 av zennox Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Cyclone Battlegroup nede for maintenance til 17:30. Kjiper'n. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Der har jeg nesten explora hele Azeroth/Outland, mangler bare noen små spotter i Eastern Kingdom. Så kjipt når du mangler bare noen små flekker i de fleste sonene :/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jepp. Mye bedre om man hadde manglet enda mer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jada cartographer ser ut som den virker, men prøv å zoom ut på world map. Det funker ikke. Gidder ikke browse i menyer for å se på andre zones. Mao den virker ikke. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Cyclone Battlegroup er oppe igjen Edit: ikke får å bli helt offtopic her, folkens - men om noen gidder å teste denne quizen som jeg lagde i går, og gi en rask tilbakemld. blir jeg glad :-) Tenkte å lage en v2 av den dærre dær hvis den blir pop ^^ Endret 18. oktober 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Cyclone Battlegroup er oppe igjen Edit: ikke får å bli helt offtopic her, folkens - men om noen gidder å teste denne quizen som jeg lagde i går, og gi en rask tilbakemld. blir jeg glad :-) Tenkte å lage en v2 av den dærre dær hvis den blir pop ^^ "Du hadde 13 av 15 riktige!" En av de absolutt beste testene jeg har sett omhandlende PC/Konsoll spill. Edit: På Start.no hvertfall Endret 18. oktober 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Takk skal huske på det, hvis jeg skal lage en ny Er ganske ivrig sjøl, så tok liksom de fleste spørsmålene fra bakhodet, men skal passe på at det blir litt mer variert mht sjanger neste gang, lagde den dær på tre kvarter så. Men nok om det, skal ikke spore tråden helt av nu Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 10/15. Jeg er pro. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Cyclone Battlegroup er oppe igjen Edit: ikke får å bli helt offtopic her, folkens - men om noen gidder å teste denne quizen som jeg lagde i går, og gi en rask tilbakemld. blir jeg glad :-) Tenkte å lage en v2 av den dærre dær hvis den blir pop ^^ Morsom quiz, men druid, Hunter, Warlock etc er vel stengt tatt class og ikke rase Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk også 13/15. Var ikke så vanskelig. Men at gjennomsnittet lå på 4 av 15 riktige? Jaja. Glad jeg ikke er avhengig av add-ons. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du hadde 11 av 15 riktige! and what Hans-O said Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Cyclone Battlegroup er oppe igjen Edit: ikke får å bli helt offtopic her, folkens - men om noen gidder å teste denne quizen som jeg lagde i går, og gi en rask tilbakemld. blir jeg glad :-) Tenkte å lage en v2 av den dærre dær hvis den blir pop ^^ Morsom quiz, men druid, Hunter, Warlock etc er vel stengt tatt class og ikke rase Stussa litt på den jeg også, men ikke noe nevneverdig imo. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Trur ikke akkurat mange har blitt helt villedet av klasse/rase feilbeskrivelsen, men fikset det uansett nå Håper jeg ikke gjør noen sure med at jeg la inn den linken her, slik at tråden skeier ut, men er nok av sider å ta av her - tydeligvis Endret 18. oktober 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som har problemer med å loge inn atm? Jeg står fast på Authenticating :/ Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som har problemer med å loge inn atm? Jeg står fast på Authenticating :/ samme her:\ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som har problemer med å loge inn atm? Jeg står fast på Authenticating :/ samme her:\ Samme her. Blackout er også nede. Kommer seg sikkert litt etter hvert. Er det forresten noen som vet om en lur nettside/forum der folk poster forslag til specs? Kunne tenkte meg å se på et eventuelt Fire-Destruction build, men finner liksom ingen gode tråder om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå