Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da helt "normalt" darkness|.

 

 

Ei venninne av meg fra Moskva (møtt i WoW, snakka en del med over telefon, fikk sjokk da telefonregninga kom :p) fant ut at hu sku gifte seg med en fyr hu hadde møtt på WoW-forumene og spillt litt mot (de spiller motsatt faksjon på samme server, hu alliance warrior, han horde priest) hverandre.

De passet visst så bra sammen, at nå har de begge lagt WoW på hylla for å reise å møte hverandre (de bor i henholdsvis Russland og Moldovia (elns)) for å gifte seg.

 

De var begge svært seriøse om dette da jeg spurte om det var sant og de ikke bare drev bullshit.

Lenke til kommentar
De er faktisk lette ålevle helt til 60, Hvertfall hvist du bruker sword med combat build.

5645577[/snapback]

Vil påstå at Daggers er vel så bra. Tviler på at en sverd-rogue kan ta ut en caster-mob like raskt som en som bruker daggers, og jeg grinder stort sett bare casters.

 

Sverd-roguen kan heller ikke ta ut en caster-player på like kort tid som dagger-roguen. :p

Lenke til kommentar
De er faktisk lette ålevle helt til 60, Hvertfall hvist du bruker sword med combat build.

5645577[/snapback]

Vil påstå at Daggers er vel så bra. Tviler på at en sverd-rogue kan ta ut en caster-mob like raskt som en som bruker daggers, og jeg grinder stort sett bare casters.

 

Sverd-roguen kan heller ikke ta ut en caster-player på like kort tid som dagger-roguen. :p

5649033[/snapback]

 

 

Jeg har levlet både en roge og en sverd rogue til lvl 60, og det er ikke det minste tvil om hva som er mest effektivt.

Lenke til kommentar

.. og jeg har brukt mange, mange timer på å queste med locken. Har fått engineering opp på et anstendig nivå, og kan nå lage death ray og litt andre snadder-trinkets. Plukket opp et par Necromancer leggings (+10dmg), kjøpt Green lens of Shadow wrath (+34dmg, 10sta, ganske imba på lvl35) og Mind control cap, og nå er jeg på vei for å ta siste del av Enchanted gold bloodrobe-questen.

 

Og, jo, mangler bare fire signaturer før guildet Snugglebunnies of Doom er oppe og kjører. :)

 

Edit: ooog jeg har rundet 2k glodz. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Argh, etter 7 forsøk fikk jeg endelig knertet demonen (lvl40 elite i Dustwallow marsh) til warlock-staffen min. Første gangen blandet en edderkopp seg inn, andre gangen fikk jeg demonen ned til 28%, tredje gangen kom en raptor, fjerde gangen 12%, femte gangen 1% (knurr), sjette gangen drepte jeg demonen, men quest-timeren gikk ut (dobbelt-knurr) og siste gangen drepte jeg ham ved quest-damen.. med 9 sekunder igjen. Healthpot, healthstone, Net-o-matic projector, 2x Hi-explosive bombs og tonnevis med fear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...