Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fikk logga meg inn på en server hvor jeg har laget en lvl 1 horde en gang i tiden. På population stod det recommended, så den er ikke så full. Forskjellen jeg oppdaget umiddelbart var frameraten. Jøss! Ser at instillingene har blitt endret litt på, men kjører fortsatt 1280x1024 med full view distance. Før lå jeg på 60-70 fps, nå hadde jeg 150 - 200 fps! Knall :]

 

Venter fortsatt på at Ravencrest skal sleppe meg inn, men gidder ikke stresse unødvendig :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange addons har sluttet å virke nå?

 

Så vidt jeg vet skulle det ikke være store endringer i LUA, så burde vel ikke være så mange?

Et herk å oppdatere, siden nedlastningshastigheten fra alle addons-sider er så innmari dårlig :p

Tell me about it.

Curse lar meg ikke hente Q-helper, som er den eneste addon jeg bruker. Wowinterface.com som vistnokk også sku ha nyeste v. (0.60) pinger bare ut :) Jeg som gikk meg en laang tur for å liksom "gi det litt tid" ... hoho =)

Er det bare meg som har merket betydelige forbedringer i frameraten, eller?

Lenke til kommentar

Raskt spørsmål til dere her som har peil (ny i wow); Ser at min World of Warcraft klient (standard, uten crusade eller king) nå heter Burning Crusade. Er det slik at jeg slipper å kjøpe Burning Crusade-addon og kan levle helt opp til 70 eller? Siden at den nye som lar deg gå opp til lvl80 er rett rundt hjørnet... Eller må jeg fortsatt ha begge? =)

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål til dere her som har peil (ny i wow); Ser at min World of Warcraft klient (standard, uten crusade eller king) nå heter Burning Crusade. Er det slik at jeg slipper å kjøpe Burning Crusade-addon og kan levle helt opp til 70 eller? Siden at den nye som lar deg gå opp til lvl80 er rett rundt hjørnet... Eller må jeg fortsatt ha begge? =)

Må nok ha begge gitt :) Eller så begynner jeg og lure :hmm:

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål til dere her som har peil (ny i wow); Ser at min World of Warcraft klient (standard, uten crusade eller king) nå heter Burning Crusade. Er det slik at jeg slipper å kjøpe Burning Crusade-addon og kan levle helt opp til 70 eller? Siden at den nye som lar deg gå opp til lvl80 er rett rundt hjørnet... Eller må jeg fortsatt ha begge? =)

 

Sånn skjedde det min også.. Bare at her ble det Wrath of the lich king. Men tviler på at du kan lvl til 70. Må nok ha begge.

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål til dere her som har peil (ny i wow); Ser at min World of Warcraft klient (standard, uten crusade eller king) nå heter Burning Crusade. Er det slik at jeg slipper å kjøpe Burning Crusade-addon og kan levle helt opp til 70 eller? Siden at den nye som lar deg gå opp til lvl80 er rett rundt hjørnet... Eller må jeg fortsatt ha begge? =)

 

Sånn skjedde det min også.. Bare at her ble det Wrath of the lich king. Men tviler på at du kan lvl til 70. Må nok ha begge.

 

Joda, artig sak det der.

Det kom en ny snarvei på skrivebordet med patchen (snarvei til Burning Crusade) stod det på den, når jeg kjørte den fikk jeg se introvideoen til Burning Crusade.

Den login skjermen - derimot viser den fuggelen som kommer flyvende i en vinterverden, og det står Wrath of the lich king oppi venstre hjørne :)

Lenke til kommentar

Fikk spilt nesten en time nå før world server gikk ned igjen. Men fikk respecca og besøkt barber shop i UC hvertfall.

Litt artig med achievements som plinger frem også.

 

Steike som curse.com sliter nå :) Har brukt en halvtime på å få ned noen 3.0 addons.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hahaha, sjokk at de to serverene jeg har characters på er offline? Ja, dere gjettet riktig, Failscale(hvorfor har jeg aldri hørt noen si det før? :p) og Ravencrash it is.

 

Oioi, de er oppe! Har ikke vært forran pcen siden idag tidli ettersom jeg tenkte det var lurt å gi det litt tid, men det tar alltid lengre tid enn man planlegger! :-P

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...