KompleX Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hmm, joda. Har satt opp subscription med mastercard før. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet hvorfor jeg får denne:"It seems that you are not allowed to use this payment method. Please contact our Account and Billing team" blabla, når jeg prøver å sette opp subscription? Får samme meldinga med både visa og mastercard. Er ikke sikkert banken du bruker støtter denne typen betaling. Uten om at du ringer og ber de åpne det for det. Usikker Nope. Har med blizzard å gjøre. Kontakt account and billing, så får du vite grunnen Når jeg hadde samme problem fikk jeg til svar at siden accounten min nylig hadde vært hacket, så ble det sånn. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Accounten ble faktisk lukka i 24 timer et par uker tilbake da jeg brukte yourfreedom, forsto det sånn at blizz gjorde det for å sjekke om det var no hacking på gang. Får vel prøve å ta kontakt med billing folka da, selvom jeg har hørt de skal være grisetreige. Irriterende at dette skjer når jeg har 50% igjen av 69... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 er Ravencrest stabil nå? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 "Brutallus down after 3 minutes and 28 seconds." LOL er Ravencrest stabil nå? Ja. Jeg raider der atm. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vilt 600 stykker i kø på Kazzak ._. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Tok 2 dager å bli ferdig med Patchen. Dette bør være bra Edit: Mer Riktig ett døgn med pause. Endret 16. oktober 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tok 2 dager å bli ferdig med Patchen. Dette bør være bra Edit: Mer Riktig ett døgn med pause. Tro meg, det ER bra! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 alle som bruker programmer som wowmatrix osv anbefaler å laste ned manuelt nå :S de virker ikke så uptodate akkurat nå >.< Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke merket noen problemer med WoWMatrix. Endret 16. oktober 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
decophly Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er vel heller addonene som ikke er helt ferdig for den nye patchen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 har hatt addons som var uptodate men wow matrix sa at den var gammel >.< Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen andre som plutselig har mistet subscription på wow etter patchen? Utrolig kjipt etter to dager med patching at subscriptionen som jeg har hatt i to år plutselig ikke virker. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skurpuru - om du skulle være interessert; guildet LFM KJ kommer til å transferere til Ravencrest. Guildet ble formet sent i ferien, der de "stjal" noen av de beste spillerne fra de topp 4 Allianseguildene på Draenor for å danne et virkelig "hardcore guild". Mye drama og hetsing fulgte, 90% av serverens spillere trodde guildet skulle faile med å nå målet sitt; å drepe Kil'Jaeden. Dette klarte de altså. Bilde fra da guildet ble formet: Vet ikke helt hvorfor de gjør dette, har ikke snakket med noen av mine venner fra det guildet, ettersom jeg ikke har fått lastet patchen ned. Vet heller ikke hvorfor jeg skriver dette, men akk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ja, fler alliance guild trenger vi... Men velkommen. Endret 16. oktober 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Guilds er alltid så jævla mye dramaqueens og dramalama..er jo værre enn hotel cæsar til tider. Derfor har jeg ikke vært i noe guild på 1,5 år. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Er The Axemen framdeles aktive? Om du liker å spille uten et guild i et og et halvt år er det sikkert ypperlig for deg, Bytex. Men slik er det ikke for alle andre. Dramalama er kjempekos. Endret 16. oktober 2008 av Ispep Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har hørt rykter om at undeads og undercity går i krig imott horden? stemmer dette? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 noen som hvet hvor jeg får tak i en AG unitframes som virker -..-? ag_options er korrupt hos meg >.< Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Quel'Thalas nede, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå