Skosåle Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Folk som har tjent over 2k gull i dag. Bare på og selge crappy herbalism stuff. Som de har spart opp lenge. Hvorfor tenkte ikke jeg på det?! Bare tjent noen hundre g jeg. Og de har jeg brukt opp på Glyphs :wallbash: :wallbash: Endret 15. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Herbalism. Åh huff da. Blir det ikke noe inscription på meg. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hmm, jeg tror nok det er lurest å vente til i morra med å spille. På min server synes ingen NPC's, andre folk og alt er "facka". Blir hardt å vente til i morra, men nå har jeg sitti 6 timer minst å prøvd å fikse dette, uten resultater Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det blir det på meg ! ;D Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) er pissed for alle addonsa mine er bugga -.- og det er MED WoTLK addons Endret 15. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Sikkert helt feil plass å spørre, men orka ikke drive å lete etter riktig forum/tråd atm. Noen som kunne gidd meg rekkefølge på Warcraft bøkene? Lord of the Clans, Last Guardian, Day of the Dragon, War of the Ancients og Of Blood and Honor er de jeg har. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke alle achievements blitt oppdatert? Mangler maange Azeroth bosser jeg vet at jeg har kverka (Ragnaros, Nefarian osv) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Den husker bare de bossene du har items fra osv. Om du bare har vært med på og drept bossen, uten om og fått items, eller fullført et quest, da husker den det ikke. desverre Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Den husker bare de bossene du har items fra osv. Om du bare har vært med på og drept bossen, uten om og fått items, eller fullført et quest, da husker den det ikke. desverre Endret 15. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Og sikkert det samme hvis jeg har slettet items. Blah! Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 gawd, "world server is down" ._. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 anbefaler dere om å IKEK ta portalene i shat... de er ustabile ting på RC ¤.¤ Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Æsj det føles helt ekkelt å være bm hunter nå, spamming av steady shot føles tregt og lite effektivt nå. Var blitt så glad i hunteren min der jeg stort sett bare brukte steadyshot-autoshot rotation. Funker det dårlig nå? Det føles iallfall slik ut. Ellers mye moro ting med den nye patchen. Endret 15. oktober 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hahah. Er så gøy. Kalimdor er nede, så vi tok zep fra Undercity til Kalimdor, så datt alle ned. Fordi serveren er nede der, også dro zepen i fra oss Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Faen ble kasta ut av å er nå stuck på loading screen. Er jo helt sykt med folk!:O Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Faen ble kasta ut av å er nå stuck på loading screen. Er jo helt sykt med folk!:O ser ut som det har komt inn flere tusen nye kun i orgrimmar i dag Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Gikk akkurat fra x-roads til Sun rock retreat. Rakk akkurat komme frem, så kræsjer World Server.. Når jeg logger inn igjen, så er jeg tilbake i x-roads. Wtf? Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke kommet inn på Sylvanas i det hele tatt. :/ Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Achievements er.. buggy. Merka noe var galt når den nekta for at jeg har drept Zul'jin, selv om jeg hadde equippa øksa han dropper.. Mangler også achievements for ragnaros og c'tun, mens en kompis har begge. Jeg har hatt lewts fra begge to. Skal det være fullstendig random hvilket av "old school" achievments du får, får de bare droppe heile greia synes jeg. Endret 15. oktober 2008 av likferd Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 gawd, "world server is down" ._. hehelolja Rakk å levle til 365 Inscriptions dog Nå kan min 63 druid alt som er trainable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå