Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor jeg får denne:

"It seems that you are not allowed to use this payment method. Please contact our Account and Billing team" blabla, når jeg prøver å sette opp subscription? Får samme meldinga med både visa og mastercard.

Er ikke sikkert banken du bruker støtter denne typen betaling. Uten om at du ringer og ber de åpne det for det. Usikker :hmm:

 

Nope. Har med blizzard å gjøre. Kontakt account and billing, så får du vite grunnen :)

Når jeg hadde samme problem fikk jeg til svar at siden accounten min nylig hadde vært hacket, så ble det sånn.

Lenke til kommentar

Accounten ble faktisk lukka i 24 timer et par uker tilbake da jeg brukte yourfreedom, forsto det sånn at blizz gjorde det for å sjekke om det var no hacking på gang. Får vel prøve å ta kontakt med billing folka da, selvom jeg har hørt de skal være grisetreige.

 

Irriterende at dette skjer når jeg har 50% igjen av 69... :p

Lenke til kommentar

Skurpuru - om du skulle være interessert; guildet LFM KJ kommer til å transferere til Ravencrest. Guildet ble formet sent i ferien, der de "stjal" noen av de beste spillerne fra de topp 4 Allianseguildene på Draenor for å danne et virkelig "hardcore guild". Mye drama og hetsing fulgte, 90% av serverens spillere trodde guildet skulle faile med å nå målet sitt; å drepe Kil'Jaeden. Dette klarte de altså.

 

Bilde fra da guildet ble formet:

 

WoWScrnShot_072808_162838.jpg

 

Vet ikke helt hvorfor de gjør dette, har ikke snakket med noen av mine venner fra det guildet, ettersom jeg ikke har fått lastet patchen ned. Vet heller ikke hvorfor jeg skriver dette, men akk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...