Dewd Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 1 og 2 år på VGS 16-17 år? Yrkeslinje ja elektro. Hu spurte hva dem skulle gjøre i høstferien og da ropte dem i kor WOW Og første skoledag sov alle i timen etter å ha MMO 24/7 hele ferien. I alle noveller/stiler skriver de bare om wow og i siste timen sitter alle med jakke på 15min før slutt for å komme ser hjem til wow. Problem? Ja blir vel ikke grunnlag for karakter på hele klassen, må gå om igjen da. Hørest ikke rent bra ut dette, nei! Synd de ikke klarer å selv se hvordan de lar spillet kontrolere livet deres. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg må faktisk smile litt. De er jo gærne hele gjengen. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Nå er jeg spent på om jeg har fått solgt noe av mine absurd dyre herbs Edit: Haha! Stacks: Briarthorn: 36g Wild Steelbloom: 50g Bruiseweed: 27g Golden Sansam: 34g ...deilig! Endret 16. oktober 2008 av zennox Lenke til kommentar
flakken Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Trivelig å ha guildies som skiller opp inscription og du bare kan fråtse i de glyphene du trenger, siden du har kjent karen i nesten 3 år og han ikke trenger penger. Fikk skaffet meg fullt sett med major glyphs til 5 characters Endret 16. oktober 2008 av flakken Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) 16/10 Realm Offline The Kor'Gall realm is currently offline due to technical issues. The issues are being addressed and will be resolved as soon as possible. As soon as we have an estimate for when the realm will be available again we will update you. Last updated at 13:00 CEST. BLa bla bla Kor'gall er alltid ned flere timer ekstra etter patch eller noe. Endret 16. oktober 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 De er ikke ferdig med patch-greiene ennå, så jeg får ikke tatt character transfer. :'( Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Trivelig å ha guildies som skiller opp inscription og du bare kan fråtse i de glyphene du trenger, siden du har kjent karen i nesten 3 år og han ikke trenger penger. Fikk skaffet meg fullt sett med major glyphs til 5 characters Fylt opp med majors jeg også, eneste som er kjipt er at det finnes ikke en eneste minor (til druids) på serveren min. Folk har ikke kommet så langt i research enda :/ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Trivelig å ha guildies som skiller opp inscription og du bare kan fråtse i de glyphene du trenger, siden du har kjent karen i nesten 3 år og han ikke trenger penger. Fikk skaffet meg fullt sett med major glyphs til 5 characters Fylt opp med majors jeg også, eneste som er kjipt er at det finnes ikke en eneste minor (til druids) på serveren min. Folk har ikke kommet så langt i research enda :/ tar jo 20 timer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 rart på daggerspine var det folk med max skill på inscription i går , de linka i /2 for og kunne lage alt som er tiljenglig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var vel bare løgnere da som ville ha penga til idioter som betaler på forskudd. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 1 og 2 år på VGS 16-17 år? Yrkeslinje ja elektro. Hu spurte hva dem skulle gjøre i høstferien og da ropte dem i kor WOW Og første skoledag sov alle i timen etter å ha MMO 24/7 hele ferien. I alle noveller/stiler skriver de bare om wow og i siste timen sitter alle med jakke på 15min før slutt for å komme ser hjem til wow. Problem? Ja blir vel ikke grunnlag for karakter på hele klassen, må gå om igjen da. Har vel litt med at de er så mange som spiller òg da(Gruppepress?). Men var litt ekstremt at alle var WoW-nerdz. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har en liste over addons som er kjent for å få chatten til å bugge etter 3.0? Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min litt utdaterte Deadly boss mod gjorde det Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min prat gjorde det, måtte disavle den og i tilegg slette all info om den i char mappa mi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jau, la inn nyeste DBM så virka chatten som den skulle igjen. DBM er uunnværlig i battlegrounds, er stort sett bare det jeg bruker den til. Får se timerne på alle objectives som er cappet. Endret 16. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Peil på hvordan jeg disabler Decursive fullstendig på en character? Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ang. Aldor fallet, en warlock kan vell overleve om han tar absorb buffen fra voidwalker? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Peil på hvordan jeg disabler Decursive fullstendig på en character? På login screen velger du addons, så på drop down liste øverst til venstre velger du navnet på den karakteren du ikke vil skal ha mod'en. Så scroller du ned til den og deaktiverer. --------------------------- På generell basis bygger jeg alltid UI opp fra grunn når en stor patch kommer. Da slipper jeg alt styret med mods som blir deaktivert osv Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet hvorfor jeg får denne: "It seems that you are not allowed to use this payment method. Please contact our Account and Billing team" blabla, når jeg prøver å sette opp subscription? Får samme meldinga med både visa og mastercard. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet hvorfor jeg får denne:"It seems that you are not allowed to use this payment method. Please contact our Account and Billing team" blabla, når jeg prøver å sette opp subscription? Får samme meldinga med både visa og mastercard. Er ikke sikkert banken du bruker støtter denne typen betaling. Uten om at du ringer og ber de åpne det for det. Usikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå