Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh, etter 7 forsøk fikk jeg endelig knertet demonen (lvl40 elite i Dustwallow marsh) til warlock-staffen min. Første gangen blandet en edderkopp seg inn, andre gangen fikk jeg demonen ned til 28%, tredje gangen kom en raptor, fjerde gangen 12%, femte gangen 1% (knurr), sjette gangen drepte jeg demonen, men quest-timeren gikk ut (dobbelt-knurr) og siste gangen drepte jeg ham ved quest-damen.. med 9 sekunder igjen. Healthpot, healthstone, Net-o-matic projector, 2x Hi-explosive bombs og tonnevis med fear.

5651794[/snapback]

 

Woot? Du soloa en elite 4 levler høyere enn deg? trodde ikke det var mulig :O

Lenke til kommentar
Du gir iallefall ikke opp. Det skal du ha. Personlig hadde jeg spurt enellerannen for hjelp for lengst ;)

 

Btw. hva skal du gjøre/gjør du med alle lvl 60ene dine? Er det ikke nok med 3 allerede? Jeg ville fokusert på en av dem og få dem epix osv.

5651800[/snapback]

 

Nja, Jan-Erik var på, men skulle sove. Tsk, tsk. Dustwallow marsh er ikke det mest folksomme stedet, og spesielt ikke kl. 9 om morgenen. Uansett, må jo få litt trening i å soloe eliter. :)

 

60ene blir tatt i bruk med jevne mellomrom, men jeg ser nå at det er mest fremtid i warlocken. Dps-warriors er det overflod av på serveren, og det samme gjelder roguer. Priesten er utrolig artig i battlegrounds og som damagedealer/mindcontroller i instancer, men som oftest er det healing som trengs, og det gidder jeg virkelig ikke. Har aldri vært i en gruppe hvor vi har hatt for mange warlocks, og jeg nyter virkelig spillestilen. Så, resten blir nok pensjonert når frk. Suture når lvl60 og får en del +dmg-gear, iallefall til BC dukker opp.

 

Goz: pf, det var da ingenting. Strak lillefinger og såntno. :innocent:

Lenke til kommentar
60ene blir tatt i bruk med jevne mellomrom, men jeg ser nå at det er mest fremtid i warlocken. Dps-warriors er det overflod av på serveren, og det samme gjelder roguer. Priesten er utrolig artig i battlegrounds og som damagedealer/mindcontroller i instancer, men som oftest er det healing som trengs, og det gidder jeg virkelig ikke. Har aldri vært i en gruppe hvor vi har hatt for mange warlocks, og jeg nyter virkelig spillestilen. Så, resten blir nok pensjonert når frk. Suture når lvl60 og får en del +dmg-gear, iallefall til BC dukker opp.

5652161[/snapback]

 

Gled deg til du blir høyere blir bare mer moro, drepe lvl 60 elites (som volchan og den der rare spawnen i silithus) når du selv er 56+ :)

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
Hva er egentlig historien til de som lagde Guild Wars? Altså de som jobbet i Blizzard før?

 

Ble de sparket? Leavet de fordi de var uenige om noe? Hva var det der?

5653473[/snapback]

 

Jeg er rimelig sikker på at Bill Roper og gutta starta Flagship studios og har ingenting med guildwars å gjøre i det heletatt.

Lenke til kommentar
Du gir iallefall ikke opp. Det skal du ha. Personlig hadde jeg spurt enellerannen for hjelp for lengst ;)

 

Btw. hva skal du gjøre/gjør du med alle lvl 60ene dine? Er det ikke nok med 3 allerede? Jeg ville fokusert på en av dem og få dem epix osv.

5651800[/snapback]

 

Nja, Jan-Erik var på, men skulle sove. Tsk, tsk. Dustwallow marsh er ikke det mest folksomme stedet, og spesielt ikke kl. 9 om morgenen. Uansett, må jo få litt trening i å soloe eliter. :)

Goz: pf, det var da ingenting. Strak lillefinger og såntno. :innocent:

5652161[/snapback]

 

Hey! Jeg var i BS

Lenke til kommentar
Hva er egentlig historien til de som lagde Guild Wars? Altså de som jobbet i Blizzard før?

 

Ble de sparket? Leavet de fordi de var uenige om noe? Hva var det der?

5653473[/snapback]

 

 

De likte ikke utviklingen i WoW, så derfor lagde de et single player spill med chatte rom som har by grafikk og man ikke kan hoppe. GG

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...