The Very End Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det jeg ikke helt forstår, det skjer jo gang etter gang, kan ikke blizz bare oppgradere hele jekla sjiten? Jeg mener, de tjerner jo milliarder i året, de må da kunne øke kapasiteten? Eller er det plutselig nådd grensa for hva internett kan klare? (jeg tror det bare er latskap fra blizz side, siden det funker gidder dem ikke oppgradere, men ergelig at det skjer med hver eneste patch, og ser virkelig frem til en måned ustabilitet eller WOLTK launch) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bare og lage en char som heter Leroy nå da. For så og få den tittelen Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 lurer på om problemet kansje er at i verden laster ned patchen fra samma server >.< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Åh, jeg vil også spille. Selvfølgelig har jeg ikke PC å spille noe annet enn kabal på =/ Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 man ass loade greia tar 100 år og etter jeg har vært på servern i 2 min så fryser liksom servern! men chatten går men jeg kna ikke klikke på weapon vendor eller noe! spiller på bronzebeard, noen som har problemer`? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jash..best å drite i hele wow noen timer til tipper jeg. Bare kræsjing og ustabilitet numero uno. Smurf, don't worry, ingen får spille nå uansett. Alle bare syter og klager istedet. Endret 15. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 er world serveren nede? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Svømming med mount er gøy. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) haha AIMED SHOT ER INSTANT :DDD Endret 15. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Går sikkert 10 minutter så er det nede igjen uansett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jash..best å drite i hele wow noen timer til tipper jeg. Bare kræsjing og ustabilitet numero uno. Smurf, don't worry, ingen får spille nå uansett. Alle bare syter og klager istedet. sytinga og klaginga kommer nok aldri til å stoppe helder Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jash..best å drite i hele wow noen timer til tipper jeg. Bare kræsjing og ustabilitet numero uno. Smurf, don't worry, ingen får spille nå uansett. Alle bare syter og klager istedet. Går sikkert 10 minutter så er det nede igjen uansett. På de siste tre sidene er det da du som har klaget mest av alle ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nå har jeg gitt opp og venter til senere Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vil det bli trøbbel med "gårsdagens" diverse addons? Lenke til kommentar
keZ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hm hvorfor står det session expired når jeg prøver å skifte realm? =/ Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mest sannsynlig, og det er sikkert oppdaterte addons klare på curse.com Lenke til kommentar
Suder Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes båt havnen yil SW ble fantastiskt. Trudde aldri den skulle bli så bra Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hmm... logget ut i Naxxramas, etter å ha pugget nesten hele (wipet på kel 30% 3 min før server down). Lurer på hvor jeg spawner Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hmm... logget ut i Naxxramas, etter å ha pugget nesten hele (wipet på kel 30% 3 min før server down). Lurer på hvor jeg spawner Du spawner ikke, du kommer ikke inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå