Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gah 5 timer med downloading. Denne patchen kom som et sjokk, jeg ante ikke at den skulle komme. Talents, haircut, inscription uff mye å sette seg inn i :p, men gøy. Nå kan jeg endelig gå inn i wow igjen og føle at jeg har noe å gjøre :D

hehe :) ja, er ikke mye jeg har fått gjort de siste månedene når jeg har spillt, slacka som faen og har levla en rogue til 53.. hehe, må vel starte og få gjort noe igjen nåda :D

Lenke til kommentar

Gikk tom for herbs på 269 inscriptionskill, har masse outlandherbs som venter også :(

 

Dpsøkningen var ganske kraftig, uten dot timers og combatlog gjorde jeg 1700dps på brutallus, som er en økning på ~200, MF crits på 2.3k så jeg i recount når vi kom ut av combat, sweeet :)

Lenke til kommentar

Må si at Blizz loves the Alliance. Harbor = ganske fin! Greit at det gikk båt til Auberdine, noe som gjør det lettere å komme til IF for NEs osv. Slipper å springe gjennom Wetlands og dø av en krokodille, også springe tilbake til kroppen som er femten mil feil vei.

 

EDIT ; LEEEIF

Endret av decophly
Lenke til kommentar

YARG! Har stått på nedlasting i hele dag mens jeg var på jobb, gledet meg til å komme hjem å spille litt men da jeg kom hjem hadde den kun lastet ned skarve 100 Mb i løpet av de 8 timene. Sjekket litt opp og fant ut at den forbandete peer-to-peer dritten hadde skrud seg på.

 

Nå er den av og nå suser det avgårde. Kunne vært ferdig hadde jeg bare sjekket det før jeg gikk på jobb :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

Endelig har AV blitt det jeg savner noe jævlig. En eneste stor HK-fest! Regner med å ha alle AV achivements ferdig snart bortsett ifra den tingen man skal loote og 6min AV win (må vel kanskje sette opp dette.)

 

Renner inn med HKs og Honour også. Må si AV plutselig gikk fra den gamle kjedelige til noe jævlig morsomt!

 

PS: Ret paladins er latterlig OP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...