Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen som har mail til blizz ang flytting av chars? Vil gjerne flytte min priest til Stormscale, fordi Sylvanas suger så jævlig :S

Etter at nesten alle stakk, så er Sylvanas blitt så mye bedre. :D

 

 

Tror jeg har lest at de skal om en stund (måned? år?), la folk få overføre chars til en hvilken som helst server mot litt cash.

Hva har blitt så mye bedre? At den eneste guilden med peil er borte? :S Kan jo ikke ta guilder som Exalted seriøst, når man ser hvor mange noobs de har i guilden....(snakker ikke om alle, for all del..)

HoHo!

Athan (og en del andre) kom over til i guildet og var overrasket hvor mye bedre Exalted var en Enraged, and i quote: "Exalted is so much better, atleast people here listen, only takes a little while to tell people what to do." . Hihi. Du får tro hva du vil, men imo så er Sylvanas bedre nå.

Exalted bedre enn Enraged, vær så snill, du har selv tidligere sagt på dette forumet hvor mye du ville joine Enraged. Med folk som devileyes (værste tanken jeg noensinne har spilt med) og mange andre random 60`s som dere bare har tatt inn, så har dere ikke en sjanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Exalted bedre enn Enraged, vær så snill, du har selv tidligere sagt på dette forumet hvor mye du ville joine Enraged. Med folk som devileyes (værste tanken jeg noensinne har spilt med) og mange andre random 60`s som dere bare har tatt inn, så har dere ikke en sjanse.

Hehe, jeg har selv sagt det ja, men det var før jeg ble med i Exalted. Betrayed er dritt folk. Om jeg husker riktig så wipet de 7-8 ganger på lucifron før de med 5 mann igjen såvidt klarte å ta han.

 

Devileyes, værste tank, hvordan? Han har vært en ypperlig tank i moltencore, tanket Golemagg og Sulfuron helt greit. Random 60's, du har tydligvis ikke vært der etter Cleai ble guild leder. Han kicket en del og har tatt et par fra enraged, 5-6 stk om jeg husker riktig.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Exalted bedre enn Enraged, vær så snill, du har selv tidligere sagt på dette forumet hvor mye du ville joine Enraged. Med folk som devileyes (værste tanken jeg noensinne har spilt med) og mange andre random 60`s som dere bare har tatt inn, så har dere ikke en sjanse.

Hehe, jeg har selv sagt det ja, men det var før jeg ble med i Exalted. Betrayed er dritt folk. Om jeg husker riktig så wipet de 7-8 ganger på lucifron før de med 5 mann igjen såvidt klarte å ta han.

 

Devileyes, værste tank, hvordan? Han har vært en ypperlig tank i moltencore, tanket Golemagg og Sulfuron helt greit. Random 60's, du har tydligvis ikke vært der etter Cleai ble guild leder. Han kicket en del og har tatt et par fra enraged, 5-6 stk om jeg husker riktig.

Devileyes er en kjerring irl og er den værste tanken jeg noensinne har spilt med på Sylvanas, tanke 5-man LBRS med Arcanite Reaper? Nuff said...

 

Men jeg gidder ikke diskutere Exalted mer, det er ikke noe imot deg canute, bare guilden og div. folk der inne.

 

Igjen, noen som har mail til blizzard?

Lenke til kommentar

Ok, bare en liten ting jeg lurer på. Hvis jeg får "world server down" mens jeg står ute i ødemarka. Å av den grunn ikke kommer meg til Inn, vil jeg da få rested bonus for tiden da world server er nede?

 

Spiller jo selvfølgelig på Burning Blade, å der er jo deler av Kalimdor nede flere ganger i uka.

Lenke til kommentar
Ok, bare en liten ting jeg lurer på. Hvis jeg får "world server down" mens jeg står ute i ødemarka. Å av den grunn ikke kommer meg til Inn, vil jeg da få rested bonus for tiden da world server er nede?

 

Spiller jo selvfølgelig på Burning Blade, å der er jo deler av Kalimdor nede flere ganger i uka.

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

Lenke til kommentar
Ok, bare en liten ting jeg lurer på. Hvis jeg får "world server down" mens jeg står ute i ødemarka. Å av den grunn ikke kommer meg til Inn, vil jeg da få rested bonus for tiden da world server er nede?

 

Spiller jo selvfølgelig på Burning Blade, å der  er jo deler av Kalimdor nede flere ganger  i uka.

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

Ironi ja... sikkert en fin bil bare den ikke kjøres av idioter :roll:

 

Jeg spør fordi jeg ikke vet helt sikkert, å vil gjerne ha et seriøst svar. Men men, takk for svar uansett. Kan nå legge meg med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Ok, bare en liten ting jeg lurer på. Hvis jeg får "world server down" mens jeg står ute i ødemarka. Å av den grunn ikke kommer meg til Inn, vil jeg da få rested bonus for tiden da world server er nede?

 

Spiller jo selvfølgelig på Burning Blade, å der  er jo deler av Kalimdor nede flere ganger   i uka.

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

Ironi ja... sikkert en fin bil bare den ikke kjøres av idioter :roll:

 

Jeg spør fordi jeg ikke vet helt sikkert, å vil gjerne ha et seriøst svar. Men men, takk for svar uansett. Kan nå legge meg med god samvittighet.

Jeg skal være snill:

 

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

Lenke til kommentar
Ok, bare en liten ting jeg lurer på. Hvis jeg får "world server down" mens jeg står ute i ødemarka. Å av den grunn ikke kommer meg til Inn, vil jeg da få rested bonus for tiden da world server er nede?

 

Spiller jo selvfølgelig på Burning Blade, å der  er jo deler av Kalimdor nede flere ganger  i uka.

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

Ironi ja... sikkert en fin bil bare den ikke kjøres av idioter :roll:

 

Jeg spør fordi jeg ikke vet helt sikkert, å vil gjerne ha et seriøst svar. Men men, takk for svar uansett. Kan nå legge meg med god samvittighet.

Jeg skal være snill:

 

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

du tar feil. Jeg får iaffal xp fra ødemarka :)

Lenke til kommentar
du tar feil. Jeg får iaffal xp fra ødemarka :)

Du får 4 ganger så mye rested inni en stor by eller hvis du står i et inn.

 

Players have the ability to rest anywhere in the world. This helps players who forget or choose not to log off at an Inn. Resting at an Inn is still the preferred method, as rest credit will accumulate four times faster for players logged off inside of an Inn.

 

Wow-europe.com, infor om resting

Lenke til kommentar
Ok, bare en liten ting jeg lurer på. Hvis jeg får "world server down" mens jeg står ute i ødemarka. Å av den grunn ikke kommer meg til Inn, vil jeg da få rested bonus for tiden da world server er nede?

 

Spiller jo selvfølgelig på Burning Blade, å der  er jo deler av Kalimdor nede flere ganger   i uka.

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

Ironi ja... sikkert en fin bil bare den ikke kjøres av idioter :roll:

 

Jeg spør fordi jeg ikke vet helt sikkert, å vil gjerne ha et seriøst svar. Men men, takk for svar uansett. Kan nå legge meg med god samvittighet.

Jeg skal være snill:

 

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

du tar feil. Jeg får iaffal xp fra ødemarka :)

Hmm, hvordan var det nå igjen....

 

Tror det var slik at om du sto in the middle of nowhere tok det X antall timer før rested slo seg på, om du sto i en liten by (XR f.eks.) tok det X antall timer og du fikk 100% rested-regen (eller no slikt) og om du sto i et inn/by fikk du 400% regen med en gang.

Lenke til kommentar
Ok, bare en liten ting jeg lurer på. Hvis jeg får "world server down" mens jeg står ute i ødemarka. Å av den grunn ikke kommer meg til Inn, vil jeg da få rested bonus for tiden da world server er nede?

 

Spiller jo selvfølgelig på Burning Blade, å der  er jo deler av Kalimdor nede flere ganger  i uka.

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

Ironi ja... sikkert en fin bil bare den ikke kjøres av idioter :roll:

 

Jeg spør fordi jeg ikke vet helt sikkert, å vil gjerne ha et seriøst svar. Men men, takk for svar uansett. Kan nå legge meg med god samvittighet.

Jeg skal være snill:

 

Nei, det beste er å alltid holde seg i et inn/en by.

du tar feil. Jeg får iaffal xp fra ødemarka :)

Hmm, hvordan var det nå igjen....

 

Tror det var slik at om du sto in the middle of nowhere tok det X antall timer før rested slo seg på, om du sto i en liten by (XR f.eks.) tok det X antall timer og du fikk 100% rested-regen (eller no slikt) og om du sto i et inn/by fikk du 400% regen med en gang.

med andre ord du får rested xp i ødemarka (etterhvert) :cool::D

Lenke til kommentar
Men tror ikke du får like mye som i en by uansett.

det kan godt hende, men du får (til slutt) rested i ødemarka, rested er rested! :p

 

*kverrulere*

Rested er rested, men spørsmålet var hvor fort du bygger det opp.

 

Og blizzard har ikke peiling, det er JEG som virkelig kan dette her.

Lenke til kommentar
Men tror ikke du får like mye som i en by uansett.

det kan godt hende, men du får (til slutt) rested i ødemarka, rested er rested! :p

 

*kverrulere*

Rested er rested, men spørsmålet var hvor fort du bygger det opp.

 

Og blizzard har ikke peiling, det er JEG som virkelig kan dette her.

ja, with da almaity palaydinon sheild!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...