zennox Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hvor er det man kunne finne ei liste over de stedene der det er best å lvle? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html ...har 16 av 25 quests completed nå. Resten er dailies som jeg skal gjøre heeelt til slutt, og imens skal jeg bruke dem til å farme gold:) Endret 17. oktober 2008 av zennox Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har følgende spørsmål: Har WoW installert på både stasjonær og bærbar-pc her hjemme. Er det like greit å kopiere patchfiler fra stasjonær til bærbar uten å laste ned på nytt? Og et viktig oppfølgingsspørsmål; hvor og hva heter disse filene?! Noen som kan hjelpe en stakkars mann en fredagskveld?! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Selv drar jeg bare hele wow-mappen over til andre PC-er. Beholder alle instillinger, addons, patcher osv. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da får vi gå for den løsningen. Takker for innspill. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er sikkert spurt om før men, Er det vits i å ta vare på badges? eller skal jeg bare bruke dempå primal nether så jeg i det minste får ltt gull? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er sikkert spurt om før men, Er det vits i å ta vare på badges? eller skal jeg bare bruke dempå primal nether så jeg i det minste får ltt gull? Det samme lurer jeg på og. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 etter det jeg har funnet ut, vil de kun bli brukt til det samme som de gjør nå, og ikke på 70-80 gear //Blarcky Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da gjelder det å løpe heroics nå som det enda tar 15 minutter på hver Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Noen som vet om en måte å få bartender4 til å skifte til stealthbar når man bruker shadowdance? har ikke plass til alle stealthabililiesene i de vanlige barene/keybindingene, så vil at hovedbaren skal skifte til stealthbar i det jeg går i shadowdance, og gå tilbake til vanlige bars når shadowdance slutter.... Flott om noen kunne forklart. finner ingen måte å gjøre det på i bartender:P EDIT: Trenger litt samme greia til warlocken også egentgli. Vil at den skifter til en annen bar jeg lager når jeg bruker metamorphis, og tilbake til den vanlige når metamorphis er ferdig... Endret 17. oktober 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er sikkert spurt om før men, Er det vits i å ta vare på badges? eller skal jeg bare bruke dempå primal nether så jeg i det minste får ltt gull? Badges er ikke brukt for gear etter 70, så de bør brukes før LK kommer ut. De blir bytta ut med to andre tokens, husker ikke navn i farten, men det er hvertfall en fra heroics og 10-man raids og en fra 25-man raids. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 tror det er noe Frozen badge of justice, og et eller annet med revenge, badge of revenge elr noe sånt //Blarcky Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvilke badges er det dere snakker om? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 de som kommer til å bli brukt i WotLK //Blarcky Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De heter Emblem og Heroism (Heroics og 10-man raids, se her.) og Emblem of Valor (25-man raids, se her.). Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hey, hadde en lvl 70 for et år siden, og sluttet. Har nå startet igjenn på en ny bruker, account. lvl 70 ble "borte". Men problemet er at jeg er veldig opptatt, og har liten tid, og synes spillet er driiit kjedelig i lav lvl. Har vurdert powerleveling, men det er jo ulovlig, og blir du tatt blir det perm bann. vet ikke hvor stor sjanse det er, men jeg vet ikke jeg.. Det er kjipt altså, lengter etter ungdomsskole tiden da vi ikke hadde lekser og jeg kunne sitte 10 timer dagen +++ Lenke til kommentar
decophly Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du bør sjekke ut de tre RAF trådene. Du får trippel-xp opp til 60 viss du levler med en partner/altså to karakterer fra samme account. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 det finnes også powerleveling addons, som setter opp waypoints og har i en tekstboks hva du skal gjøre dette er ikke ulovlig, men etter min mening blir det litt døvt, siden du bare følger en oppskrift gjennom hele spillet :S //Blarcky Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Faen skal det ikke komme en Cartographer som virker snart? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Min har virka hele tida den? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hmm, når jeg prøver å joine en BG loader den, helt på slutten skjer det ikke noe mer, prøvd flere ganger. Må bare Ctrl-alt-del. Vet noen hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå