kenzuke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fikk logga meg inn på en server hvor jeg har laget en lvl 1 horde en gang i tiden. På population stod det recommended, så den er ikke så full. Forskjellen jeg oppdaget umiddelbart var frameraten. Jøss! Ser at instillingene har blitt endret litt på, men kjører fortsatt 1280x1024 med full view distance. Før lå jeg på 60-70 fps, nå hadde jeg 150 - 200 fps! Knall :] Venter fortsatt på at Ravencrest skal sleppe meg inn, men gidder ikke stresse unødvendig :] Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor mange addons har sluttet å virke nå? Så vidt jeg vet skulle det ikke være store endringer i LUA, så burde vel ikke være så mange? Et herk å oppdatere, siden nedlastningshastigheten fra alle addons-sider er så innmari dårlig Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor mange addons har sluttet å virke nå? Så vidt jeg vet skulle det ikke være store endringer i LUA, så burde vel ikke være så mange? Et herk å oppdatere, siden nedlastningshastigheten fra alle addons-sider er så innmari dårlig Tell me about it. Curse lar meg ikke hente Q-helper, som er den eneste addon jeg bruker. Wowinterface.com som vistnokk også sku ha nyeste v. (0.60) pinger bare ut Jeg som gikk meg en laang tur for å liksom "gi det litt tid" ... hoho =) Er det bare meg som har merket betydelige forbedringer i frameraten, eller? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) I hvilke tider er det best å være nor det gjelder warlock? Jeg er nub så det er sagt.Har ikke lyst til å ende opp med ræva char eller at jeg finner ut at nei shit, hvorfor oppgraderte jeg den Endret 15. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Raskt spørsmål til dere her som har peil (ny i wow); Ser at min World of Warcraft klient (standard, uten crusade eller king) nå heter Burning Crusade. Er det slik at jeg slipper å kjøpe Burning Crusade-addon og kan levle helt opp til 70 eller? Siden at den nye som lar deg gå opp til lvl80 er rett rundt hjørnet... Eller må jeg fortsatt ha begge? =) Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jess, ser ut til at det er noen mindre problemer. Som bl.a at ingenting fungerer, lagg til helvete. Men sånn går det, lite vits i å lese femten sider med "det funker ikke voffo????", det er ny patch. LEV MED DET! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Raskt spørsmål til dere her som har peil (ny i wow); Ser at min World of Warcraft klient (standard, uten crusade eller king) nå heter Burning Crusade. Er det slik at jeg slipper å kjøpe Burning Crusade-addon og kan levle helt opp til 70 eller? Siden at den nye som lar deg gå opp til lvl80 er rett rundt hjørnet... Eller må jeg fortsatt ha begge? =) Må nok ha begge gitt Eller så begynner jeg og lure Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) retrieving character list... står hele tia :O Hva nå?? edit : Og bare interface og WTF er i wow-mappa Endret 15. oktober 2008 av blaxtro Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 retrieving character list... står hele tia :O Hva nå?? Om du prøver å trykke Cancel noen ganger, og logge inn på serveren igjen, så kommer char list. Men, jeg kommer fortsatt ikke inn i spillet. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Server offline! oh noez Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Server offline! oh noez Har sett at det står på WoW sidene at alle realms er nede enda.. Skjønner ikke helt hva de driver med. nå har det tross alt snart gått fire timer mer enn planlagt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bare min server det ble server restart nå ? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 neida, min og. Retrieving character list.. faen ass, kommer fortsatt ikke inn Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Min fungerer helt fint. Vært inne ti minutter eller noe. og DER gikk serveren ned. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mine ble logget av nå. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Raskt spørsmål til dere her som har peil (ny i wow); Ser at min World of Warcraft klient (standard, uten crusade eller king) nå heter Burning Crusade. Er det slik at jeg slipper å kjøpe Burning Crusade-addon og kan levle helt opp til 70 eller? Siden at den nye som lar deg gå opp til lvl80 er rett rundt hjørnet... Eller må jeg fortsatt ha begge? =) Sånn skjedde det min også.. Bare at her ble det Wrath of the lich king. Men tviler på at du kan lvl til 70. Må nok ha begge. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Raskt spørsmål til dere her som har peil (ny i wow); Ser at min World of Warcraft klient (standard, uten crusade eller king) nå heter Burning Crusade. Er det slik at jeg slipper å kjøpe Burning Crusade-addon og kan levle helt opp til 70 eller? Siden at den nye som lar deg gå opp til lvl80 er rett rundt hjørnet... Eller må jeg fortsatt ha begge? =) Sånn skjedde det min også.. Bare at her ble det Wrath of the lich king. Men tviler på at du kan lvl til 70. Må nok ha begge. Joda, artig sak det der. Det kom en ny snarvei på skrivebordet med patchen (snarvei til Burning Crusade) stod det på den, når jeg kjørte den fikk jeg se introvideoen til Burning Crusade. Den login skjermen - derimot viser den fuggelen som kommer flyvende i en vinterverden, og det står Wrath of the lich king oppi venstre hjørne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Fikk spilt nesten en time nå før world server gikk ned igjen. Men fikk respecca og besøkt barber shop i UC hvertfall. Litt artig med achievements som plinger frem også. Steike som curse.com sliter nå Har brukt en halvtime på å få ned noen 3.0 addons. Endret 15. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hvordan funker dette dualspec opplegget ? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hahaha, sjokk at de to serverene jeg har characters på er offline? Ja, dere gjettet riktig, Failscale(hvorfor har jeg aldri hørt noen si det før? ) og Ravencrash it is. Oioi, de er oppe! Har ikke vært forran pcen siden idag tidli ettersom jeg tenkte det var lurt å gi det litt tid, men det tar alltid lengre tid enn man planlegger! :-P Endret 15. oktober 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå