Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har følgende spørsmål:

Har WoW installert på både stasjonær og bærbar-pc her hjemme. Er det like greit å kopiere patchfiler fra stasjonær til bærbar uten å laste ned på nytt? Og et viktig oppfølgingsspørsmål; hvor og hva heter disse filene?! Noen som kan hjelpe en stakkars mann en fredagskveld?! :blush:

Lenke til kommentar

Noen som vet om en måte å få bartender4 til å skifte til stealthbar når man bruker shadowdance? har ikke plass til alle stealthabililiesene i de vanlige barene/keybindingene, så vil at hovedbaren skal skifte til stealthbar i det jeg går i shadowdance, og gå tilbake til vanlige bars når shadowdance slutter....

Flott om noen kunne forklart. finner ingen måte å gjøre det på i bartender:P

EDIT: Trenger litt samme greia til warlocken også egentgli. Vil at den skifter til en annen bar jeg lager når jeg bruker metamorphis, og tilbake til den vanlige når metamorphis er ferdig...

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
Det er sikkert spurt om før men, Er det vits i å ta vare på badges? eller skal jeg bare bruke dempå primal nether så jeg i det minste får ltt gull? :p

Badges er ikke brukt for gear etter 70, så de bør brukes før LK kommer ut. De blir bytta ut med to andre tokens, husker ikke navn i farten, men det er hvertfall en fra heroics og 10-man raids og en fra 25-man raids.

Lenke til kommentar

Hey, hadde en lvl 70 for et år siden, og sluttet. Har nå startet igjenn på en ny bruker, account. lvl 70 ble "borte".

Men problemet er at jeg er veldig opptatt, og har liten tid, og synes spillet er driiit kjedelig i lav lvl.

Har vurdert powerleveling, men det er jo ulovlig, og blir du tatt blir det perm bann. vet ikke hvor stor sjanse det er, men jeg vet ikke jeg..

Det er kjipt altså, lengter etter ungdomsskole tiden da vi ikke hadde lekser og jeg kunne sitte 10 timer dagen +++ :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...