Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

1 og 2 år på VGS

16-17 år?

Yrkeslinje ja elektro.

Hu spurte hva dem skulle gjøre i høstferien og da ropte dem i kor WOW

Og første skoledag sov alle i timen etter å ha MMO 24/7 hele ferien.

I alle noveller/stiler skriver de bare om wow og i siste timen sitter alle med jakke på 15min før slutt for å komme ser hjem til wow.

 

Problem? Ja blir vel ikke grunnlag for karakter på hele klassen, må gå om igjen da.

Hørest ikke rent bra ut dette, nei! Synd de ikke klarer å selv se hvordan de lar spillet kontrolere livet deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
16/10 Realm Offline

 

The Kor'Gall realm is currently offline due to technical issues. The issues are being addressed and will be resolved as soon as possible.

 

As soon as we have an estimate for when the realm will be available again we will update you. Last updated at 13:00 CEST.

 

BLa bla bla :cry:

 

Kor'gall er alltid ned flere timer ekstra etter patch eller noe.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Trivelig å ha guildies som skiller opp inscription og du bare kan fråtse i de glyphene du trenger, siden du har kjent karen i nesten 3 år og han ikke trenger penger.

 

Fikk skaffet meg fullt sett med major glyphs til 5 characters :D

 

Fylt opp med majors jeg også, eneste som er kjipt er at det finnes ikke en eneste minor (til druids) på serveren min. Folk har ikke kommet så langt i research enda :/

Lenke til kommentar
Trivelig å ha guildies som skiller opp inscription og du bare kan fråtse i de glyphene du trenger, siden du har kjent karen i nesten 3 år og han ikke trenger penger.

 

Fikk skaffet meg fullt sett med major glyphs til 5 characters :D

 

Fylt opp med majors jeg også, eneste som er kjipt er at det finnes ikke en eneste minor (til druids) på serveren min. Folk har ikke kommet så langt i research enda :/

 

tar jo 20 timer :(

Lenke til kommentar
1 og 2 år på VGS

16-17 år?

Yrkeslinje ja elektro.

Hu spurte hva dem skulle gjøre i høstferien og da ropte dem i kor WOW

Og første skoledag sov alle i timen etter å ha MMO 24/7 hele ferien.

I alle noveller/stiler skriver de bare om wow og i siste timen sitter alle med jakke på 15min før slutt for å komme ser hjem til wow.

 

Problem? Ja blir vel ikke grunnlag for karakter på hele klassen, må gå om igjen da.

Har vel litt med at de er så mange som spiller òg da(Gruppepress?). Men var litt ekstremt at alle var WoW-nerdz.

Lenke til kommentar
Peil på hvordan jeg disabler Decursive fullstendig på en character?

 

På login screen velger du addons, så på drop down liste øverst til venstre velger du navnet på den karakteren du ikke vil skal ha mod'en. Så scroller du ned til den og deaktiverer.

 

 

---------------------------

 

På generell basis bygger jeg alltid UI opp fra grunn når en stor patch kommer. Da slipper jeg alt styret med mods som blir deaktivert osv :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor jeg får denne:

"It seems that you are not allowed to use this payment method. Please contact our Account and Billing team" blabla, når jeg prøver å sette opp subscription? Får samme meldinga med både visa og mastercard.

Er ikke sikkert banken du bruker støtter denne typen betaling. Uten om at du ringer og ber de åpne det for det. Usikker :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...