Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jaja. Kan noen forklare hvorfor de får mye mere honor i AV etter patchen? Og hvorfor AV plutselig er blitt "morsomt som før"?

 

Sikkert bare jeg som driter meg ut da dere sikkert vet dette fra før, men altså, bonus honor på score boardet regner også med hva du får for kills nå :) Si du får 200 honor av å drepe folk rundt deg, så vil den regne med det også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke en pukk av de nye adons mappene. Jeg sletter alle de gamle adons'ene, men fremdeles så vises de i adons inne i spillet! Er det interface\addons som er mappen de skal ligge i? Har jo fått en ny mappe og, som heter programfiler\worldofwarcraft\interfate.20080930 osv osv og, hvor legger dere de nye adons'ene?

 

Edit: Damit, fant ut av det, hele spillet er jo blitt flyttet bort fra programfiler, kun adonsmappen som lå igjen, lol:P

Endret av vannslangen
Lenke til kommentar
Overleve Aldor fallet? Gief me tha secret!

 

Hvis det er achivementen du snakker om så er det en lettere måte å klare den på. Bare mount opp på flyeren din og fly høyt opp. Så dissmounter du og bruker Bubble/Ice Block/What Ever, om du ikke har mulighetm så får du en paladin til å BoPe deg rett før du lander. Jeg logget paladinen min å hjalp et par guildies. Veldig lett.

Lenke til kommentar
En hel klasse? Da håper jeg det bar er gutter for jeg tror ingen av jente i klassen min viste hva wow var engang.

Fins nok en god del spillere blant jenter også...:)

 

For øvrig.. håper kona til War tar tak i dette og informerer foreldrene (forutsatt at disse er på lavere nivåer da..)... begynner å få problem når du skulker skolen (eller jobb)...

Lenke til kommentar

1 og 2 år på VGS

16-17 år?

Yrkeslinje ja elektro.

Hu spurte hva dem skulle gjøre i høstferien og da ropte dem i kor WOW

Og første skoledag sov alle i timen etter å ha MMO 24/7 hele ferien.

I alle noveller/stiler skriver de bare om wow og i siste timen sitter alle med jakke på 15min før slutt for å komme ser hjem til wow.

 

Problem? Ja blir vel ikke grunnlag for karakter på hele klassen, må gå om igjen da.

Lenke til kommentar
1 og 2 år på VGS

16-17 år?

Yrkeslinje ja elektro.

Hu spurte hva dem skulle gjøre i høstferien og da ropte dem i kor WOW

Og første skoledag sov alle i timen etter å ha MMO 24/7 hele ferien.

I alle noveller/stiler skriver de bare om wow og i siste timen sitter alle med jakke på 15min før slutt for å komme ser hjem til wow.

 

Problem? Ja blir vel ikke grunnlag for karakter på hele klassen, må gå om igjen da.

Herre...... :ohmy:

Disse ungene trenger hjelp... her må foreldre (og skole) ta litt styring.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...