Edmund Blackadder Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Du gir iallefall ikke opp. Det skal du ha. Personlig hadde jeg spurt enellerannen for hjelp for lengst Btw. hva skal du gjøre/gjør du med alle lvl 60ene dine? Er det ikke nok med 3 allerede? Jeg ville fokusert på en av dem og få dem epix osv. Endret 23. februar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Argh, etter 7 forsøk fikk jeg endelig knertet demonen (lvl40 elite i Dustwallow marsh) til warlock-staffen min. Første gangen blandet en edderkopp seg inn, andre gangen fikk jeg demonen ned til 28%, tredje gangen kom en raptor, fjerde gangen 12%, femte gangen 1% (knurr), sjette gangen drepte jeg demonen, men quest-timeren gikk ut (dobbelt-knurr) og siste gangen drepte jeg ham ved quest-damen.. med 9 sekunder igjen. Healthpot, healthstone, Net-o-matic projector, 2x Hi-explosive bombs og tonnevis med fear. 5651794[/snapback] Woot? Du soloa en elite 4 levler høyere enn deg? trodde ikke det var mulig :O Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Vel.. Det er en warlock, med mange pots og buffs.. og masse engineer dingser.. og det er psilocybe som spiller den? Tviler ikke. Var jo tross alt 7 forsøk også... Dette vil jeg også prøve Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Du gir iallefall ikke opp. Det skal du ha. Personlig hadde jeg spurt enellerannen for hjelp for lengst Btw. hva skal du gjøre/gjør du med alle lvl 60ene dine? Er det ikke nok med 3 allerede? Jeg ville fokusert på en av dem og få dem epix osv. 5651800[/snapback] Nja, Jan-Erik var på, men skulle sove. Tsk, tsk. Dustwallow marsh er ikke det mest folksomme stedet, og spesielt ikke kl. 9 om morgenen. Uansett, må jo få litt trening i å soloe eliter. 60ene blir tatt i bruk med jevne mellomrom, men jeg ser nå at det er mest fremtid i warlocken. Dps-warriors er det overflod av på serveren, og det samme gjelder roguer. Priesten er utrolig artig i battlegrounds og som damagedealer/mindcontroller i instancer, men som oftest er det healing som trengs, og det gidder jeg virkelig ikke. Har aldri vært i en gruppe hvor vi har hatt for mange warlocks, og jeg nyter virkelig spillestilen. Så, resten blir nok pensjonert når frk. Suture når lvl60 og får en del +dmg-gear, iallefall til BC dukker opp. Goz: pf, det var da ingenting. Strak lillefinger og såntno. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 fikk du kjøpt eye of divinity psilocybe? hvis du fikk kjøpe det, hvor mye betalte du? Jeg vurderer og gjøre det samme, hvis jeg finner et guild som er villig til å selge. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Har ikke fått øyet ennå, men jeg har en avtale med et guild på serveren. De raider MC hver fredag, men forrige gang fikk de hunter-løvet. Vi får se i morgen. Betaler 400g. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hihi, jeg får det gratis av über-guilden på serveren min, spørte de fint på forumet om de kunne ta meg med en tur og se om det droppa. =) Endret 23. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) oO snakka nettopp me en priest i Omen, han sa at de raidet MC på mandager og at jeg skulle snakke til GM'en for mere info om eventuelt kjøp av øyet Endret 23. februar 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) 60ene blir tatt i bruk med jevne mellomrom, men jeg ser nå at det er mest fremtid i warlocken. Dps-warriors er det overflod av på serveren, og det samme gjelder roguer. Priesten er utrolig artig i battlegrounds og som damagedealer/mindcontroller i instancer, men som oftest er det healing som trengs, og det gidder jeg virkelig ikke. Har aldri vært i en gruppe hvor vi har hatt for mange warlocks, og jeg nyter virkelig spillestilen. Så, resten blir nok pensjonert når frk. Suture når lvl60 og får en del +dmg-gear, iallefall til BC dukker opp. 5652161[/snapback] Gled deg til du blir høyere blir bare mer moro, drepe lvl 60 elites (som volchan og den der rare spawnen i silithus) når du selv er 56+ Endret 23. februar 2006 av Zippio Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Hva er egentlig historien til de som lagde Guild Wars? Altså de som jobbet i Blizzard før? Ble de sparket? Leavet de fordi de var uenige om noe? Hva var det der? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Argh, treige Eyonix. Gi oss nå de nye priest-talentene da. >_< Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Ja, fyttigrisen. Var det ikke onsdag de sa? Edit: /giggle Endret 23. februar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Meh, som jeg roter med dagene. Eyonix sa i går (onsdag) at det skulle komme i dag tidlig (torsdag). Endret 23. februar 2006 av Dingot0m Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Patchnotes! Talent preview Endret 23. februar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) litt morsom wow video, gjeng med gnomer reider hogger utafor SW 36 memmber raid @ leaders in UC, TB and Ogrim Endret 23. februar 2006 av rjd-2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Hva er egentlig historien til de som lagde Guild Wars? Altså de som jobbet i Blizzard før? Ble de sparket? Leavet de fordi de var uenige om noe? Hva var det der? 5653473[/snapback] Jeg er rimelig sikker på at Bill Roper og gutta starta Flagship studios og har ingenting med guildwars å gjøre i det heletatt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Du gir iallefall ikke opp. Det skal du ha. Personlig hadde jeg spurt enellerannen for hjelp for lengst Btw. hva skal du gjøre/gjør du med alle lvl 60ene dine? Er det ikke nok med 3 allerede? Jeg ville fokusert på en av dem og få dem epix osv. 5651800[/snapback] Nja, Jan-Erik var på, men skulle sove. Tsk, tsk. Dustwallow marsh er ikke det mest folksomme stedet, og spesielt ikke kl. 9 om morgenen. Uansett, må jo få litt trening i å soloe eliter. Goz: pf, det var da ingenting. Strak lillefinger og såntno. 5652161[/snapback] Hey! Jeg var i BS Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hva er egentlig historien til de som lagde Guild Wars? Altså de som jobbet i Blizzard før? Ble de sparket? Leavet de fordi de var uenige om noe? Hva var det der? 5653473[/snapback] De likte ikke utviklingen i WoW, så derfor lagde de et single player spill med chatte rom som har by grafikk og man ikke kan hoppe. GG Endret 23. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Patchnotes! Talent preview 5654457[/snapback] Ooo, det så riktig så bra ut, faktisk. Ikke det at jeg kommer til å gå vekk fra shadow, men det ser ut som holypreister faktisk kan gjøre litt skade nå. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Når jeg trykker på talent rew så kommer jeg til microsoft? Og btw..Murlocs -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå