Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare fint å kunne hjelpe :) Prøve akkurat nu å snatche de siste patchene som har kommet, så kan jeg hoste dem også.

Jøss.. Den Quest helpern toppa lista over most downloads -etter 2 min- på en 2 år gammel webserver! hoho

 

What. fz.se fjerna de siste patchene. De kjente vel trykket. Haha :D

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Har båndbredde og plass til det meste, men curse er som kjent ikke særlig hjelpsomme.

Hvis du får tak i, og vil hjelpe forumbrukerne er det bare å sende til meg på eposten min, så laster jeg opp.

 

Akkurat nå må jeg fyke, en kompis klarte å sprenge slangen som går fra intercoolern, så han må taues. Tjiao! :D

Lenke til kommentar

Har ikke lest alle de siste sidene, så vet ikke hva diskusjonen går ut på :p

Men for de som skal ha addons, er WoWMatrix et uunværlig program :p du søker på addonen, du finner den, trykker installer, og vips, så kan du bruke den :p WoWMatrix oppdaterer også alle addonsene automatisk :D

 

Følte meg litt som en reklameplakat der, men det funker faktisk jævlig fett :p

www.wowmatrix.com

 

//Blarcky

Lenke til kommentar

Sitter her og oppdaterer addonsene mine med WoWMatrix. Noen her med erfaringer om hvordan det går idag mtp server load hos curse, wowinterface osv? :)

 

Edit; Blarcky var litt før meg :p Men vertfall, den greide å oppdatere de fleste jeg hadde. Bare Grid, Bartender3 og noen andre som ikke funket, enda :)

Endret av Lyral
Lenke til kommentar
Har ikke lest alle de siste sidene, så vet ikke hva diskusjonen går ut på :p

Men for de som skal ha addons, er WoWMatrix et uunværlig program :p du søker på addonen, du finner den, trykker installer, og vips, så kan du bruke den :p WoWMatrix oppdaterer også alle addonsene automatisk :D

 

Følte meg litt som en reklameplakat der, men det funker faktisk jævlig fett :p

www.wowmatrix.com

 

//Blarcky

 

da får jeg sjekka denne :)

 

minner med om curse tingen :)

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...