Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er pissed for alle addonsa mine er bugga -.-

og det er MED WoTLK addons

Hvilke addons bruker du?

Skal vi se... jeg har fungerende:

X-perl

Quartz

DBM

Squeenix

minimapbuttonframe(har en liten visual bug tho, men no biggy)

omen

bartender4

gatherer

recount

Hittil ihvertfall.

Eneste jeg savner atm er classtimer. DoTimer er så crappy i forhold.

Lenke til kommentar

Hadde ingen nedetid i går på vår server etter at den kom opp. Men av en eller annen grunn var battlegroupen vår blandet med russere :p

BT i går var noe herk. Som skrevet døde Najentus med en gang, og shade droppet på under 20 sekunder fra vi kunne nuke ham. Living Bomb tikket ikke en gang ferdig :p

Men det som gjorde det irriterende var addons. Min gamle ag_UnitFrames viste ikke buffs/debuffs på targets, og med dårlige hastigheter fra alle andre sider fikk jeg ikke lastet ned den oppdaterte versjonen før langt ute i BT, og rakk derfor ikke sette opp denne skikkelig. Uten classtimer kunne jeg heller ikke følge med på scorch, living bomb (umulig å finne mellom 1k andre debuffs på bosser), og vanskelig å få med seg når Hot Streak proccet.

Samt jeg ikke rakk å få satt opp bars og slikt skikkelig :p

Lenke til kommentar

Er ingen nye spells for Mage, bare noen få nye talents som endrer damage output littegrann. Ser ikke hvordan det skal gjøre AV noe morsommere enn "kill balinda, cap SHB, cap IWB, cap SPG, GO VANN YOU FUCKING NOOB WANKERS!!! STOP FIGHT IN MIDDLE ASSHOLES!!!!111 GO GO GO DREK IS ALMOST DEAD *plonk alliance wins*"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...