eXa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) trollbane gikk og offline... edit: Næh... bare en restart. Endret 15. oktober 2008 av eXa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Man blir fort lei "world server is down"-spammen Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Man blir fort lei av å ikke komme inn i det hele tatt også Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Haha, og servene datt rett ned igjen! Kjipe blizzard som ikke gidder oppgradere serverparken sin. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, roan folks Hvis noen virkelig ikke har noe annet å gjøre en å spille wow, kan du/dere som har fått tak i Quest Helper 0.60 (kompatibel med v3 av WoW) sende den til meg på henrika87 ¤at¤ gmail dot com - Thanks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Curse er temmelig håpløs å laste ned fra nå ja. Får bare errors under downloads av små addons. Og QH. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sliter litt her, jeg er hos en kompiss og skal kopiere patchen som kom i dag over til min eksterne hardisk.. Men problemet er at jeg ikke finner patchen.. Jeg går inn på World of Warcraft mappa og der finner jeg bare patcher fra 2007. Når han skulle laste ned patchen fikk han beskjed om å flytte WoW mappa for å laste ned fortere og da trykka han ja og mappa ble flytta til C/brukere/public/games/WoW Hvor kan jeg finne den nyeste patchen ? Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Yapp. Hvis noen har klart å grabbe noen nye addons, så send den på epost til meg (adr i posten min over), så kan jeg hoste en liten stund framover til den verste stormen har lagt seg c",) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 det har vell ikke noe med at det kansje er MANGE andre som gjør det samme? Jeg sliter litt her, jeg er hos en kompiss og skal kopiere patchen som kom i dag over til min eksterne hardisk.. Men problemet er at jeg ikke finner patchen.. Jeg går inn på World of Warcraft mappa og der finner jeg bare patcher fra 2007. Når han skulle laste ned patchen fikk han beskjed om å flytte WoW mappa for å laste ned fortere og da trykka han ja og mappa ble flytta til C/brukere/public/games/WoWHvor kan jeg finne den nyeste patchen ? blizzard har fiksa MYE på dette her så det er umulig desverre slik det ser ut nå atm. samma med privat server går ikke ann fordi de har fjerne relmlist :-/ Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så patchen lagrer seg ikke på datamaskinen ? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes jeg er rart, for jeg har mine under World of Warcraft\Updates\ Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Cyclone gone IGJEN! har inntrykk at det bare er problemer med den server parken... begynner den å bli gammel? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Synes jeg er rart, for jeg har mine under World of Warcraft\Updates\ Så du har 3.0.2 patchen på datamaskinen ? Endret 15. oktober 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tipper den var gammel ved release, nå er den vel antikk.. Endret 15. oktober 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes jeg er rart, for jeg har mine under World of Warcraft\Updates\ finnes ikke noe world of warcraft\updates\ hos meg :-/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Patchen lagres i Updates-mappa. That simple. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er det noe annet sted jeg kan laste ned den nye patchen uten å laste den ned gjennom WoW ? Fordi jeg har sånn stygg brannmur dritt som gjør at DL hastigheten er 100kb/s og under. 1,65Gb går treeeeigt da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 sjekk etter mirrors på wowwiki.com Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Burde seriøst vært en egen sticky med kun dette svaret i: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå